marjan dianati

marjan dianati

تبلیغات در فضای مناسب

 

آیا سیستم های اطلاعاتی همانطور که انتظار می رود عمل می کنند و در صورت بروز موقعیت های غیرمنتظره چه راهکارهایی وجود دارد؟ با توجه به ماهیت عمومی شبکه‌های دیجیتال ساینیج و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در چمران، چند دقیقه صفحه‌های خالی - یا حتی بدتر از آن، محتوای تایید نشده - می‌تواند باعث رسوایی کامل شود. در حالی که ممکن است تمام اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش های شما همانطور که انتظار می رود کار می کنند، شبکه شما به اندازه ضعیف ترین پیوند آن قوی است. انتخاب فروشندگان و شرکای دارای سیاست ها و شیوه های امنیتی قوی برای موفقیت شبکه شما بسیار مهم است.

امنیت در تبلیغ

آیا اقداماتی برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز به سیستم های اطلاعاتی وجود دارد؟ در یک نظرسنجی جهانی اخیر از مجری تبلیغات محیطی چمران و صاحبان رسانه های ساینیج دیجیتال که توسط تیم ما انجام شد، امنیت و قابلیت اطمینان به عنوان دو مورد از سه نگرانی برتر صاحبان رسانه در هنگام انتخاب راه حل نرم افزار ساینیج دیجیتال رتبه بندی شدند. در حالی که نتایج نظرسنجی اعتبار بسیار خوبی دارد، اما جای تعجب نداشت. ما با طیف گسترده‌ای از صاحبان و ناشران رسانه‌ها از شبکه‌هایی با هزاران صفحه‌نمایش گرفته تا برخی با تعداد کمی کار می‌کنیم. صرف نظر از اندازه، امنیت داده ها همیشه برای ما و مشتریانمان یک اولویت بوده است، به طوری که ما احساس کردیم مهم است که از طریق حسابرسی دقیق یکساله بگذریم.

در دسترس بودن صنعت تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد به سرعت در حال رشد است و رهبران بازار مانند باید راه را در استانداردهای حفاظت از داده ها هموار کنند. 3420 دو مورد از شناخته شده ترین و دقیق ترین ممیزی های امنیتی داده های شخص ثالث هستند. ما مفتخریم که مشتریان ما اکنون اعتماد و اطمینان بیشتری از این ارزیابی های شخص ثالث دارند." - بر اسمیت، مدیرعامل

 

گواهینامه های تبلیغاتی و چیست؟

گواهینامه‌های امنیتی استاندارد شده بین‌المللی هستند که تضمین می‌کنند ارائه‌دهندگان خدمات مبتنی بر و ابر، مانند خط‌مشی‌ها و رویه‌هایی را برای ارائه بالاترین سطح حفاظتی برای مشتریان و داده‌هایشان دارند. سایر شرکت هایی که ممیزی را انجام داده و با موفقیت به پایان رسانده اند عبارتند از خدمات وب آمازون.  برای دریافت گواهینامه، کسب و کارها باید تحت یک ممیزی دقیق قرار گیرند که رویه های  تبلیغات تجاری شرکت را در پنج زمینه بررسی می کند.: :

یکپارچگی پردازش: آیا پردازش سیستم مجاز، دقیق، کامل و به موقع است؟

محرمانه بودن: آیا داده های محرمانه در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت می شود؟

حریم خصوصی: آیا اطلاعات جمع آوری، استفاده، نگهداری و افشا می شود که در اعلامیه حریم خصوصی کسب و کار و با پیروی از اصول حفظ حریم خصوصی که توسط انجمن های حسابداری حرفه ای آمریکا و کانادا آمده است، توضیح داده شده است؟

اطمینان از آزمون های تبلیغاتی

برای اطمینان از یافته های بی طرفانه، حسابرسی توسط یک شرکت حسابرسی حرفه ای شخص ثالث تایید شده، مانند انجام می شود. این شرکت ها هزاران آزمایش طراحی شده برای آزمایش اعتبار سیستم های کنترلی، مانند امنیت داده ها، قابلیت اطمینان و سایر روش های تجاری را انجام می دهند.

همیشه امنیت داده ها را در اولویت قرار داده است. گواهینامه‌های  تبلیغات و مبتنی بر این تعهد هستند و اعتبار شخص ثالثی را از خط‌مشی‌ها و رویه‌هایی که در حال اجرا داریم ارائه می‌کنند - و آرامش بیشتری را برای مشتریانمان فراهم می‌کنند.

امنیت در تبلیغات

حسابرسان که توسط یک شرکت خدمات حرفه‌ای مستقل و شناخته شده بین‌المللی انجام شد، کنترل‌های داخلی را برای سازمان و مدیریت، کنترل‌های فیزیکی و محیطی، امنیت اطلاعات، توسعه سیستم، پیاده‌ سازی مشتری، در دسترس بودن سیستم و بازیابی بلایا ارزیابی کردند.

کارلوس ماریگلا، شرکت خدمات مشاوره در گفت: «براساین تعهد خود را به حفظ بالاترین سطح امنیت و محرمانگی در بین شرکت‌های و مبتنی بر ابر نشان می‌دهد. با تکمیل موفقیت آمیز ممیزی، مشتریان اکنون تأیید شخص ثالثی دارند که امنیت داده های آنها مطابق با استانداردهای سخت گیرانه پذیرفته شده جهانی است.

امنیت در صنعت ساینیج دیجیتال مهم است، به ویژه با توجه به عمومی بودن صفحه نمایش ها و برجسته بودن خدمات مبتنی بر ابر. در یک نظرسنجی که اخیرا توسط انجام شده است، امنیت و قابلیت اطمینان در میان سه نگرانی اصلی  تبلیغات که صاحبان رسانه های دیجیتال ساینیج برای شبکه های خود دارند رتبه بندی شده است.

 

درباره فناوری تبلیغات

شرکت پیشرو در فناوری تبلیغات است که نرم‌افزار ساینیج دیجیتال خودکار ایمن و قابل اعتماد را به صاحبان رسانه و اپراتورها در سراسر جهان ارائه می‌کند. با امکان مدیریت مؤثر محتوای پویا در سراسر شبکه های جهانی پیچیده، بیش از 120000 نمایش را در مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی و سینما قدرت می دهد. مجموعه نرم‌افزاری شامل برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد، برای در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد، برای قرار گرفتن در معرض خریداران جدید از طریق یک راه‌حل دیجیتالی برنامه‌ریزی شده سفارشی شده خارج از خانه است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%86%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

marjan dianati
marjan dianati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋