marjan.najram.80

marjan.najram.80

اینورتر های در دسترس

و اینورتر منبع امپدانسی - (ZSI (Z-Source Inverter سه دسته اصلی اینورترها می باشند. خرید اینورتر ال اس در اصفهان منبع تغذیه ی جریان متناوب (AC) تقریبا برای کلیه نیاز های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. اساس کار اینورتر VFD به این صورت است که جریان متناوب ورودی را به جریان AC ( متناوب ) با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز تبدیل می کند. ولتاژ خروجی های ترانزیستوری 24 ولت با حد اکثر جریان 50 میلی آمپر میباشد . همچنین درایو آیمستر C1 دارای خروجی رله ای و ترانزیستوری میباشد که ترمینال های 30A ،30B ،30C مربوط به خروجی رله ای بوده با قابلیت تعریف عملکرد آنها با ماکزیمم جریان عبوری 3 آمپری و ترمینال های CM2 ،11 ،12 مربوط به خروجی ترانزیستوری بوده که نقش و عملکردشون قابل انتخاب میباشند همچنین میتونیم به صورت OPEN و CLOSE نیز تعریف کنیم .

یک اینورتر (اینورتر) با استفاده از عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی خود در ابتدا با تعیین میزانی از نیرو به موتور در لغزش آن صرفه جویی می کند. همانطور که مصرف برق وسایل برقی با یکدیگر متفاوت است، برق تولیدی اینورترها هم با هم متفاوت است. این سیستم بسیار بهینه بوده و بیش از 75 درصد توانایی پایین آوردن مصرف برق را دارا می باشد. قیمت اینورتر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله آنها توان و کیلووات اینورتر، نوع تک فاز یا سه فاز بودن آن و از همه مهمتر آپشنهای کنترلی یک اینورتر (اینورتر) که در اختیار شما میگذارد. اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان سرعت یک موتور سه فاز را کنترل کرد، بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد، در واقع درایو به دستگاه گفته می شود که برق AC را به برق DC تبدیل کرده و سپس برق DC را به برق AC تبدیل می کند (به تبدیل AC به DC اصطلاحاٌ راکتیفایر و به تبدیل DC به AC اصطلاحاً اینورترگفته می شود) .

این اینورتر توانایی کنترل دور انواع الکترو موتور تا توان 5.5 کیلوات سه فاز را دارا می باشد و تقریبا تمامی مد های کنترلی و آپشن های حفاظتی موتور را دارا می باشد. اینورتر - اینورتر - آی مستر E1 دارای مد کنترلی وکتور و V/F می باشد و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد بنابراین اینورتر آی مستر E1 دارای قدرت و گشتاور عالی و کیفیت بالا می باشد . اینورتر ADT : ساخت کره جنوبی ؛ یکی از بهترین برندهای موجود ؛ گارانتی دار و باکیفیت ؛ قیمت بـه صرفه و کیفیت عالی در ساخت از ویژگی هاي بارز ان اسـت. خوشبختانه امروزه اینورتر های ADT یا همان اینورتر ایمستر در توان های مختلف توانسته جای خود را در بازار ایران پیدا کرده و در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت و گرنه هر چقدر هم ارزان باشد توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت.

این قابلیت بر پایه دو فاکتور 1- آنالیز دقیق موتور 2- فیدبک از جریان موتور ، استوار هستش. این دسته از اینورترها سیگنالی به وجود میآورند که شبیه به یک موج سینوسی می باشد. بزرگترین مزیت اینورتر (اینورتر) را صرفه جویی در توان می توان نامید، با استفاده از اینورتر می توانیم مانع کشیدن جریان راه اندازی که اغلب 8 برابر حالت نامی در موتور های الکتریکی می باشد، شویم. به بیان سادهتر ما یک سری تجهیزات داریم که لازم است آن الکتروموتوری که در آن وجود دارد با سرعت مشخصی به گردش درآید که اینورتر (اینورتر) مسئول انجام این کار می باشد. همچنین اینورترهای ac این توانایی را دارند که موتور را طبق الگوی تخصصی به کار بیندازند. سپس میزان توانی را که باید برای موتور اعمال شود را طبق طیف فرکانس اندازه گیری های توان و پارامترهای تنظیم شده موتور محاسبه می کند. از طرفی گردش موتور شتاب گردش موتور به صورت مستقیم با ولتاژ و فرکانس موتور ارتباط دارد و هر اندازه که فرکانس و ولتاژ آن بیشتر شود، سرعت آن بالاتر میرود.

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

marjan.najram.80
marjan.najram.80

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋