mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

فروش ویژه در منطقه سهیلیه برای خرید ملک

منطقه سهیلیه یکی از زیبا ترین و وسیع ترین منطقه های موجود در کردان است که در خود چندین روستای زیبای دیگر دارد. روستاهایی مانند سنقرآباد ، لشگرآباد و آغچه حصار که برای مثال قیمت زمین در سنقرآباد کرج نسبت به آغچه حصار و لشگرآباد ارزان تر است . شما میتوانید بهترین خرید را در این مناطق تجربه کنید به عبارتی فروش ویژه و عالی در منطقه سهیلیه در انتظار شماست.

 

ارزان قیمت ترین مناطق سهیلیه برای فروش ویژه 

کهریزک

یکی ازروستاهای فوق العاده ارزان قیمت در منطقه سهیلیه ، کهریزک میباشد که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش ویلا است . در چند ماه آینده قیمت زمین در کهریزک هم مانند لشگرآباد میشود و توان خرید را کم میکند. فرصت را از دست ندهید با ورود به سایت زاویلا ویلا یا زمین مورد نظر خود را پیدا کنید و خریداری کنید تا به در آمد خوبی برسید.

 

اغلان تپه 

یکی دیگر از روستاهای ارزان قیمت در سهیلیه اغلان تپه یا اوغلان تپه میباشد که شما میتوانید برای سرمایه گذاری این منطقه را انتخاب کنید. تمامی روستاهای سهیلیه دارای آب و هوایی دلپذیر و از همه مهم تر امکاناتی خوب هستند که شما در رفاه و آسایش کامل چند روزی را کنار خوانواده باشید.

 

آغچه حصار

روستاهای آغچه حصار که پیش تر اشاره ای به آن شد یکی دیگر از روستاهای زیبا در منطقه سهیلیه است که ویلاهای مدرنی دارد. قیمت زمین در آغچه حصار چیزی بین 5 تا 10 میلیون است و یک زمین 300 متری حدود 2 تا 2.5 میلیارد قیمت دارد.

 

در این مقاله به شما برای فروش استثنایی در مناطق سهیلیه گفتیم تا هرچه سریع تر به سمت خرید ملک در آن بروید . هرچه زمان را از دست بدهید قیمت ها بیشتر و بیشتر خواهد شد . با ورود به سایت زاویلا بهترین ویلا و زمین ها را با قیمت بروز آن بدست بیاورید.

mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋