marjan.najram.80

marjan.najram.80

اصول مربوط به راه اندازی اینورتر خورشیدی

هم اکنون جدیدترین مدل کاربردی کمپانی LS (شرکت LG) بشمار می آید ، که با توجه به کسب استاندارد های اروپا ، جزو پر طرفدارترین اینورترهای جهان در بین صنعتگران قرار گرفته است . در مدل A1 به دلیل دارا بودن سنسور NTC بر روی IGBT، از گرم شدن بیش از اندازه هیت سینک جلوگیری به عمل می آید. اینورتر خورشیدی اینورتر آیمستر C1 در واقع مدل کامپکت یا فشرده با ابعاد جمع و جور و کوچک می باشد و فضای کمی را اشغال می کند که این مزیت مهمی در بحث نصب و مونتاژ می باشد و میتوان اینورتر های آیمستر C1 را پهلو به پهلو نصب کرد.

اینورتر آیمستر C1 دارای کیپد جدا شونده می باشد که بر روی کیپد ولوم جهت تغییر فرکانس یا تغییر سرعت موتور وجود دارد. شرکت LG پس از گذشت دو سال از تولید PLC های خود، تصمیم به تولید اولین نمونه های اینورتر در سال 1986 نمود که پس از مدتی به جهت بزرگتر شدن مجموعه، خود را به سه بخش جداگانه تقسیم بندی نمود. از زمان تاسیس خود، تمرکز خود را بر روی اتوماسیون صنعتی و انرژی برق گذاشته است و متعهد است به ارائه بهترین محصولات و خدمات برای رقابت پذیری بیشتر مشتریان.

با توجه به این موارد و بودجه خود، میتوانید قیمت اينورتر را از فروشگاههای معتبر استعلام بگیرید، و نسبت به خرید اقدام کنید. اگر قرار هست با یک دریل ۷۵۰ یا مینی فرز ۸۵۰W کار کنید پس نیاز هست که یک مبدل برق ماشین ۱۲ به ۲۲۰ ولت از نوع اینورتر ۱۵۰۰ وات رو خریداری کنید. ورودی چه تکفاز باشد چه سه فاز، یک ولتاژ DC برابر با ۳۲۰VDC روی خازن های لینک DCمی نشیند.

درایو های ایمستر به واسطه کیفیت و قیمت مناسب، اخیرا در ایران مورد استفاده و توجه قرار گرفته است. اینورتر IMASTER C1 سری کامل شده و پیشرفته تر مدل آیمستر U1 بوده و برای کاربری های سبک و سنگین مناسب است درایو C1 توانایی تولید گشتاور بالا در سرعت های پایین را دارد، همچنین سرعت پردازش آیمستر مدل C1 نسبت به U1 بالاتر است و برای کاربری هایی که به حساسیت و دقت بالاتری نیاز دارند مناسب تر است.

جهت مشاوره و خدمات پس از فروش در خصوص اینورتر های آیمستر، میتوانید با شماره های شرکت تماس بگیرید. این ها بخشی از سوالاتی هستند که ما در این مطلب از وبلاگ خبری - آموزشی فروشگاه اینترنتی میهن کالا ، قصد پرداختن به آن ها را داریم. برای مشاهده اطلاعات کامل مدل های اینورتر (اینورتر) اینوت، لطفا در جدول زیر مورد مدنظر را انتخاب نموده و به صفحه مراجعه نمایید.

اینورتر اینوت در سری های گوناگون تولید شده و توسط هایپر صنعت فامکو ارائه و به سراسر کشور ارسال می شوند. سری A1 آیمستر با دارا بودن کیفیت بالای ساخت، توانایی کار کردن به صورت سنگین کار در سخت ترین شرایط محیطی را دارد. سری A1 آی مستر برای کاربری هایی که به گشتاور بالا نیاز دارند مناسب می باشد، از طرفی کاربری A1 به صورت دوگانه می باشد، به این معنی که درایو A1 به صورت ND و HD می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. حال می توان یک IGBT از بالا و دیگری از پاین را آتش کرد تا جریان بین هر دو اتصال از اتصالات موتور جاری شود.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

پس اگر قصد دارید دستگاههای با مصرف بالا مانند یخچال، کولر، فرز و پمپ آب بزرگتر و. باتری اکثر اتومبیلها و کامیونها به طور کلی نیرو را به خودرو و همچنین لوازم جانبی مانند رادیو و روشنایی منتقل میکنند. اینورتر - اینورتر - یا مبدل برق خودرو در اندازههای مختلف تولید میشوند. یکی دیگر از مزیت های درایو آی مستر مدل C1 ابعاد بسیار مناسب آن میباشد که در مقایسه با دیگر اینورتر های شرکت های رقیب، فضای بسیار کمتری از تابلو برق را اشغال میکند که این خود باعث صرفه جویی در هزینه ی ساخت تابلو برق جهت اینورتر میباشد.

کارایی و ویژگی های خوب اینورتر (اینورتر) سبب شده تا در دنیا شرکت های زیادی برای تولید آن اقدام کنند. در مصارف خانگی اینورتر های تک فاز به سه فاز با توجه به محدودیت قدرت ورودی (تک فاز بودن) ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد . اینورتر ای دی تی آیمستر U1 برای کاربری های سبک و به صورت ورودی تک فاز و ورودی سه فاز در محدوده ی توانی 0.4 تا 4 کیلووات طراحی و تولید شده است.

marjan.najram.80
marjan.najram.80

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋