saman sardari

saman sardari

انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک بیسیم

 

 

دوربین های مخفی ممکن است نمایش های جاسوسی دوران جنگ سرد یا خرس های عروسکی مشکوک به نظر می رسد که دوربین پرستار بچه ها را پنهان می کنند ، اما با ظهور فن آوری جدید مانند زنگ درهای ویدئویی و سیستم های امنیتی خانه DIY ، نظارت پنهانی در میان کسانی که به دنبال حفظ بله ، پرستار بچه ها ، همچنین خانه داران ، دستیاران بهداشت در خانه (به ویژه برای سالمندان) و تحویل بسته ها. همانطور که فرانسیس جاگو ، مدیر ارشد موزه جاسوسی تعاملی Spyscape ، می گوید: "طبق بیش از گزارش نیویورک تایمز] روزانه بیش از 1.7 میلیون بسته بسته شده از آستانهای آمریکا [دزدیده شده یا مفقود شده است] ، مردم تمایل بیشتری به نظارت بر حوادث خارج از کشور خود دارند. خانه ها
فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع (دوربین مداربسته کوچک )میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته کوچک به فروشگاه اینترنتی مالکد به نشانی malked.com مراجعه کنید.
قبل از استفاده از هر( دوربین مداربسته کوچک ) ، می خواهید قوانین نظارت در ایالت خود را مرور کنید. همانطور که مارتا کوهن استین ، وکیل خانوادگی و همسری شما ، از کوهن استین کاپور LLP توضیح می دهد ، نصب دوربین مخفی در خانه برای نظارت تصویری بدون رضایت پرستار بچه یا شخص ثالث غیر قانونی است ، اما دوربین ها هرگز در مکان ها مجاز نیستند در جایی که "انتظار حریم خصوصی" وجود دارد ، مانند حمام ، رختکن ، یا اتاق خواب برای یک پرستار بچه یا خانه دار. اندرو جرونیمو ، استاد حقوق و مدیر کلینیک اصلاحیه اول در دانشگاه کیس وسترن رزرو می گوید: نظارت صوتی داستان متفاوتی است: "قوانین در مورد ضبط صدا بسیار سخت تر از ضبط فیلم هستند." وی توضیح می دهد که ضبط مکالمه ای که شخصاً در آن شرکت ندارید در همه ایالت ها غیرقانونی است ، بنابراین با دوربین هایی که فقط فیلم ضبط می کنند همراه باشید.
 
 
 
در حالی که معروف بوده است افرادی که خانه ها یا آپارتمان های خود را در Airbnb اجاره می کنند از دوربین مخفی برای جلوگیری از سرقت یا تخریب استفاده می کنند ، اما این قانون "زمین متزلزل" است ، طبق گفته وکیل ازدواج و خانواده همسر Ken Jewell. وی می گوید: "مسلماً ، اگر شما كل آپارتمان را اجاره كرده اید و پس از بسته شدن در ، پا به آپارتمان نمی گذارید ، می توان تصور كرد كه انتظار حفظ حریم خصوصی وجود دارد ، به همین دلیل ضبط هتل اتاق غیرقانونی است( نصب دوربین کوچک مخفی در منزل) اگر صاحب مشاغلی هستید که به دنبال نظارت بر کارمندان یا مشتریان هستید ، استفاده از نظارت تصویری (دوباره فقط در مناطقی که انتظار حریم خصوصی نداریم) در املاک شرکت قانونی است.
مواردی وجود دارد که ممکن است دوربینی بخواهید که چندان پنهان نباشد. همانطور که Jago می گوید ، "بیشتر دوربین ها به همان اندازه که در واقع پس از واقعه م effectiveثر هستند نیز بازدارنده هستند" ، به عنوان مثال داشتن یک دوربین زنگ در جلوی درب منزل شما می تواند برای دلسرد شدن سارقان از زدن یک بسته بسته شود. در صورت تمایل به ضبط دقیق تر ، در اینجا چند دوربین وجود دارد که کارشناسان فن آوری و نظارت برای ضبط ویدئو و تصاویر بدون اینکه خودشان را معرفی کنند توصیه می کنند.
saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mona darvishpoor
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون. بنده هم در زمینه تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.
موفق باشید
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋