manholevalve

manholevalve

چرا استفاده از دریچه منهول را توصیه می کنیم؟

با توسعه شهرنشینی ، روزنه های بیشتری در اطراف ما ظاهر می شوند. در همه جای جاده ها ، پیاده روها و طبقه پایین آپارتمان ها دیده می شود. این سرویس دارای امکانات زیرزمینی برای زهکشی و خدمات برق شهری است. گرچه مزایای نامحدودی برای من به همراه دارد ، اما خطرات بالقوه ایمنی را برای ما به همراه دارد.

برای دریافت اطلاع بیشتر و قیمت دریچه منهول اینجا کلیک کنید

اولین مشکلی که مردم باید در نظر بگیرند این است که پوشش های چاله چقدر می تواند تحمل کند؟ ماموریت پوشش منفذ ایمن سازی جاده است. اگر تحمل وزنی معقول را نداشته باشد ، برای عابران پیاده یا وسایل نقلیه ، مانند راه رفتن در شب تاریک و بدون نور است. خطرناک خواهد بود

روکش های منهول متداول شامل پوشش های منهول چدنی ، روپوش های منهول چدنی قابل انعطاف و پوشش منفذ کامپوزیت می باشد. در مرحله بعد ، ما مزایا و معایب چندین پوشش منفذ را از چند زاویه مقایسه می کنیم.

دریچه چاله چدنی

به طور سنتی ، درپوش های چاله ها از چدن ساخته می شوند. بزرگترین مزیت پوشش منهول چدنی ارزان بودن آنها است. وزن روکش منهول چدن نسبتاً سنگین است که هزینه و سختی کار را افزایش می دهد.

روکش منهول چدن شکننده است و پس از مدت زمان طولانی زنگ می زند. بنابراین ، روکش منهول چدن پس از مدت ها مستعد آسیب دیدگی است و هزینه نگهداری آن نسبتاً زیاد است.

دریچه منهول آهن قابل انعطاف

چدن ندولار یک نوع ارتقا from یافته از پوشش منهول چدنی است که در دهه 1950 محبوبیت دارد و از مواد چدنی با مقاومت بالا است. غالباً انتخاب بهتری نسبت به درپوش های چاله چدنی محسوب می شود. کیفیت چدن داکتیل سبک تر از چدن است. گرافیت ندولار از طریق اسکروئیداسیون و تیمار تلقیح بدست می آید ، که به طور موثری خواص مکانیکی چدن ، به ویژه پلاستیکی و مقاومت را بهبود می بخشد. بنابراین برای به دست آوردن مقاومت بالاتر از فولاد کربن.


دریچه منهول کامپوزیت

پوشش دهی منفذ کامپوزیت در ده سال گذشته محبوب شده است. تقویت شده با الیاف ترموست مواد کامپوزیت با استفاده از رزین پلی استر غیر اشباع به عنوان ماتریس نوع جدیدی از حفاظت از محیط زیست پوشش کوره است.


ویژگی های دریچه منهول کامپوزیت

پوشش منهول کامپوزیت متراکم ، مقاوم در برابر سایش ، در برابر خوردگی است و زنگ نمی زند ، بنابراین نیازی به تعمیر و نگهداری نیست. داخل پوشش منهول کامپوزیت توسط میله های فولادی مشبک تقویت می شود و برای اطمینان از ایمنی هنگام دریافت ضربه شدید از یک نیروی خارجی ، فشار پراکنده می شود.

از آنجا که پوشش منهول کامپوزیت فاقد مواد فلزی است ، خطر زنگ زدگی و سرقت وجود ندارد ، که نه تنها هزینه نگهداری جاده را تا حد زیادی حل می کند ، بلکه ایمنی عابرین پیاده و خودروها را نیز تضمین می کند. علاوه بر این ، پوشش های منهول کامپوزیت سبک تر از پوشش های منهول فلزی است ، که برای جابجایی و تخلیه بسیار راحت تر است و همچنین باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

نقش پوشش چاله

از سقوط مردم جلوگیری کرده و ایمنی جاده ها را تضمین کنید.

از ورود زباله و آوار به داخل گودال یا تخلیه جلوگیری کنید.

از سرایت بو به اطراف خود جلوگیری کنید.

تعمیر امکانات زیرزمینی راحت است.

مشکلات پیش روی پوشش منهول فلزی ریخته گری

به سرقت رفتن باعث ضرر و زیان می شود ، هزینه های نیروی کار افزایش می یابد و خطر افتادن برای عابران پیاده را در پی دارد.

کیفیت پوشش منهول عموماً بسیار سنگین است و حمل روکش منهول سنگین در روند نگهداری ، نصب و جداسازی قطعات بسیار دشوار است.

در معرض خطر شوک الکتریکی ، پوشش منهول فلزی بازیگران موارد زیادی از شوک الکتریکی داشته است.

بنابراین ، از نظر عملکرد و مشکلات موجود درپوش منهول ، پوشش منهول کامپوزیت به طور کامل تمام مشکلات فوق را برطرف می کند و پوشش منهول کامپوزیت نیز بهترین انتخاب شما است.

پوشش منهول کامپوزیت علاوه بر مزایای فوق ، مزایای غیر منتظره دیگری نیز دارد. خاصیت تنگی هوا و ضد لغزش آن است. روکش های چاله با رنگ های متنوع جاده های خسته کننده شهری را غنی می کند و به یک مناظر زیبا تبدیل می شود.

manholevalve
manholevalve

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋