mapsa22bootcamp

mapsa22bootcamp

سبک زندگی برنامه‌نویس‌ها

تغییر و تحولاتی که جهان را به سمت دنیای دیجیتال کشانده است باعث شده که نه تنها شرکت‌های فناوری بلکه تمامی کسب و کار‌ها از جمله شرکت‌های بیمه و فروشگاه‌های اینترنتی نیز نیاز به برنامه‌نویس داشته باشند. اما شرکت‌های نوپا هیچ ذهنیتی در خصوص نحوه جذب برنامه‌نویس و برخورد با آن‌ها ندارند.

سبک زندگی برنامه‌نویسان مپصا اچ آر  را باید بدانید تا بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و بتوانید با آن‌ها همکاری طولانی مدتی داشته باشید. از این رو برخی از ویژگی‌های برنامه نویسان را در ادامه آوردیم.

تمرکز و خونسردی

با توجه به مشکلات و ارور‌هایی که در حین برنامه‌نویسی پیش می‌آید، یک برنامه‌نویس باید بتواند تمرکز و خونسردی خود را حفظ کند. بنابراین برای اینکه استرس به او وارد نشود باید محیط آرامی را برای کار کردن داشته باشند تا بتواند به آرامی به همه کار‌ها رسیدگی کند. یک برنامه‌نویس ممکن است چند تسک داشته باشد که هر کدام ارور‌ها و خطا‌های خاص خود را داشته باشند بنابراین باید بتواند بین تسک‌ها در آرامش جا به جا شود. برنامه‌نویس، عضو صبور و حل‌کننده مشکلات یک تیم است.

به روز بودن

سرعت به روز‌رسانی علوم و تکنولوژی بسیار بالا است آن هم علمی مثل برنامه‌نویسی. بنابراین یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باید به روز باشد. پیشرفت کردن با جدیدترین تغییرات و همگام بودن با آن، توانایی توضیح در خصوص پیشرفت کار و مشکلات ایجاد شده به زبان ساده و قابل فهم، داشتن ذهنی خلاق و برطرف کردن خطا‌ها و باگ‌های به وجود آمده با بهره‌گیری از جدید‌ترین روش‌ها از ویژگی‌های یک برنامه‌نویس حرفه‌ای است.

شرکت در یک بوت کمپ مثل بوت کمپ برنامه نویسی مپصا اچ آر یا دیدن ویدئوهای آموزشی رایگان موجود در وب، عضو شدن در فروم ها و انجمن های مخصوص برنامه نویسان و ... می تواند به به روز شدن ما کمک بزرگی بکند.

علاقمند به حل مسائل

در طول نوشتن یک برنامه، یک برنامه‌نویس با مسائل زیادی برخورد می‌کند و تا پایان یک پروژه باید بتواند خطا‌ها را به بهترین شکل مدیریت کرده و آن‌ها را حل کند. بنابراین یک برنامه‌نویس باید روحیه حل مسأله را داشته باشد. سبک زندگی برنامه‌نویس حرفه‌ای بدین گونه است که مستقلا و بدون نیاز به کمک دیگران، ساعت‌ها یکجا می‌نشینند و با علاقه بسیار به پیدا کردن خطا‌ها و رفع آن‌ها می‌پردازند.

mapsa22bootcamp
mapsa22bootcamp

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋