malkedza2

malkedza2

 ۱ نفر را دنبال می کند

دوربین خودرو چه کاربردهایی دارد؟

دوربین خودرو

 

دوربین داشبورد یا دوربین داشبورد، در چند سال گذشته عمدتاً به دلیل مزایای متعدد آن محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. به عبارت ساده، قیمت دوربین خودرو این یک نوع دوربین است که بر روی داشبورد ماشین شما نصب می شود و برای ضبط صداها و تصاویر در حین رانندگی طراحی شده است.

 

هدف از داش کم ثبت دقیق تمام جزئیاتی است که هم در جاده و هم در داخل خودرو اتفاق می افتد و می توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد.

 

Dash Cam در حال حاضر، این دوربین ها به طور گسترده در سراسر جهان توسط رانندگان عادی، مربیا رانندگی، رانندگان تاکسی و اتوبوس، افسران پلیس و غیره استفاده می شود. یکی از عملکردهای مهم مقرون‌به‌صرفه و غنی این واقعیت است که می‌توان آن‌ها را به راحتی با فناوری‌های مختلف روی برد، مانند ضبط‌کننده دستگاه‌های GPS همراه کرد.

 

با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا بینش عمیق تری در مورد برخی از برجسته ترین دلایلی وجود دارد که چرا باید دوربین داشبورد را بخرید و آن را در وسیله نقلیه خود نصب کنید:

 

1. شما شواهد دست اولی از تصادف خودرو دارید

 

این تا حد زیادی دلیل اصلی این است که میلیون‌ها راننده خودرو تصمیم گرفته‌اند زمان و پول خود را روی داش‌کم سرمایه‌گذاری کنند، به‌ویژه در روسیه، جایی که می‌توانید دوربین خودرو سیم کارت خور بیشترین تعداد کاربران داش‌ک را در حال حاضر ببینید. به عبارت ساده، دوربین به محض روشن کردن موتور خودرو شروع به ضبط می‌کند و در صورت تصادف، در زمان واقعی، کارآمد، ثابت می‌کند.

 

 

 

 

اگر تصادف اتومبیل رخ داد و وسیله نقلیه شما درگیر شد، می توانید ثابت کنید که تقصیر شما نبوده و می توانید نوار ویدئویی را به عنوان مدرک ارسال کنید، دوربین مداربسته سیم کارت خور در صورت محاکمه دادگاه. به این ترتیب، طرف مقابل مسئول تصادف خواهد بود و موظف به پرداخت هزینه تعمیرات خودروی شما خواهد بود - بدون شواهد ویدیویی، راننده دیگر ممکن است ادعا کند که تقصیر کاملاً از شما بوده است، زیرا اغلب اتفاق می افتد که رانندگان مقصر تمایل دارند که تقصیر را به گردن قربانیان بیندازند.

 

دوربین داشبورد قوی ترین و کارآمدترین مدرکی است که برای دفاع از خود در صورت تصادف اتومبیل دارید. در نهایت، بهتر است یکی را داشته باشیدقیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور و در امنیت باقی بمانید، زیرا می تواند در طولانی مدت به شما در صرفه جویی در زمان، هزینه و دردسر زیادی کمک کند.

 

 

 

 

2. داش کم راه حل عالی برای رانندگان بی انضباط است

 

یکی دیگر از دلایل مهمی که چرا باید به فکر خرید داش کم باشید این است که به شما کمک می کند تا رانندگان بی انضباط را گزارش دهید.خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور هر راننده ای حداقل یک بار برخورد بدی با راننده بدی داشته است، در طول «حرفه رانندگی» خود.

 

اینها نه تنها بی پروا و بی مسئولیت هستنداین رانندگان بی پروا و غیرمسئول نه تنها بسیار آزاردهنده و آزاردهنده هستند، بلکه ممکن است جان سایر رانندگان و مسافران بی گناه را نیز به خطر بیندازند. با این حال، گزارش رفتار بد یک راننده بی انضباط می تواند یک کار دلهره آور باشد، بهترین دوربین مداربسته سیم کارت خور زیرا این اغلب نیاز به اثبات دارد – اگر شاهد عینی برای شهادت از طرف شما نداشته باشید، معمولاً پرونده سرد می شود.

 

 

iStock_000020744665کوچک

 

 

اینجاست که داشبورد وارد عمل می‌شود و بهترین مدرک را در برابر رانندگان بد ارائه می‌کند. با این حال، دوربین داشبورد در واقع می تواند برای گزارش انواع رانندگانی که در هنگام ترافیک بر اساس وضعیت خود عمل نمی کنند، استفاده شود. دوربین سیم کارت خور می توانید از آن برای رانندگان مست یا رانندگان بی احتیاطی که پیامک می دهند و رانندگی می کنند استفاده کنید، می توانید از آن برای گزارش تصادفات خشمگین جاده ای و مواردی از این دست استفاده کنید.

 

اکثر ایالت های ایالات متحده برنامه های ویژه ای اختصاص داده شده به کسانی که می خواهند رانندگان بد را گزارش کنند و جاده های ایالات متحده را به مکانی امن تر و بهتر برای همه تبدیل کنند.دوربین سیم کارت خور ارزان قیمت اگر شما در برابر این افراد بی پروا اقدامی نکنید، اگر برای راننده یا مسافر دیگری اتفاقی بیفتد، از قبل سهم خود را در تقصیر دارید.

 

اغلب اتفاق می افتد که حتی اگر یک راننده خوب، با تجربه و حرفه ای باشید که همیشه به قوانین (اعم از قوانین مکتوب رانندگی و نانوشته های مرتبط با عقل سلیم) پایبند باشید، قیمت دوربین سیمکارتی یک نفر دیگر بی احترامی و بی مسئولیتی می آید. این افراد می توانند در یک چشم به هم زدن یک تصادف بزرگ ایجاد کنند و دوربین داشبورد تک تک جزئیاتی که در جاده اتفاق می افتد را ثبت می کند.

3. داش کم برای مربیان رانندگی و والدین نگران عالی است

 

آیا نگران این هستید که فرزندتان با وجود اینکه بارها او را از این کار منع کرده اید، اتومبیل شما را سوار کند؟ آیا صاحب یک شرکت تاکسیرانی هستید و مشکوک هستید که رانندگان شما ممکن است چندین مایل اضافی را به نفع شخصی خود استفاده کنند، یا شاید شرکتی از هر نوعی دارید دوربین ثبت وقایع خودرو و می خواهید مصرف سوخت را محدود کنید، با این حال مایل های اضافی بدون هیچ دلیل مشخصی اضافه می شود؟ اگر اینطور است، دوربین داشبورد مطمئنا بهترین راه حل برای شماست.

مینی دوربین خودرو

از سوی دیگر، خرید داش‌کم نیز عالی است اگر دائماً ماشین خود را به دوستان یا اقوام خود قرض دهید، یا می‌خواهید ببینید هر زمان که وسیله نقلیه خود را نزد مکانیک محلی پیاده می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد. ماشین شما ممکن است یکی از با ارزش ترین دارایی های شما باشد و کاملا طبیعی است که نگران آن و یکپارچگی آن باشید.

 

اکثر دوربین‌های داشبورد مدرن با دستگاه‌های GPS تعبیه‌شده در آن‌ها عرضه می‌شوند، بنابراین علاوه بر ثبت تمام جزئیاتی که هم در داخل خودرو و هم در خارج از آن اتفاق می‌افتد، داش‌کم سرعت رانندگی و همچنین سرعت‌های مختلف را نیز ثبت می‌کند. مسیرهای خیابانی

 

 

 

4. شما می توانید از تقلب جلوگیری کنید

 

کلاهبرداری از بیمه یکی از رایج ترین مشکلات قرن بیست و یکم است که صحبت از وسایل نقلیه و ترافیک می شود. دوربین داخل خودرو این کلاهبرداری نه تنها شرکت های بیمه را در مقیاس وسیع تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه در واقع عوارض خود را بر رانندگان اتومبیل (صادقان!) نیز وارد می کند.

 

به بیان ساده، برخی از رانندگان عمداً برای اینکه تقصیر را به گردن طرف مقابل بیندازند، تصادف می کنند تا از قربانی اخاذی کنند. این یک روش کلاهبرداری است که امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که کسانی که مرتکب آن می شوند معمولاً به دنبال رانندگان خودروهای سطح بالا برای اخاذی می گردند.

 

 

این افراد علاوه بر اخاذی از قربانی ادعایی که معمولاً بی گناه است اما راهی برای اثبات آن وجود ندارد، جراحات جعلی را نیز برای دریافت پول بیمه از شرکت های بیمه خود انجام می دهند. دوربین خودرو آینه به بیان ساده، کسانی که مرتکب کلاهبرداری می شوند ادعا می کنند که دچار آسیب شلاق شده اند و معمولاً ادعا می کنند که از کمردرد نیز رنج می برند.

 

برای این افراد درخواست بستری شدن در بیمارستان و حتی غرامت برای پوشش هزینه و «درد» غیرمعمول نیست. این معمولاً یک درد خیالی است که نشان دادن آن در اشعه ایکس بسیار سخت است، بنابراین کلاهبرداران به سادگی از این سوراخ حلقه سوء استفاده می کنند دوربین خودرو هوشمند و باعث کلاهبرداری بیمه می شوند.

 

 

دوربین داشبورد می تواند حداقل از یکی از این دو موقعیت ناخوشایند جلوگیری کند کوچکترین دوربین خودرو . با نصب دقیق دوربین روی داشبورد ماشین و ضبط همه رویدادها، می‌توانید از اخاذی غیرقانونی کلاهبرداران برای کاری که حتی انجام نداده‌اید، جلوگیری کنید.

 

اجازه ندهید کلاهبرداران از شما سوء استفاده کنند! پول خود را در دوربینی سرمایه گذاری کنید که شما را در امنیت نگه می دارد، به جای اینکه پول سخت کار خود را به این کلاهبرداران بپردازید تا از محاکمه یا تماس با پلیس برای حل مسائل جلوگیری کنید.5. می توانید کل سفر جاده ای خود را ضبط کنید

 

اگر به سفرهای جاده ای علاقه دارید و همیشه با عزیزان خود در سفرهای گاه به گاه می روید، خرید دوربین ماشین این دلیل بسیار مهم است. آیا می خواهید سفر جاده ای خود را به سفری فراموش نشدنی تبدیل کنید که هر زمان که نوستالژی شروع شد، بارها و بارها بتوانید آن را ببینید؟

 

اگر چنین است، پس مطمئناً یک دوربین داشبورد سرمایه‌گذاری عالی است که به شما کمک می‌کند سفر جاده‌ای خود را به یک تجربه عالی و خاطره‌ای تبدیل کنید که در طول سال‌ها آن را گرامی خواهید داشت.

 

 

 

 

 

اگر فردی خلاق هستید، به راحتی می توانید سفر خود را به ماجراجویی شخصی خود تبدیل کنید – تنها چیزی که نیاز دارید مهارت و خلاقیت و یک دوربین داشبورد با کیفیت بالا است که در زمانی که به آن نیاز دارید شما را ناامید نکند. وسایل خود را بسته بندی کنید، دوربین خود را نصب کنید و آماده هستید!

 

 

 

 

6. داش کم‌ها دارای ویژگی‌ها و عملکردهای مفید فراوانی هستند

 

اگر ببینید دوربین های داشبورد در طول سال ها چقدر تکامل یافته اند شگفت زده خواهید شد. دوربین داشبورد در حال حاضر، این دوربین‌های باکیفیت دارای ویژگی‌های مفید فراوانی هستند که می‌توانند در سطوح مختلف برای شما مفید باشند.

 

به عنوان مثال، اکثر این دوربین‌ها با اعلان‌های صوتی همراه با به‌روزرسانی‌های وضعیت گفتاری ارائه می‌شوند – به این ترتیب، شما همیشه از روند ضبط به‌روز می‌مانید دوربین مداربسته خودرو و در صورت بروز هر گونه مشکلی در دوربین یا مشکلی در زمان واقعی به شما اطلاع داده می‌شود. کارت ذخیره سازی

 

 

عکس داش کم

 

 

همانطور که در بالا ذکر شد،دوربین ماشین اکثر داش‌ک‌ها دارای یک دستگاه GPS تعبیه‌شده در آن‌ها هستند و به شما کمک می‌کنند سرعت و موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید. علاوه بر این، این دوربین‌ها به شما کمک می‌کنند مقصد خود را در یک فایل گزارش ثبت کنید و سفر خود را به روشی سریع، کارآمد و بدون دردسر مدیریت کنید.

 

دوربین ها دارای ویژگی مصرف باتری کم نیز هستند و همانطور که از نام آن پیداست، این عملکرد خاص به گونه ای طراحی شده است که دوربین داشبورد تا حد امکان باتری کمتری مصرف کندبهترین دوربین خودرو . این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که دوربین داشبورد شما انرژی خود را از باتری ماشین شما نمی گیرد و منحصراً به باتری های خارجی متکی است، زیرا طول عمر آنها را افزایش می دهد.

 

اکثر دوربین ها همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD با تکنولوژی بالا هستند که یک فناوری لمسی نیز در آنها تعبیه شده است. این دوربین ها با یک منوی ناوبری کاربرپسند، دوربین خودرو ارزان قیمت جامع و ساده، اکنون به شما این امکان را می دهند که کنترل کاملی بر سفر جاده ای و تجربه ضبط خود داشته باشید.

 

 

 

 

7. شما می توانید به طور موثر از حوادث پارکینگ جلوگیری کنید

 

پارک کردن می تواند یک کابوس باشد، به خصوص برای رانندگان مبتدی که تمایل دارند به طور تصادفی ماشین های دیگر را در حالی که در تلاش برای پارک ماشین خود هستند، خراش دهند. آیا تا به حال به ذهن شما خطور کرده است که ماشین مورد علاقه خود را خراشیده یا آسیب جدی دیده باشد، زیرا می دانید که هنگام پارک کردن آن شب کاملا سالم بوده است؟ آیا از اینکه همسایه‌تان وقتی می‌خواهد ماشین او را بیرون بکشد، ماشین شما را می‌تراشد خسته شده‌اید؟

 

همچنین، یک دوربین داشبورد که به خوبی نصب شده است، می‌تواند خرابکارانی را که سعی در نفوذ به خودروی شما دارند، به‌طور مؤثر ضبط کند، به‌خصوص اگر در مکان‌های عمومی یا مناطقی که نور ضعیفی دارند، وسیله نقلیه خود را بدون مراقبت رها کنید. یکی از بزرگترین مزایای دوربین های داشبورد این است که اکثر آنها را می توان برای روشن ماندن در طول شب بدون نیاز به روشن نگه داشتن موتور خودرو تنظیم کرد.

 

علاوه بر این، داش‌کم‌ها را می‌توان از راه دور از حریم خصوصی خانه‌تان کار کرد و می‌توانید تمام اطلاعات را به لپ‌تاپ، رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند خود ارسال کنید. این دوربین‌ها به‌ویژه طراحی شده‌اند تا به صاحبان خودرو آرامش خاطری را که در شب نیاز دارند، با علم به اینکه خودروهایشان در پارکینگ سالم و سالم است، بدهد!8. ممکن است از آنچه یک دوربین داش دوربین می تواند ثبت کند شگفت زده شوید!

 

هرگز قدرت داش کام ها را دست کم نگیرید! اگر به ویدئوهای آنلاین تصادفات و پدیده های غیرمنتظره خودرو نگاه کنید، خواهید دید که اکثر آنها به طور تصادفی در دوربین عکاسی شده اند و تعداد بسیار کمی از آنها واقعاً عمدا ضبط شده اند. قیمت دوربین شلنگی به عبارت دیگر، دوربین داشبورد می‌تواند به شما کمک کند چیزهایی را که اصلاً انتظار ندارید، ثبت کنید.

 

 

دوربین شلنگی

 

 

علاوه بر این واقعیت که داش‌کم‌ها از نظر ایمنی و قانونی یک سرمایه‌گذاری عالی هستند، این دوربین‌ها در واقع می‌توانند به شما کمک کنند تا رویدادهای فراموش نشدنی را نیز ثبت کنید. به عنوان مثال، دوربین داشبورد یک راننده خودروی روسی، شهاب سنگی را که بر فراز روسیه پرواز کرد خرید دوربین شلنگی و در نهایت این کلیپ ده‌ها میلیون بازدیدکننده در یوتیوب داشت، ثبت کرد.

 

وقایع غیرمنتظره بی‌شماری دیگر در دوربین‌های داشبورد ثبت شده است، از تصادفات با خودروهای دیگر گرفته تا فعالیت‌های ماوراء الطبیعه و حیواناتی که در وسط جاده غافلگیر شده‌اند. دوربین نصب شده روی داشبورد را می توان به روش های بی شماری استفاده کرد!

 

دوربین مداربسته چرخشی

 

خط پایین

 

به طور خلاصه، یک دوربین داشبورد یک سرمایه گذاری عالی است، خرید دوربین خودرو به خصوص که بسیار مقرون به صرفه است و طراحی بسیار ساده ای دارد که معمولاً از یک میکروفون و یک دوربین دیجیتال با لنز ثابت تشکیل شده است. این دوربین‌های ساده را می‌توان در عرض چند ثانیه روی داشبورد یا شیشه‌ی جلوی خودروی شما نصب کرد، این دوربین‌ها به لطف مکنده‌شان.

 

شما طیف وسیعی از دوربین‌های داشبورد را برای انتخاب دارید.دوربین مداربسته خودرو دوربین‌های پیشرفته و پیشرفته تر که دارای نمایشگر رنگی، مهر زمان و داده‌ها، دو لنز هستند. و همچنین نمایشگر رنگی انتخاب کاملاً با شماست، بسته به بودجه، نیازها و ترجیحات شما!

malkedza2
malkedza2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋