آیا به نظر شما در بنرهای تبلیغاتی تاثیرگذاری عکس بیشتر است یا گیف؟ البته که گیف. بنر گیف به دلیل پویا بودن و جذابیت بصری بالا، بیشتر توسط کسب و کارها برای تبلیغات آنلاین استفاده میشود.
بنرهای گیف، تصاویر متحرک یا استاتیکیاند که در آنها از عکس و متن به صورت همزمان استفاده میشود. در طراحی آنها از تعدادی تصویر (فریم) استفاده میشود که یکی پس از دیگری نمایش داده میشوند و به این ترتیب تصاویر متحرک ساخته میشود. بنرهایی گیفی که تنها دارای یک فریماند، استاتیک هستند.
بنابراین، اگر یک تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش دارد، یک بنر گیف به اندازه چند کلمه ارزش دارد؟ بی شمار!
مزایای استفاده از بنر گیف کادرنو
· کادرنو از هویت برند و همچنین نشانههای برند مانند لوگو، وبسایت و ... برای ایجاد برندینگ و آگاهی از برند در طراحیهای خود استفاده میکند.
· کادرنو با رعایت تمام اصول مربوط به طراحی و همگام با متدهای روز دنیا در طراحی بنر تبلیغاتی، برای مشتریان خود بیشترین بازدهی تبلیغات بنری را به ارمغان میآورد.
· سایز بنرهای گیف طراحی شده توسط کادرنو بر اساس استانداردهای روز دنیا هستند و به همین خاطر بیشتر منتشر کنندگان تبلیغات و شبکههای تبلیغاتی پذیرای آنها هستند.
برای سفارش طراحی بنر تبلیغاتی کادرنو کلیک کنید
سفارش بنر گیف
کادرنو با تجربه بسیار در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی از جمله بنر گیف، میتواند بهترین گزینه برای سفارش بنرهای شما باشد چرا که با توجه به نیاز و خواست شما اقدام به طراحی بنر گیف میکند و در نهایت بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهد.
با توجه به این حقیقت که طراحی اصولی بنر گیف میتواند به صورت مستقیم بر روی بازدهی تبلیغات اثر بگذارد، به همین دلیل انتخاب بهترین گزینه در این حوزه میتواند بهترین راه برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کمپینهای تبلیغاتی باشد. طراحان حرفهای کادرنو در زمینه طراحی بنرهای گیف تجربه بسیاری دارند و به راحتی میتوانید با مشاهده نمونههای طراحی شده توسط کادرنو کار مقایسه و نظر دهی را خودتان انجام دهید.
اگر در حال حاضر به دنبال سفارش بنر گیف هستید، میتوانید با مراجعه به وب سایت کادرنو تمامی نمونههای طراحی بنر گیف کادرنو را مشاهده و بررسی کنید و در نهایت تصمیم گیری کنید.
منبع: سایت ردیت
پاسخ ها