malkedza2

malkedza2

 ۱ نفر را دنبال می کند

ردیاب خودرو چیست و چه کار برد هایی دارد؟

ردیاب چیست؟

ردیاب، یک دستگاه کوچک الکترونیکی می باشد که در جایی مخفی شده و اگر شخص (ردیاب شخصی) یا خودرو یا بار حمل کننده آن حرکت کند، قیمت دوربین خودرو سیم کارت خور JC100 تمامی مسیرهای آن را ضبط می کند و برای کاربر آن ارسال می کند. به زبان ساده تر ردیاب مکان اختفای حامل خود را به کاربر نشان می دهد.

ردیاب خودرو

 

به عنوان مثال اگر شما ردیاب را درون کیف کودک خردسال خود قرار دهید دوربین خودرو سیم کارت خور JC100،(ردیاب شخصی پرسنلی) این کودک هرجای ایران برود شما توسط یک اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار کامپیوتر،لحظه به لحظه از مکان و محل کودک خود با خبر می شود.

 

برای تهیه و خرید جی پی اس خودرو ویگو GT400 خرید ردیاب خورد (جی پی اس ماشین ) می توانید روی ایمن ردیاب حساب کنید .

 

مکانیزم عملکرد ردیاب چیست؟

ردیاب،دارای دو بخش جی پی اس و سیم کارت می باشد. اطلاعات مکانی دارای طول و جغرافیایی و سرعت و جهت حرکت، را جی پی اس دریافت کرده خرید ردیاب خودرو ماهواره ای هارمونی X1000و لحظه به لحظه به سیم کارت درون خود می دهد، این اطلاعات را به اپلیکیشن کاربر اینترنت و یا اس ام اس ارسال می کند. کند.

 

سیم کارت ردیاب باید دارای شارژ و اینترنت فعال باشد جی پی اس خودرو ویگو GT400.مصرف شارژ سیم کارت ماهانه بین ۱۰۰۰-۱۵۰۰ تومان می باشد.

 

پست مرتبط : انواع ردیاب خودرو

 

ردیاب دارای چه مدل هایی باشد؟

خرید دوربین خودرو سیم کارت خور JC100

ردیاب ها به سه دسته ۱- ردیاب خودرو و موتور سیکلت ۲-ردیاب شخصی و پرسنلی ۳-ردیاب آهنربایی تقسیم می شوند.

 

ردیاب خودرو درون خودرو مخفی شد قیمت جی پی اس خودرو ویگو GT400 و مسیر حرکت ردیاب را به صاحب آن گزارش می کند.

 

ردیاب شخصی و ردیاب های پرسنلی،برای کنترل کودکان، حیوانات خانگی،و یا کوله و کیف حاوی پول یا مدارک،بازاریابانو افراد مسن و یا آلزایمری و یا کم توان ذهنی ردیاب خودرو ماهواره ای هارمونی X1000.بدین شکل که می توان لحظه به لحظه از موقعیت آنها. اطلاع یافتن از گم شدن آن ها مانع کرد.

 

ردیاب آهنربایی و یا نظامی قیمت ردیاب هارمونیM300 نیز برای چسباندن و نصب در زیر خودرو استفاده می شود. نظامی دارد.

 

در عصر تکنولوژی وقتی می‌توانید همه وسایل را از خانه گرفته تا شرکت و… را از راه دور و از طریق موبایلتان کنترل کنید، چرا نمی‌توانید ماشین را از طریق موبایل کنترل کنید؟ تکنولوژی تکنولوژی هم در زمینه خودروها هم روز به روز در حال پیشرفت است خرید ردیاب هارمونیM300 . و هر روز تکنولوژی و قطعات تولید می‌شود. یکی از این قطعات ردیاب خورو است.

ردیاب خودرو قطعه سخت افزاری است که ردیاب هارمونی M300 از طریق تکنولوژی  GPS (سیستم مکان یابی) جهانی به کمک شما می آید تا بتوانید از وضعیت ماشینتان بیشتر مطمئن باشید.

ما در این مقاله سعی کنید می‌کنیم، ابهامات شما در زمینه خرید و نصب ردیاب خودرو را رفع کنیم.

 

جی پی اس ماشین چیست؟

ردیاب وسیله‌های سخت‌افزاری است و امکاناتی که از نامش پیداست خرید ردیاب آهنرباییAT4 وظیفه آن ردیابی می‌باشد. ردیاب‌ها انواع گوناگونی دارند: مثل ردیاب جیبی که برای اطلاع از موقعیت افراد خانواده مثل سالمندانی که مبتلا به آلزایمر هستند استفاده می‌شود.

ردیاب ماشین، قطعات کوچک و عموماً به رنگ مشکی خرید ردیاب آهنربایی شارژبالا ST-915 ، اطلاعاتی را به راننده ارسال می‌کند، این اطلاعات شامل موقعیت مکانی ماشین می‌شود. شاید برای شما سوال باشد ردیاب چگونه این اطلاعات را به دست می‌آورد و قیمت ردیاب اهنربایی AT4 به راننده ارسال می‌کند؟

درون ردیاب یک سیم کارت قرار می‌دهند و آن را در داخل ماشین تعبیه می‌کنند. ردیاب به وسیله جی پی اس موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو را متوجه می‌شودقیمت ردیاب آهنربایی شارژبالا ST-915 و آن را به وسیله سیم کارت به مالک ماشین ارسال می‌کند.

از ردیاب ماشین می‌توانید در دو حالت پیامکی (آفلاین) و اینترنتی (آنلاین) استفاده کنید. در حالت اینترنتی شما می توانید از قابلیت های بیشتری استفاده کنید،ردیاب آهنربایی AT4 به عنوان مثال در حالت پیامکی که از طریق سیم کارت انجام دهید، نمی توانید مسیر حرکت را مشاهده کنید.

برای استفاده از حالت قیمت ردیاب خودرو ماهواره ای هارمونی X1000 پیامکی یا افلاین صاحب خودرو باید بسته به نوع ردیاب با آن تماس تلفنی نمی تواند تا اطلاعات ارسال شود. اما در حالت اینترنتی یا آنلاین فقط کافی است ردیاب آهنربایی شارژبالا ST-915 اینترنت موبایل خود را روشن کنید تا اطلاع رسانی کنید به صورت خودکار برای شما ارسال می شود.

 

حتما بخوانید:مقالیه های مرتبط

 

بهترین مرکز فروش ردیاب خودرو در ایران

 

مرکز فروش ردیاب خودرو کجاست؟

malkedza2
malkedza2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋