mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین منطقه برای تفریح و خرید ویلا در نزدیک تهران


کردان کرج از نواحی در حال توسعه جنب ساوجبلاغ هست که در سالیان واپسین به موجب ویژگی های مساعد آن ، رضایت خریداران ملک را برای  خرید ویلا در کردان  به خود جذب کرده است .
فاصله بین کردان تا کرج کمتر از 20 دقیقه بوده و رفت و آمد در این مسیر بسیار آسان است به همین سبب اشخاص بسیاری راهی این خطه بکر می گردند .

 

شناخت کردان کرج


کردان کرج در استان کرج جزو محل هایی است که هواداران خیلی زیادی دارد و بسیاری از متقاضیان برای خرید ملک در این خطه هزینه می کنند زیرا این مکان خیلی سرسبز هست و دارای درختانی با قدمت و با عظمت هست و با وجود ساخت و ساز و خانه های مدرن ، کردان طراوت خود را حفظ گردانیده است .
کردان کرج قبل از سهیلیه کردان قرار دارد و فاصله آن تا تهران تقریبا یک ساعت هست و این نشان دهنده آن هست که پایتخت نشینان با خرید ملک در این منطقه خیلی سریع می توانند خود را به آن برسانند.
اگر شما دوستداران خرید مسکن در کردان کرج هستید قبل از آن می بایست نسبت به یکسری از نکات آگاهی داشته باشید و سپس اقدام به خرید مسکن و یا سرمایه گذاری کنید.

 

 

ویژگی های کردان


یکسری از اماکنه کردان کرج امنیت بیشتری دارند و ملکی که ساخته شده است دارای تمامی ویژگی های یک خانه امن و ایمن می باشد .
اگر شما ساکن تهران هستید باید مناسب ترین مسیر را تا کردان پیدا کنید . علاوه بر این باید ویلایی که خریده اید در کمترین فاصله از منزلتان باشد.
در بعضی نقاط کردان مراکز درمانی و رفاهی نیست اما در اکثر مناطق آن ، این مراکز وجود دارند پس اگر برایتان این مورد اهمیت دارد بهتره که ملک و ویلای خود را در دور و بر این مراکز بسازید تا دسترسی آسان باشد.
دلشوره و شک کردن طبیعی است اما بدانید که مشاوران سایت زاویلا مناسب ترین ویلا در پرتقاضا ترین قسمت کردان را به شما معرفی می کنند تا خریدی مطمئن و سرمایه گذاری ای پر منفعت را تجربه نمایید برای مشاهده قیمت ویلا در کردان وارد سایت زاویلا شوید .
آب و هوای کردان ساوجبلاغ در خیلی از اوقات سال خوشایند و دلچسب بوده و برای اوقات فراغت فوق العاده مناسب هست و در این منطقه خبری از آلودگی نیست.
در کردان به دلیل وجود آب های زیرزمینی زیاد بسیار مشهور است و سطح آب در این ناحیه بالا هست به همین دلیل پوشش گیاهی و مناظر آن بسیار متحیر کننده و چشم نواز هست .
همچنین به خاطر وجود آب مناسب و کافی در این منطقه خرید ملک استخردار بسیار پرطرفدار است و ساخت استخر های روباز و سرپوشیده در کردان البرز زیاد شده است.

 

ویلا های مناسب در کردان


اگر دنبال خانه استخردار هستید ، زاویلا کردان کرج را پیشنهاد می کند چون در این ناحیه متنوعی از ویلا های استخردار با ویژگی های دلخواه را می توانید بیابید .
همواره برای افراد متقاضی این موضوع مهم بوده که ویلای خود را در منطقه ای بخرند که آن نقطه به تازگی احداث نشده باشد تا از همه ی امکانات و رفاهیات ، برای خرید ملک بهره مند شوند.
کردان به مانند چهارباغ کردان یکی از نقاطی است که دیرینگی زیادی دارد. و تپه های باستانی و درختان ستبر آن ، این فرضیه را ثابت کرده اند و همین موجب گردیده است تا این منطقه بسیار پرتقاضا باشد.
به خاطر اینکه کردان از مناطق قدیمی در ساوجبلاغ محسوب می شود دارای ویلا هایی متعدد با خصوصیات گوناگون است .
ملک هایی که در کردان ساخته شده اند متراژ های مختلفی دارند و برای خریداران با بودجه ی اندک هم خیلی مناسب است .
علاوه بر این نوع ساختار ویلا ها با هم فرق دارند . ویلای فلت ، دوبلکس، تریبلکس و... از ویلاهای رایج این منطقه اند که دوستداران بسیاری دارند.
به همین علت ، تعدد خرید زمین در کردان زیاد دیده می شود که این موضوع موجب گشته است هواداران زیادی را به خود جلب کند .
در سه چهار سال اخیر این نقطه از البرز معروف تر شد و رشد روز افزون آن برای خریداران زمین چشمگیر شده است و بساز و بفروش ها برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک و ویلا در کردان تمایل بسیاری دارند چون متوجه اند که با این کار در آینده ای نزدیک به سودآوری شیرینی دست خواهند یافت .




mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋