mapsa22bootcamp

mapsa22bootcamp

5 دلیل محبوبیت شغل برنامه نویسی اندروید

 

گوشی های تلفن همراه هر روز در حال گسترش است و مردم با نصب اپلیکیشن های گوشی همراه روی موبایل خود، بسیاری از کارهای روزمره خود را بصورت آنلاین انجام میدهند.

بسیاری از شرکت ها برای فروش سریع تر محصولات خود و برای دسترسی راحت تر به مشتریان یا ارائه هر نوع خدماتی به آن ها، از اپلیکیشن های گوشی موبایل استفاده میکنند.

از آنجایی که در عصر حاضر استفاده از  اپلیکیشن های گوشی موبایل رشد چشمگیری داشته است، شغل برنامه نویسی اندروید در میان مردم هر روز محبوب تر می شود.

 

چرا شغل برنامه نویسی اندروید، شغلی محبوب و آینده دار است؟

میدانستید مردم آمریکا روزانه به طور میانگین 5 تا 6 ساعت از وقت خود را در موبایل هایشان می گذرانند؟ این در مورد سایر کشورها هم صدق می کند و مردم در سراسر دنیا به خصوص کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه مثل ایران، وقت زیادی از روزشان را در گوشی های خود سپری می کنند.

این موضوع با شروع پاندمی کرونا هم شدت پیدا کرد و مردم بسیاری از نیازهای روزانه خود، تفریحات و ارتباطاتشان را از طریق گوشی موبایل انجام می دادند.

این جا دقیقا جایی است که نقش اپلیکیشن های موبایل در زندگی مردم بسیار پررنگ شد و زندگی بسیاری از ما به این اپلیکیشن ها وابسته شد

هر کسی هم که می توانست، اپلیکیشن جدیدتر و کاربردی تری تولید می کرد تا مردم از طریق گوشی به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه تقاضا بیشتر باشد متخصصان آن حوزه هم بیشتر می شوند. در نتیجه شما باید بدانید که از چه راهی تبدیل به یک برنامه نویس موبایل حرفه ای شوید تا بتوانید رقبایتان را پشت سر بگذارید.

مطمئن باشید با تغییراتی که در لایف استایل مردم کل دنیا ایجاد شده است تقاضا برای شغل برنامه نویسی موبایل و به خصوص شغل برنامه نویسی اندروید در ایران، نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه بیشتر هم می شود

شما می توانید ایده های خودتان را پیاده سازی کنید

با یادگیری این مهارت نیازی نیست که حتما برای یک شرکت کار کنید. به راحتی می توانید ایده های خلاقانه ای که در ذهن دارید را پیاده سازی کنید. در این حالت با توجه به تغییر در نیاز یا سلیقه ی کاربران اپلیکیشن تان می توانید به راحتی و هر زمان که می خواهید آن را به روز رسانی کنید و نسخه ی جدیدی از اپلیکیشن موبایل خود را روانه ی بازار کنید.

در این حالت شما مطابق میل خودتان و با سرعت دلخواهتان کارها را پیش می برید. حتی می توانید پس از مدتی کسب تجربه، شرکت توسعه اپلیکیشن خودتان را استارت بزنید.

توسعه راحت نرم افزار اندروید

بسته توسعه نرم افزار (Software Development Kit) شامل مجموعه‌ای از ابزارها، توابع و برنامه های نرم افزاری است که برنامه‌نویسان می توانند از آن برای توسعه یک نرم‌افزار یا سیستم‌عامل استفاده ‌کنند.

 پلتفرم Android یک کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) ارائه می‌کندکه شامل ابزارهای ساده‌ای برای توسعه ‌دهندگان است تا پروژه‌های خود را به راحتی توسعه دهند.

اندروید یک پلتفرم محبوب است

بسیاری از دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر پلتفرم اندروید هستند، این پلتفرم زمینه های زیادی را برای توسعه اپلیکیشن های موبایل ایجاد می کند.

پلتفرم اندروید بسیار کاربرپسند و دارای ظاهر گرافیکی جذابی است و همین امر باعث محبوبیت فوق العاده آن در بین توسعه دهندگان شده است.

تقاضای بالا و چشم انداز شغلی عالی

همانطور که گفتیم با تغییری که در سبک زندگی مردم به دلایل گسترش تکنولوژی و همه گیری کرونا ایجاد شد، مردم بیشتر از قبل زمان خود را در خانه و در تلفن های هوشمند خود می گذراندند. این موضوع باعث شد نیاز به اپلیکیشن ها در بین مردم رشد کند.

خیلی زود سازمان ها و شرکت ها هم این نیاز را شناختند و به دنبال استخدام گسترده ی برنامه نویسان موبایل افتادند.

با توجه به گستردگی نیاز به برنامه نویسی در صنایع مختلف و تغییر لایف استایل مردم، می توان آینده ی خوبی برای برنامه نویسان و همچنین شغل برنامه نویسی موبایل متصور شد. البته همانطور که گفتیم شغل برنامه نویسی اندروید طرفداران بیشتری دارد چون نیاز به آن به خصوص در کشور ما بیشتر احساس می شود.

هوشمند سازی و افزایش نیاز به اپلیکیشن ها

احتمالا شما فکر می کنید تنها کاربرد شغل برنامه نویسی موبایل مربوط به ساخت اپلیکیشن برای موبایل و تبلت است، اما این تفکر اشتباه است.

بسیاری از پلتفرم‌های دیجیتال متنوع دیگری وجود دارند که از اپلیکیشن های موبایل استفاده می‌کنند، از ساعت هوشمند گرفته تا لوازم خانگی مثل یخچال هوشمند!

صنعت هوشمندسازی هم به سرعت در حال پیشرفت است و در آینده ای نه چندان دور شاهد استفاده ی گسترده ی آن توسط مردم خواهیم بود. در نتیجه نیاز به اپلیکیشن های مرتبط با آن ها نیز هر روز افزایش پیدا می کند.

همچنین، این صنعت همیشه نیاز به برنامه های جدید، تازه و هیجان انگیز دارد. چه برای استفاده های کاربردی باشد چه صرفاً برای سرگرمی.

اندروید یک زبان برنامه نویسی جذاب و کاربردی برای افراد علاقه مند به طراحی اپلیکیشن های تلفن همراه است و شما می توانید مهارت های لازم برای برنامه نویسی اندروید را از طریق شرکت در یک بوت کمپ برنامه نویسی معتبر یاد بگیرید.

mapsa22bootcamp
mapsa22bootcamp

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋