marjan.najram.80

marjan.najram.80

نیروی برق

 

داشتن فرش های کثیف می تواند بسیار بد باشد.  درایو آیمستر خانه شما با فرش های قدیمی یا کثیف به بهترین شکل ظاهر نخواهد شد. برای انجام این کار به یک نظافتچی حرفه ای نیاز دارید. هنگامی که آن را پذیرفتید، احتمالاً در مورد اینکه چه کسی را باید استخدام کنید، سؤالاتی دارید. برای جمع آوری اطلاعات مفید، این نکات را بخوانید.

جاروبرقی زمانی که کف خود را به صورت تکه تکه انجام دهید بسیار ساده تر است. اینورتر آیمستر این به شما اجازه می دهد تا متوجه شوید که قبلاً چه مناطقی را مرور کرده اید تا در زمان شما صرفه جویی شود. اگر اتاق شما به شکل مربع است، هنگام تمیز کردن آن باید به چهار ربع تقسیم شود.

جریان برق

قبل از انتخاب یکی از خدمات نظافتی، اینورتر IMASTER مطمئن شوید و چندین سرویس را با یکدیگر مقایسه کنید. درباره شرکت به طور کامل تحقیق کنید و نظرات مشتریان را بررسی کنید. در صورت نیاز به بررسی در مورد شرکت ها، اتاق بازرگانی و BBB را بررسی کنید. در مورد خدمات قالیشویی که قصد استخدام آن را دارید، نظرات مشتریان را بررسی کنید. بسیاری از خدمات ممکن است برای مدتی در اینجا بوده باشند، اما خدمات آنها چیزهای زیادی را برای شما باقی می گذارد. بررسی نظرات آنلاین یک راه عالی برای دیدن اینکه یک شرکت واقعا چقدر معتبر است.

وجود برق

برخی از فرش ها را نمی توان با مواد شیمیایی خشن و ماشین های تجاری تمیز کرد. بهتر است 24 ساعت قبل از تمیز کردن کل کف، قسمت کوچکی از فرش خود را آزمایش کنید. شما نمی خواهید هیچ یک از فرش های شما آسیب ببیند. اگر نمی دانید فرش شما چگونه باید تمیز شود، از یک متخصص کمک بخواهید. به محض نصب فرش جدید، بلافاصله آن را با بخار تمیز کنید. فرش ها می توانند مواد شیمیایی در خود داشته باشند تا در صورت استفاده در نمایشگاه ها عمرشان طولانی شود. شما می توانید با تمیز کردن فرش به محض آوردن فرش به خانه، احتمال قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی را برای عزیزانتان کاهش دهید.

تناسب نیرو ها

به یاد داشته باشید که مواد شوینده فرش اغلب حاوی مواد شیمیایی هستند که می تواند به شما یا فرزندانتان آسیب برساند. برچسب‌های محصولات تمیزکننده را بخوانید و محلول‌های "سبز" مانند جوش شیرین، نمک یا شستشوی فرش را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که هر قالیشویی که استفاده می کنید دارای گواهینامه IICRC باشد. این یک گواهینامه استاندارد است که برای قالیشویی در سراسر جهان استفاده می شود. برخی از ضمانت‌های فرش شما را ملزم به استفاده از تمیزکننده‌های معتبر می‌کند. اگر تمیزکننده فاقد این گواهینامه باشد، ممکن است ضمانت شما رعایت نشود.

 

اگر در خانه خود آسیب آب دیده اید، به شما توصیه می شود  اینورتر که باید فرش های خود را ظرف 48 ساعت تمیز کنید. اگر بیش از 48 ساعت تاخیر داشته باشید، ممکن است فرش خراب شود. اگر بتوانید ظرف 2 روز فرش خود را تمیز کنید، احتمالاً می توانید آن را نجات دهید. فهرستی از قالیشویی های احتمالی را از نظرات مشتریان و توصیه های دوستان تهیه کنید. پس از جمع آوری یک لیست، نقل قول را بخواهید. این فرآیند به شما کمک می کند تا یک فرش شوی مقرون به صرفه و ماهر را انتخاب کنید. پس از آن، برای نقل قول بهتر به خانه خود نگاه حرفه ای داشته باشید.

 

نسبت به روش های طعمه و سوئیچ که برخی شرکت های قالیشویی  اینورتر استفاده می کنند هوشیار باشید. همیشه قبل از اتمام کار، مذاکره کنید و قیمت خود را به صورت کتبی اعلام کنید. ممکن است در هنگام رسیدن صورت حساب با یک غافلگیری ناخوشایند روبرو شوید. هنگام جستجوی یک قالیشویی، بپرسید که آیا آنها می توانند بر اساس اطلاعاتی که از طریق تلفن ارائه می دهید، تخمینی به شما بدهند. آنها ممکن است بتوانند تصوری از هزینه آن به شما بدهند. شما باید قالیشویی خود را از متراژ فرش و میزان کثیف بودن آن مطلع کنید.

 

شما به راحتی می توانید نظرات مشتریان قبلی را پیدا کنید

خط بنابراین، باید مطمئن شوید که در اینترنت  اینورتر جستجو می کنید. تجربه قبلی با یک شرکت منبع اطلاعات ارزشمندی است. اگر شکایاتی علیه یک سرویس قالیشویی ثبت شده است، باید سعی کنید ارائه دهنده خدمات دیگری را پیدا کنید. قبل از اینکه یکی را به خانه خود دعوت کنید، باید به بررسی های شرکت نگاه کنید. یک شرکت فرش ممکن است خوب به نظر برسد، اما همیشه بهتر است مطمئن باشید. شما باید BBB و همچنین جستجوی آنلاین را بررسی کنید و برای اطمینان از اطراف خود بپرسید.

 

دریابید که هر شرکت قالیشویی بالقوه قصد دارد از چه نوع مواد شیمیایی و تجهیزاتی در خانه شما استفاده کند. این اطمینان می دهد که شما به طور کامل از آنچه در خانه خود استفاده می شود مطلع هستید. برای یافتن یک متخصص واجد شرایط با اطلاعات این مقاله مشکلی ندارید. به سادگی آنچه را که در اینجا آموخته اید بردارید و به جلو حرکت کنید. قالیشویی های خوب می توانند فرش را فوق العاده جلوه دهند. این کار باعث می شود خانه شما نیز بهتر به نظر برسد.

منبع

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

marjan.najram.80
marjan.najram.80

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋