mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

سهیلیه بهترین منطقه در نزدیک تهران برای خرید ویلا و سرمایه گذاری

سهیلیه کرج یکی از محبوب ترین مناطق کردان میباشد که امروزه پیشرفت بسیار زیادی در ساخت و ساز داشته است. با افزایش ویلا در این منطقه و قیمت باور نکردنی این منطقه ، خرید ویلا در سهیلیه رشد بسیاری پیدا کرده و روز به روز در حال پیشرفت میباشد. سهیلیه کرج به دلیل کیفیت مناسب هوا و دور از شلوغی تهران ، به یکی از مکان های گردشگری در نزدیک پایتخت معروف شده است. در ماه های اخیر سرمایه گذاران زیادی به این منطقه آمدند و همین امر موجب افزایش قیمت در سهیلیه میشود پس اگر شما به دنبال یک روستا یا یک شهرک هستید تا در آن سرمایه گذاری کنید ، سهیلیه یکی از بهترین پیشنهادات میباشد . در ادامه با قیمت ویلا و همچنین  بهترین منطقه سهیلیه آشنا میشود.

 

 

آیا سهیلیه برای سرمایه گذاری مناسب است؟

همانطور که میدانید نه تنها خانه و ویلا بلکه تمامی اجناس افزایش قیمت داشته است. میتوان گفت مناطق سهیلیه یکی از بهترین مکان ها برای خرید میباشند اگر بخواهیم قیمت ویلا در سهیلیه کرج را بررسی کنیم ، لشگرآباد سهیلیه که معروف ترین منطقه سهیلیه است از متری 7 میلیون به بالاتر محاسبه میشود . اما در منطقه دیگر سهیلیه مانند اغلان تپه از متری 3 تا 5 میلیون محاسبه میشود که این قیمت باور نکردنی است . در این صورت ویلایی 500 متری در اغلان تپه حدود 2 میلیارد قیمت دارد اما همین متراژ در تهران سه برابر قیمت دارد. سایت زاویلا با متخصصان حرفه ای میتوانند به شما برای خرید ویلا کمک کنند تا دچار مشکل نشوید و خیلی سریع تر و آسان تر ویلای رویایی خود را پید کنید.

 

سهیلیه کرج کجاست؟

سهیلیه کرج در 30 کیلومتری کرج و 80 کیلومتری تهران است . همین مصافت کوتاه باعث به چشم آمدن این منطقه شده و از آن مهم تر فضایی دلنشین و آب و هوایی عالی در این منطقه، آرامش بسیاری به گردشگران داده است. سهیلیه کرج خود دارای چند روستا است که هرکدام ویژگی و تنوع خاصی دارند و خوده سهیلیه زیر مجموعه کردان است که در ساوجبلاغ البرز قرار گرفته . کردان منطقه ای جدید نیست بلکه قدمتی بیش از 20 سال دارد. 

 

بهترین منطقه سهیلیه 

همانگونه که میدانید تهران پایتخت کشور است ، میتوان به طور دقیق لشگرآباد کرج را به پایتخت سهیلیه تشبیه کرد  زیرا محبوبیت و وجود ویلا های لاکچری در این منطقه افراد زیادی را به خود جذب کرده . پیش تر درباره سایت زاویلا به شما گفتیم ، این سایت در تمامی مناطق کردان ، سهیلیه ، تهراندشت و... مسلط میباشد و میتواند به شما در خرید ویلا یا حتی یک باغچه کوچک کمک کند. پس سریعتر به این سایت نگاهی بیندازید تا متوجه حرفه ای بودن این سایت بشوید.

 

کلام آخر

سهیلیه کرج  یکی از بهترین مناطق رو به رشد است که میتواند درآمد خوبی برای کسانی که از ریسک نمیترسند باشد . این منطقه با هوایی دلنشین و وجود درختان فراوان طراوت جذابی بخشیده. وجود ویلا ، زمین ، باغچه با قیمت های متفاوت و متناسب با بودجه شما در این منطقه وجود دارد. ما در تیم زاویلا به شما کمک میکنیم تا ویلایی بی نقص خریداری کنید اگر وارد سایت زاویلا شوید با تعداد انبوهی از ویلا و زمین مواجه میشوید که نشان دهنده فعالیت خوبه این سایت است پس فرصت را از دست ندهید و سریعتر ویلای رویایی خود را پیدا کنید . (زاویلا کنار شماست).

mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋