marjan.najram.80

marjan.najram.80

تلفن همراه و عمر شارژ آن

 

آیا واقعاً کسی را می شناسید که تلفن نداشته باشد؟ قیمت پاوربانک اصلی در اصفهان به نظر می رسد همه افراد حلقه شما تلفنی دارند که به آنها اجازه می دهد در اینترنت گشت و گذار کنند، گشت و گذار کنند و عکس بگیرند. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه با تلفن همراه خود کار می کنید. قیمت پاوربانک اصلی برای لپ تاپ اگر تلفن همراهتان را در مایع بیندازید، تصور نکنید که خراب است. باتری را بیرون بیاورید و گوشی خود را در ظرفی پر از برنج قرار دهید. با این کار مقداری از رطوبت اضافی که در داخل دستگاه شما وجود دارد خارج می شود.

 

مراقب تماشای YouTube با LTE یا 4G باشید. قیمت پاوربانک اصلی برای گوشی طرح تلفن شما معمولاً با مقدار محدودی از داده است. ویدیو می‌تواند هزینه شما را مصرف کند و هزینه آن را از شما دریافت کند. اگر همچنان به پرداخت کمک هزینه خود ادامه می دهید، در برنامه اشتباهی هستید.

هزینه های اضافی شارژ

سعی کنید از هزینه های اضافی ناشی از شارژ جلوگیری کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که 1-800-411-FREE را شماره گیری کنید. این به شما امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را پس از گوش دادن به یک تبلیغ شات دریافت کنید. اگر صاحب یک گوشی هوشمند هستید، می توانید در طول روز از آن استفاده کنید. راه اندازی مجدد مجدد حافظه را پاک می کند. اگر به طور دوره ای خاموش شدن را شروع کنید، به سرعت متوجه بهبود عملکرد خواهید شد. آیا باتری باتری تلفن همراه شما به سرعت از بین می رود؟ سیگنال ضعیف باعث تخلیه قابل توجه باتری شما می شود.

افزایش سن باتری

گوشی‌های هوشمند با افزایش سن با سرعت کمتری کار می‌کنند. این کار انجام به روز رسانی سیستم عامل شما را به طور فزاینده ای دشوار می کند. برخی مواقع وجود دارد که باید انتخاب کنید. زمانی که نیاز به خرید یک گوشی جدید دارید، حتما زمان بگذارید و تحقیق کنید. چند ساعت در نگهداری مدل های مختلف سرمایه گذاری کنید و به یاد داشته باشید که ویژگی های آنها را آزمایش کنید. این تضمین می کند که یک تلفن عالی بسیار بهتر دریافت کنید. تلفن همراه خود را خیس نکنید. افتادن تصادفی تلفن همراه و خراب شدن آن در اثر آب معمول است. گوشی را دور از شیلنگ و شیر آب قرار دهید. تصادفات در نهایت همیشه اتفاق خواهند افتاد.

خرید گوشی همراه و لوازم جانبی آن

قبل از خرید گوشی تلفن همراه از دوستان خود سوال کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا گوشی مناسب خود را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که دوربین گوشی شما از قابلیت زوم اپتیکال استفاده نمی کند. برای دریافت نمای نزدیک نزدیک‌تر شوید. می‌توانید لنزهایی را برای تلفن هوشمند خریداری کنید که می‌توانید از آنها برای زوم کردن روی چیزها استفاده کنید. این ایده خوبی است که هر دو فناوری جدید یک گوشی بخرید. اکثر وب سایت ها هنگام مشاهده در تلفن های جدیدتر عملکرد بهتری دارند. اگر تلفن شما قدیمی است، ممکن است نتوانید از این سایت ها بازدید کنید.

برنامه مختلف نگهدارنده شارژ

برای پیدا کردن برنامه های مختلف با تلفن خود وقت بگذارید. اکثر تلفن ها قادر به گشت و گذار در وب و گوش دادن به موسیقی هستند. شما به احتمال زیاد به تقویم نیز دسترسی دارید. دانستن اینکه این برنامه ها چگونه کار می کنند می تواند به شما کمک کند از پول خود خارج شوید. احتمالاً با مناطقی آشنا هستید که سیگنال خوبی دارند یعنی محل زندگی و کار شما. حتی ممکن است هر کجا که به طور منظم می روید باشد. با این حال، اگر در منطقه‌ای شهری زندگی می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که در مکان‌های خاصی که می‌خواهید بروید، هیچ پوششی وجود ندارد.

قاب با کیفیت موبایل

یک قاب با کیفیت برای محافظت از گوشی خود بخرید. کنار گذاشتن بسیاری از گوشی های رده بالا می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. Otterbox به دلیل ساخت قاب های بسیار بادوام که گوشی ها را ایمن نگه می دارد، شناخته شده است. نحوه استفاده از تلفن خود را بیاموزید. می توانید قرارهای ملاقات یا حتی اوقات فراغت خود را یادداشت کنید. می توانید هشدار خود را از قبل تنظیم کنید تا هیچ قرار ملاقاتی را فراموش نکنید. بسیاری از مردم از این استفاده می کنند تا در زمان صرفه جویی در کاغذ و کاغذ، آنها را در برنامه نگه دارند. فریب لنزهای زوم در تلفن همراه را نخورید. زوم اپتیکال معمولی که روی یک دوربین مستقل وجود دارد، چیزی نیست که تلفن های همراه از آن استفاده می کنند. تلفن های همراه دارای زوم دیجیتال هستند که پیکسل ها را بزرگ کرده و کیفیت تصویر را کاهش می دهد. برای تصویر بهتر به جای استفاده از زوم، نزدیک تر شوید.

شارژ تلفن همراه از باتری ماشین

هنگام کار با ماشین از تلفن همراه خود استفاده نکنید. حتی با یک هندزفری بلوتوث، تلفن همراه حواس شما را از کار مهم رانندگی منحرف می کند. تحقیقات نشان داده است که این می تواند خطرناک باشد. اگر اغلب پیامک نمی‌فرستید، دلیلی وجود ندارد که آن را به عنوان بخشی از برنامه خود داشته باشید. وقتی به این فکر می‌کنید که واقعاً چقدر از داده‌های کمی استفاده می‌کنند، برنامه‌های پیامک گران هستند. چندین برنامه موجود است که به شما امکان ارسال پیامک را می دهد. در صورت امکان از وای فای گوشی خود استفاده کنید. اگر طرح شما نامحدود نباشد، این می تواند داده های شما  پاوربانک را کاهش دهد. وب سایت یا برنامه ای را پیدا کنید که بتواند نقاط مهم را پیدا کند. بسیاری از رستوران‌ها وای‌فای را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند، اگر به مشتریان کمک کنید.

ارسال پیامک یا تماس

تا جایی که می توانید پیامک ارسال کنید. اگر پیام کوتاه است،  پاوربانک فقط آن را تایپ کنید. اگر گوشی شما واقعاً آن را بردارید و با کسی تماس بگیرید، تشعشع زیادی دارد. به همین دلیل است که ارسال پیامک راحت تر و ایمن تر است. هر ویژگی را که از آن استفاده نمیکنید خاموش کنید تا شارژ تلفن همراه شما بیشتر طول بکشد. نیازی نیست همیشه از این ویژگی ها استفاده کنید. حتی ممکن است از آنها استفاده نکنید. آنها را در تنظیمات تلفن همراه خود خاموش کنید. این می تواند به شما کمک کند تا حافظه زیادی نداشته باشید و برنامه داده خود را خیلی سریع انجام دهید. اگر فضای اضافی داشته باشید، گوشی شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

تلفن همراه برای شارژ بهتر

از یک قاب برای تلفن همراه خود استفاده کنید. این به تلفن شما اجازه می دهد در صورت افتادن تصادفی آن یا ضربه زدن به آن، محافظت شود. گوشی‌هایی که محفظه هستند شانس بیشتری برای زنده ماندن  پاوربانک در اثر ضربه دارند. این می تواند شما را از سردردهای زیادی نجات دهد. اگر فرزند شما نیاز دارد یک تلفن همراه، تنظیمات حریم خصوصی را در تلفن های خود فعال کنید. مطمئن شوید که آنها نمی توانند وب سایت هایی را که شما آن را مناسب نمی دانید گشت و گذار کنند یا به وب سایت های صریح مراجعه کنند. این به محافظت از خانواده شما کمک می کند.

برنامه های کمک کننده به باتری موبایل

با کمک برنامه‌ها، به هر قیمتی از هزینه‌های بیش از حد خودداری کنید. شاید برنامه فعلی شما چند دقیقه و همچنین مقدار داده را محدود کند. اسکایپ همچنین راهی برای تماس ویدیویی به شما می دهد و می توانید از آن برای صرفه جویی در دقیقه استفاده کنید. امروز متوجه خواهید شد که تلفن های همراه تقریباً همه جا هستند. ممکن است بتوانید خانه خود را بدون خانه ترک کنید یا دیگران را در بیرون بدون خانه ببینید. نکاتی وجود دارد که باید در مورد این دستگاه ها بدانید. از دانش جدید خود استفاده کنید و آن را در زندگی خود به کار ببرید.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/

marjan.najram.80
marjan.najram.80

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋