marjan.najram.80

marjan.najram.80

تبلیغات تکراری

 

همه موارد متعدد سلب مالکیت لزوماً به این معنی نیست که شما می توانید ملک تجاری را با قیمتی عالی، به طور خودکار دریافت کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان صنعت بسیاری از این املاک تجاری هستند. این به این معنی است که بازار املاک و مستغلات هنوز ناپایدار است، بنابراین شما باید قبل از اقدام به عنوان یک خریدار به درستی از آن مطلع شوید. این مقاله نکاتی عالی برای خرید به شما ارائه می دهد تا به عنوان یک خریدار آگاه عمل کنید. از اطلاعات این مقاله استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که وارد یک ملک گران قیمت و با ارزش کم نمی شوید. اگر بتوانید از این نکات عاقلانه استفاده کنید، به خوبی انجام خواهید داد.

معنی آن این است که ارزش دارایی ها همچنان در حال کاهش است. مجری تبلیغات محیطی میدان صنعت مدتی را صرف یادگیری در مورد وام دهندگان تجاری مختلف در منطقه خود کنید تا وام گیرنده را پیدا کنید که بهترین شهرت را نزد وام گیرندگان دارد. این مطمئناً زمانی که می خواهید وام بگیرید تفاوت زیادی ایجاد می کند.

اعتماد برای تبلیغات

به خرید املاک تجاری با یک شریک فکر کنید. شما باید بتوانید به این شخص اعتماد کنید و در مورد راهی برای به اشتراک گذاشتن مزایای آن توافق کنید. اگر فقط از شریکی برای تامین مالی استفاده می کنید، به سادگی به آنها بازپرداخت کنید. یک شریک می تواند با به اشتراک گذاشتن اعتبار خوب خود به شما کمک کند و زمانی را صرف جستجوی معاملات با شما می کند.

بازی تبلیغات

اگر در بازی املاک و مستغلات تازه کار هستید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که سعی کنید انواع مختلفی از املاک را خریداری کنید. اگرچه ممکن است ایده‌ای عالی به نظر برسند، اما معمولاً این بهترین کار نیست، زیرا بهتر است به جای داشتن چندین نوع که فقط متوسط ​​هستند، بر یک نوع ویژگی تسلط داشته باشید.

تبلیغات در اندازه بزرگ

مطمئن شوید که ویژگی اندازه مناسب را برای اندازه کسب و کار خود انتخاب کرده اید. داشتن فضای خیلی کوچک چیز خوبی نیست زیرا شما را محدود می کند، اما داشتن فضایی خیلی بزرگ باعث می شود که برای فضای اضافی که حتی به آن نیاز ندارید پول زیادی بپردازید. به سرمایه گذاری در املاک آپارتمان های مسکونی به عنوان یک شرط مطمئن بسنده نکنید. بسیاری از سرمایه گذاران تجاری باتجربه با مجتمع های آپارتمانی راحت هستند، که اغلب آنها را به نادیده گرفتن سایر انواع دارایی بالقوه سودآور سوق می دهد: ساختمان های اداری، پارک های تریلر، یا فضاهای خرده فروشی. جایگاه ویژه سرمایه گذاری و سبد ایده آل خود را در نظر بگیرید و به دنبال انواع ملکی باشید که به نظر می رسد مناسب هستند.

موفق ترین تبلیغات از آن چه کسانی است

موفق ترین سرمایه گذاران املاک تجاری کسانی هستند که می توانند یک معامله خوب پیدا کنند و بدانند چه زمانی باید از آن فاصله بگیرند. یک استراتژی خروج ایجاد کنید و بدانید که چگونه حداقل سطوح قابل قبول خود را برای بازده، بازده و جریان های نقدی پیش بینی شده محاسبه کنید. مهم نیست که ملک چقدر جذاب به نظر می رسد، اگر مطابق انتظارات شما عمل نکرد، در رها کردن آن تردید نکنید.

مالکیت تبلیغات برای کدام طرف است؟

با اصول ارزیابی املاک تجاری آشنا شوید. چیزهایی که می توانند ارزش مسکونی را افزایش دهند: آشپزخانه، تعداد حمام، محوطه سازی، و غیره - برای سرمایه گذاران تجاری معنی کمی دارند یا هیچ. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده ارزش یک ملک تجاری، متراژ مربع است و اینکه متراژ مربع در درآمد اجاره‌ای چقدر به دست می‌آید.

اطراف خود را با مثبت اندیشی احاطه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه افرادی که با آنها کار می کنید نگرش مثبت دارند، از بازرسان گرفته تا فروشندگان و خریداران و خودتان. شما نمی خواهید کسی داشته باشید که نگرش مثبت شما را کاهش دهد، زیرا ممکن است باعث شود کمتر به ملکی فکر کنید که در غیر این صورت می خریدید.

خرید املاک تجاری

نکته مهمی که هنگام خرید املاک تجاری باید در نظر بگیرید، املاک تجاری همسایه شما است. به عنوان مثال، اگر املاک نزدیک شما کسب و کار موفقی پررونق داشته باشند، ممکن است به سادگی با همسایگی و داشتن ترافیک زیادی مشتری در منطقه، کسب و کار خود را آغاز کنید. همچنین شما می توانید کسب و کار را فقط از سرخوشی مشتریان خوشحال از سایر مشاغل بدست آورید.

سابقه کارگزار تبلیغاتی

هنگام ورود به املاک تجاری، سابقه کارگزار  تبلیغات خود را بررسی کنید. شما می خواهید فردی را استخدام کنید که نه تنها در علایق منحصر به فرد شما متخصص باشد، بلکه نتایجی را برای پشتیبانی از آن داشته باشد. این را مانند هر فرآیند استخدامی که تا به حال در یک شغل معمولی برای حداکثر نتایج طی می کنید، در نظر بگیرید. اگر در حال جستجو در بازار املاک تجاری هستید، قبل از شروع جستجو باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. مکانی که می خواهید ملک در آن باشد را بدانید. آیا این یک سرمایه گذاری است یا جایی که ممکن است در آن زندگی کنید؟ آیا پول نقد می پردازید یا باید برای اموال بودجه پیدا کنید؟

تبلیغات خانه به خانه

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره.  تبلیغات اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.

زمان مورد نیاز برای اثر گذاری تبلیغات

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدید کنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است. هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

خریداران محلی و تبلیغات برای آنان

هنگامی که یک  تبلیغات ملک تجاری را می فروشید، همیشه مطمئن شوید که همه خریداران را شامل می شود. این شامل خریداران محلی و غیر محلی می شود. با این فکر اشتباه نکنید که مردم محلی تنها افرادی هستند که به فروش شما علاقه مند هستند. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که اگر قیمت مقرون به صرفه باشد، ملک را خارج از منطقه خود خریداری می کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa/

marjan.najram.80
marjan.najram.80

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋