دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر نیاز به سیم یا کابلی که ارتباط بین دوربین و دستگاه DVR و NVR را ایجاد کند، دارد. این سیم کشی در مکان های مورد نظر موجب شلوغی یا زمان بر شدن نصب دوربین مدار بسته می گردید پس تولیدکنندگان خط تولید دوربین بیسیم را راه اندازی کردند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته مخفی کوچک به فروشگاه اینترنتی مالکد به نشانی malked.com مراجعه کنید فروش مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم کوچک در کشور میباشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، دوربین بیسیم ، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شود که دوربین های آنالوگ بیسیم ارسال تصاویر را بوسیله فرکانس های رادیویی و دوربین های تحت شبکه برای ارسال مطالب از بستر شبکه استفاده می کنند. نصب راحت و قیمت به صرفه از مزایای این دوربین مدار بسته است.

ویژگی های دوربین مدار بسته بیسیم

· قابلیت اتصال به اینترنت

· نصب آسان تر به نسبت دوربین های دیگر

· قیمت مناسب و به صرفه نسبت به دوربین های دیگر به دلیل نصب راحت تر

· استفاده از این دوربین در مساحت های کوچک میسر است

 

· تصاویر و اطلاعات در کارت SD ذخیره می شوند

· امکان ارسال تصاویر به تلفن همراه نیز وجود دارد

معرفی برخی دوربین های بیسیم

· دوربین بیسیم Baby Cam

دوربین بیسیم بیبی کم، برای مراقبت از کودکان یا افراد کم توان مثل سالمندان یا معلولین مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین امکان ضبط صدا و مکالمه دو طرفه دارد.

· دوربین خورشیدی یا بدون برق

عدم نیاز به برق برای شارژ یا انتقال تصاویر ( خرید دوربین مداربسته کوچک مخفی )ویژگی اصلی این دوربین است و انرژی این دوربین از خورشید گرفته می شود. به دلیل وجود باتری خورشیدی این دوربین در محیط های بیرونی نصب می گردد.

· دوربین چشم ماهی یا لامپی

دوربین لامپی یکی از انواع دوربین بیسیم است که قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق اپلیکیشن های مختلف و مخصوص خود را دارد. دوربین لامپی در واقع همان دوربین پانوراما است.

· دوربین پانوراما

دوربین پانوراما دارای لنز Ultra Wide است و با زاویه ۳۶۰ درجه تصویر برداری می کند. دقت به جزئیات در این دوربین به دلیل دید وسیع، پایین است. علاوه بر انتقال تصویر انتقال صدا و ایجاد ارتباط دو طرفه از قابلیت های این دوربین بیسیم است.