saman sardari

saman sardari

بهترین دوربین مداربسته مخفی کوچک

 

دوربین داخلی Blink کوچکترین گزینه موجود نیست ، اما از قابل اطمینان ترین و راحت ترین گزینه است. این دوربین بی سیم تقریباً یک مربع 2/2 اینچی است که به اندازه کافی محرمانه است تا در خانه شما پنهان شود. این باتری می تواند تا دو سال روی باتری های لیتیومی موجود کار کند و به شما امکان می دهد بدون نگرانی از شارژ شدن ، آن را در جایی دور از دسترس سوار کنید.

[جهت خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید فروشگاه مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته کوچک در کشور میباشد.

از آنجا که به Wi-Fi متصل می شود ، این دوربین می تواند تصاویر ویدئویی با کیفیت 1080p را به تلفن هوشمند شما بفرستد و هشدارهای قابل تنظیم برای حرکت را برای اطلاع از وقوع چیزی ارسال می کند. دارای دید صوتی دو طرفه و همچنین دید در شب مادون قرمز است. اگر می خواهید فیلم ذخیره کنید ، Blink یک طرح اشتراک ابر ارزان قیمت ارائه می دهد.

7 بهترین سیستم امنیتی خانگی سال 2021

بهترین بودجه: دوربین مخفی بی سیم Zohulu

خرید در آمازون

 

دوربین مخفی بی سیم Zohulu دارای یک فرم جمع و جور 1 اینچی است که پنهان کردن آن در هر مکانی از خانه آسان است. این دوربین مقرون به صرفه با کیفیت 1080p فیلم با کیفیت بالا ضبط می کند ، با این گزینه می توانید فیلم را در کارت micro SD ذخیره کنید (به طور جداگانه فروخته می شود). این باتری توسط یك باتری لیتیوم یون تأمین می شود كه حداكثر 100 دقیقه از ضبط فیلم را پشتیبانی می كند و از كارت های حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می كند.

این دوربین کوچک دارای یک لنز زاویه دید گسترده است که به شما امکان می دهد بیشتر از آنچه در خانه شما اتفاق می افتد را ببینید. دارای چراغ های مادون قرمز داخلی است که به آن امکان می دهد در تاریکی عکس بگیرد. ضبط ویدئو با تشخیص حرکت آغاز می شود و دوربین با پر شدن کارت حافظه ، به طور خودکار پرونده های قدیمی را رونویسی می کند.

بهترین حالت با Wi-Fi: تصویر واضح تر دوربین دید در شب / روز

تصویر واضح تر دوربین دید در شب / روز

بسیاری از دوربینهای مخفی تصاویر را روی کارتهای حافظه ضبط می کنند ، اما این مدل از Sharper Image به شما امکان می دهد از طریق تلفن هوشمند خود بر اطلاعات آن نظارت داشته باشید. دوربین Discreet دارای یک طراحی جمع و جور مثلثی 1 1/2 اینچی است و به راحتی می توان آن را روی هر سطح مغناطیسی نصب کرد.

این دوربین به کارت میکرو SD 64 گیگابایتی (شامل نمی شود) نیاز دارد و همراه با یک برنامه iOS یا Android رایگان است که به شما امکان کنترل بی سیم آن را می دهد. این فیلم با کیفیت بالا 720 یا 1080p ضبط می کند. این یک میکروفون داخلی دارد که صدا را فراهم می کند. دوربین محتاط از طریق کابل USB شارژ می شود و برای هر بار شارژ می تواند 90 دقیقه کار کند. این دید در شب شگفت انگیز دارد تا شبانه روز مراقب خانه خود باشید.

بهترین بی سیم: دوربین کوچک جاسوسی SIRGAWAIN

مزیت دوربین های امنیتی بی سیم این است که می توانید آنها را در هر جایی نصب کنید بدون اینکه نگران بودن محل خروجی در این قسمت باشید. دوربین جاسوسی Mini Sirgawain جمع و جور است و در خانه پنهان می شود. این دوربین کوچک با کیفیت 1080p فیلم هایی با کیفیت بالا می گیرد و می تواند برای هر بار شارژ حدود 60 دقیقه کار کند.

Sirgawain دارای چراغ های مادون قرمز داخلی است که به آن اجازه می دهد تا حداکثر 16 فوت در شب را ببیند. فیلم بر روی کارت حافظه micro SD ثبت می شود (شامل نمی شود). تنها نکته منفی این است که دوربین فقط از کارت های حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند ، بنابراین برای ضبط ویدیوی جدید باید مرتباً داده های قدیمی را پاک کنید.

9 بهترین سیستم امنیتی بی سیم سال 2021

بهترین سیمی: دوربین امنیتی Wi-Fi داخلی Blink Mini

دوربین امنیتی داخلی Wi-Fi Blink Mini

خرید در بهترین خرید

خرید در Staples

اگر نمی خواهید محدودیت در مصرف باتری محدود داشته باشید ، دوربین امنیتی داخلی Blink Mini یک گزینه سیمی است که هرگز آب شما تمام نمی شود. دوربین 2 اینچی می تواند به راحتی پشت یک گیاه یا بالای یک کابینت قرار بگیرد. این شامل یک پایه است که می تواند در صورت تمایل بر روی دیوار نصب شود.

 

این دوربین کوچک با کیفیت 1080p فیلم های با کیفیت بالا ضبط می کند و شامل صدای دو طرفه است. این از Wi-Fi برای اتصال به تلفن هوشمند شما استفاده می کند ، به شما امکان می دهد خبرمایه آن را به صورت زنده کنترل کنید یا فیلم ضبط شده را مرور کنید. اگر می خواهید دوربین فیلم را ذخیره کند ، باید هزینه Blink Cloud Subscription را پرداخت کنید. هنگام تشخیص حرکت ، دوربین هشدارها را به تلفن شما می فرستد. اگر بخواهید دستورات صوتی واحد را بدهید ، می توان آن را با یک دستگاه مجهز به الکسا جفت کرد.

8 بهترین دوربین امنیتی 2021

بهترین حالت برای دفتر: دوربین جاسوسی و شارژر USB DivineEagle

اگرچه ممکن است مانند بلوک شارژر USB متوسط ​​شما کار کرده و عملکرد خوبی داشته باشد ، اما دوربین جاسوسی DivineEagle وظیفه دوگانه دوربین مخفی را بر عهده دارد. این فیلم را با کیفیت بالا 1080p می گیرد. فقط آن را به دیوار وصل کنید و یک کارت micro SD وارد کنید (شامل نمی شود) ، و شروع به ضبط تمام اتفاقات در اتاق می کند.

دوربین DivineEagle می تواند از کارت SD 256 گیگابایتی پشتیبانی کند و به شما امکان می دهد ساعتها فیلم را ذخیره کنید. دوربین با حرکت تحریک می شود و نمایی از زاویه دید را می گیرد. وقتی کارت حافظه پر شد ، به طور خودکار شروع به رونویسی از قدیمی ترین پرونده ها می کند. آیا ذکر کردیم که این یک بلوک شارژ کاملاً کارا نیز هست؟

فروش انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک رم خور با بهترین قیمت جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته کوچک بر روی لینک کلیک کنید

بهترین حالت برای فضای باز: دوربین امنیتی بی سیم KAMTRON در فضای باز

دوربین امنیتی بی سیم در فضای باز ، KAMTRON 1080P

برای دوربین محتاطی که می تواند در خارج از خانه شما نصب شود ، دوربین امنیتی بی سیم Kamtron بی سیم یک دوربین ضد آب و ضد آب است که با باتری کار می کند و می تواند در هر بار شارژ تا پنج ماه دوام بیاورد. دوربین با کیفیت 1080p فیلم می گیرد

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋