saman sardari

saman sardari

ردیاب سگ و حیوانات خانگی

ردیاب سگ و حیوانات خانگی

 

حیوان خانگی خود را سالم و ایمن نگه دارید

آیا می خواهید آمار هوشیاری در مورد تهدیدهای روزمره برای همراهان کوچک خزدار خود داشته باشید؟ سگها و گربه ها به اندازه ما انسان ها به خصوص حیوانات خانگی مسن مستعد چاقی هستند. PetMD می گوید 17.6 درصد سگهای آمریکایی (13.9 میلیون) چاق و 35.1 درصد (29.9 میلیون) چاق هستند. و طبق انجمن انسانی آمریكا ، بیش از 10 میلیون حیوان خانگی خانگی - گربه و سگ - هر ساله مفقود می شوند ، یا گم یا دزدیده می شوند.

جهت خرید ردیاب خودرو آهنربایی سگ و حیوانات خانگی به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید فروشگاه نهصد مرکز فروش انواع ردیاب میباشد.

تبلیغات

این اعداد ناراحت کننده است ، خصوصاً وقتی شما در نظر بگیرید که دوستان پرزدار ما چقدر خوشبختی به زندگی ما می آورند. وظیفه ما این است که آنها را خوشحال ، سالم و ایمن نگه داریم. و در حالی که سفرهای منظم به دامپزشک همراه با برخی از TLC های قدیمی به سبک قدیمی باعث شگفتی می شود ، فناوری می تواند به شما نیز کمک کند تا نقشی اساسی داشته باشد. ما تعداد زیادی ردیاب حیوان خانگی و یقه های GPS را که برای ردیابی فعالیت حیوان خانگی شما ، موقعیت مکانی و موارد دیگر طراحی شده اند ، آزمایش کرده ایم. در اینجا به دنبال مواردی است که همراه با موارد دلخواه ما جستجو می شود.

 

نحوه اتصال ردیاب های حیوان خانگی

تمام ردیاب هایی که ما آزمایش کرده ایم از برنامه های دستگاه های Android یا iOS استفاده می کنند تا سریع اطلاعات شما را جمع آوری کنند. تعداد کمی از آنها رابط تحت وب را فراهم می کنند - PetPace این امکان را فراهم می کند ، اما فقط به دامپزشکی که هزینه بیشتری برای آن پرداخت می کند. اگر کاربر تلفن هوشمند نیستید ، احتمالاً مشتری ردیابی نخواهید بود.

گاهی اوقات از ایستگاه های پایه برای ایجاد یک خط ارتباطی بین ردیاب و تلفن شما از طریق Wi-Fi استفاده می شود. آنها در اشکال و اندازه های زیادی وجود دارند. Fi و Link AKC دارای پایه هایی هستند که دو برابر شارژر باتری هستند. Whistle به ایستگاه پایه جداگانه ای احتیاج ندارد - Wi-Fi داخلی دارد ، بنابراین از روتر خانه شما برای ایجاد ایستگاه پایه استفاده می کند.

 

اکثر ردیاب های حیوانات خانگی برای راه اندازی اولیه از بلوتوث استفاده می کنند. تعداد کمی از آنها به طور انحصاری از بلوتوث استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Link AKC از بلوتوث برای مکالمه با تلفن هوشمند و ایستگاه پایه / شارژر آن استفاده می کند - تا زمانی که در محدوده هر یک باشد ، حیوان خانگی شما در یک منطقه امن در نظر گرفته می شود. هشدارها تا زمانی که حیوان خانگی شما از دور خارج شود دور نمی شود و هشدار می دهد ممکن است در سافاری باشد.

پیگیری فعالیت حیوان خانگی

اولین ردیاب های حیوانات خانگی همه چیز در مورد فعالیت ها بود ، مانند ردیاب های تناسب اندام - ما آنها را به صورت "مناسب برای حیوانات خانگی" کمی کردیم و این توصیف هنوز هم تا حد زیادی پابرجاست. اکثر ردیاب ها ، فعالیت را به درجات مختلف کمی می کنند.

برخی خود را به طرز وسیعی به فعالیت ردیابی فعالیت انداخته اند. PetPace ، با تمرکز عمیق بر سلامتی سگ و کار با دامپزشکان ، همه چیز در ایجاد گزارشاتی درباره تناسب اندام ، نشان دادن سطوح مختلف حرکت از استراحت تا فعالیت زیاد ، به علاوه نبض و تنفس است. بیشتر ردیاب ها فعالیت را با استفاده از الگوریتم های اختصاصی محاسبه می کنند ، بنابراین دستگاهی را براساس فعالیتی که برای شما مهم است انتخاب کنید.
یافتن حیوان خانگی خانگی از طریق GPS

مکان GPS دلیل اصلی دریافت ردیاب اکنون است. توجه داشته باشید که ردیاب ها باید همراه با ریز تراشه های حیوان خانگی استفاده شوند نه به عنوان جایگزین(.فروش دوربین مداربسته مخفی کوچک )بیشتر دامپزشکان برای قرار دادن تراشه دائمی به اندازه برنج در داخل حیوان خانگی ، کمتر از 50 دلار هزینه می گیرند. نود و نه درصد از پناهگاه ها و کلینیک های دامپزشکی اسکنر دارند. این در مورد همان شیوه احمقانه ای است که برای پیوستن به یک حیوان خانگی از دست رفته وجود دارد.

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋