saman sardari

saman sardari

آنچه باید بدانید

بهترین دستگاه شنود یاب و دوربین یاب :

دوربین مداربسته IP یکی از ایده آل ترین نوع دوربین مداربسته است که برای مشاهده آنلاین ، ضبط با بهترین کیفیت با وضوح بالای تصویر را برای هر نوع شبکه های کامپیوتری موجود انجام می دهد. همه دوربین های تحت شبکه دارای منوی شبکه Web Viewer هستند که با استفاده از هر نوع مرورگر تحت وب می توانند به این منو دسترسی داشته باشند.

IP دوربین مداربسته ، کاملاً مستقل از کامپیوتر عمل می کند و با توجه به نوع توانایی آنها هر دوربین مداربسته ویژگی های منحصر به فرد را برای استفاده از کاربر در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این دوربین به دلیل توانایی های مضاعف و انعطاف بالا در کاربرد و حتی نصب و اجرای آنها و همین طور پیشرفته تر نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ کاربران را به سمت این نوع دوربین مدار بسته بیشتر سوق می دهد. تنوع مدل در این نسل جدید دوربین ها به مراتب بیشتر از دوربین مداربسته نسل قدیم است که می تواند توانایی گفتگوی یک دوربین تحت شبکه خاص در مقابل نصب دوربین را برای نصب

فروش دوربین مخفی کوچک در دوربین مداربسته تحت شبکه پانوراما در یک مرکز خرید دارد که به راحتی با زاویه دید 180 درجه ، بجای استفاده از چند دوربین مداربسته برای پوشش همان نقاط برطرف می شود ، اگر چنین چیزی برای پروژه باعث کاهش و صرف زمان شود. برای ضبط تصاویر دوربین های شبکه از دستگاه ضبط NVR باید استفاده شود و نمی توان این دوربین را به دستگاه ضبط DVR متصل کرد. دستگاه ضبط NVR مانند DVR از طریق چند ورودی برای اتصال دوربین پانسیبانی امکان پذیر نیست و فقط دارای یک پورت شبکه یا پورت LAN است که دوربین مداربسته باید یک اتصال شبکه را شروع کند و سپس یک شبکه کابل از طریق سوئیچ به پورت شبکه NVR متصل شود.

دوربین مداربسته کوچک مخفی

در نسل جدید دوربین های مداربسته تحت شبکه برند داهوا سری WizSense می تواند تمام رنگی یا تمام رنگی باشد که تصویربرداری شفاف تر در شب با وضوح بالا ، حساسیت بیشتر سنسور به نور با عملکرد عالی ، تولید رنگ های مناسب شده دستگاه پیدا کننده شنود مخفی  و کاهش بیشتر نسبت به نوع جدید به سیگنال (SNR یا S / N) ارائه می دهد.

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب k18


فروش دوربین فلتی وای فای

به طور معمول دوربین تصویربرداری مدار بسته آنالوگ با تی وی لاین (خط تلویزیون) مشخص می شود (تعداد خطوط افقی تصویر) و دوربین فیلمبرداری آنالوگ وضوح تصویر آنچنانی در کیفیت تصاویر ندارد ، در نتیجه دوربین مداربسته شبکه کیفیت تصویر که حاصل ضرب دو محور X (افقی) و محور Y (عمودی) است کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کیفیت TVL ارائه می دهد و این واحد با کلمه مگاپیکسل وجود دارد. استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت تصویر 2 ، 3 و 4Megapixel برای محیط های بیرونی و فضاهای داخلی بسیار مناسب است و می توانید تصاویر را بصورت زنده (زنده) یعنی با نرخ 25 فریم تا 30 فریم مشاهده کنید.دوربین شلنگی آندوسکوپی برندهای معتبر نظم داهوا و دوربینهای کویژن پیشرفته با توانایی های هوشمند با رزولوشن 6 ، 8 و 12 مگاپیکسل ارائه می دهد که می تواند باعث شود محیطی با کیفیت بسیار بالا ثبت شود ولی در نتیجه افزایش میزان مگاپیکسل فریم این سری از دوربین ها از 25 فریم به 7 تا 12 فریم تقلیل میابد. از این سری دوربین های مدار بسته با کیفیت 6 ، 8 و 12 مگاپیکسل عموماً برای مشاهده و ثبت جزئیات در محیط بزرگتر نظم ترمینال فرودگاه ، ایستگاه های درمانی راه آهن ، بیمارستان ها به دلیل بالا بودن مگاپیکسل ارائه می شود با تمام جزئیات با بالا بردن سطح ، برای استفاده از آنها ادامه می یابد .

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋