saman sardari

saman sardari

دوربین کوچک مخفی کنترل از راه دور

دوربین کوچک مخفی کنترل از راه دور

 

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته ای هستید که بتوانید از راه دور آن را مدیریت کرده و تصاویر آن را مشاهده کنید، در ادامه این مطلب قصد داریم چند نوع دوربین مداربسته کنترل از راه دور را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای نوع کاربری خود داشته باشید:

اگر به دنبال دوربین کوچک با قابلیت کنتزل از راه دور هستید فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین مدرابسته کوچک در کشور میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین های کوچک به وب سایت نهصد به نشانی nohsad.com مراجعه کنید.

دوربین فلتی وای فای

دوربین مداربسته کوچک مخفی

فروش دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

شارژر دوربین دار مخفی

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین مداربسته گردان دارای قابلیت چرخش است و شما می توانید از راه دور آن را کنترل کنید تا هر زاویه ای از منطقه که مد نظر شماست را نمایش دهد. این امکان تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز برای یک مکان را کاهش می دهد. شما می توانید با نصب یک دوربین مداربسته گردان، به طور کامل یک مکان بزرگ را تحت نظر بگیرید. باید در نظر داشت که کیفیت تصویر در مکان های بزرگ بسیار اهمیت دارد. بهتر است از دوربین مداربسته HD و Full HD استفاده کنید تا حتی تصاویری با فواصل دور را هم بتوانید به راحتی زوم کنید.

فروش دوربین شلنگی آندوسکوپی

 

از طریق نرم افزارهای مانیتورینگ می توان کنترل دوربین نصب دوربین مخفی در منزل  را به دست گرفت و آن را به هر زاویه ای چرخاند

از طریق جوی استیک مربوط به دوربین مانند کنترل یک تلوزیون می توان آن را مدیریت کرد

امکان برنامه ریزی دوربین مداربسته کوچک وجود دارد تا به صورت خودکار در زمان هایی از پیش تعیین شده، بچرخد

اگر هدف شما از کنترل از راه دور هزینه نصب دوربین مخفی در منزل دوربین، تنها مشاهده تصاویر است انواع مختلفی از دوربین ها وجود دارند که می توان از طریق آن ها به صورت زنده تصاویر را مشاهده کرد و یا حتی تصاویر از قبل ضبط شده را از طریق آن ها نظارت کرد.

 

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

دوربین مداربسته تحت شبکه

 

دوربین های مداربسته تحت شبکه از طریق Network کار می کنند قیمت دوربین شلنگی  و شما می توانید سیستم کامپیوتری یا تلفن همراه خود را به آن ها لینک کنید ( فروش دوربین کوچک کنترل از راه دور SQT )تا به راحتی تصاویر را از طریق این دیوایس ها دریافت کنید. برای انتقال تصاویر باید هم دیوایس شما و هم دوربین به بستر اینترنت دسترسی داشته باشند. علاوه بر این برای دریافت تصاویر باید روی سیستم کامپیوتری یا موبایل خود نرم افزار متناسب با نوع دوربین خود را نصب کرده باشید.

 

برخی اپلیکیشن های نظارت بر تصاویر دوربین مداربسته برای موبایل:

 

XProtect Mobile

VMobile

Smartvue S9

MobileFocus

iCamViewer

 

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارت خور که عمدتا دوربین های مداربسته رم خور نیز از این نوع هستند، می توانند از طریق اتصال به شبکه دیتای سیم کارت تصاویر را ارسال کنند. علاوه بر این تصاویر را روی کارت حافظه داخلی خود نیز ذخیره می کنند. توجه داشته باشید که انتقال تصاویر از طریق این دوربین ها شامل هزینه های مخابراتی سرویس های اینترنتی خط همراه است.

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋