اگر به دنبال دوربین با متراژ بالا جهت حفاری و برسی چاه و.. میگردید دوربین شلنگی مناسب است شما میتوانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مالکد تهیه کنید جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به وب سایت MALKED.COM مراجعه کنید

جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین شلنگی بر روی لینک خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی کلیک کنید

دوربین چشم مار اندسکوپی شلنگی چیست؟

از دوربین شلنگی آندوسکوپی جهت مشاهده مکان‌ها و بخش‌هایی که انکان دیده شدن توسط چشم برای آن ها وجود ندارد استفاده می شود.احتمالا بارها پیش آمده که در درون یک حفره یا سوراخ یا.. را قصد داشته‌ای مشاهده کنید اما هیچ دسترسی به این بخش ها وجود نداشته. در چنین مواقعی می توان به سادگی با بهره گیری از یک دوربین شلنگی آندوسکوپی درون هر حفره ای را از طریق گوشی موبایل یا تبلت، کامپیوتر رومیزی خانگی و لپ تاپ مشاهده کرد. این دوربین ها معمولا به یک کابل با طول گوناگون متصل هستند که در یک سر دارای یک دوربین و در سر دیگر دارای پورت کانکتور نری USB جهت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ یا کانکتور نری MicroUSB جهت اتصال به انواع گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از OTG هستند. برخی دیگر از انواع کامل‌تر و پیش‌رفته تر مانند کالای کنونی که شما هم اکنون در صفحه خرید اینترنتی آن هستید دارای فیش خروجی تبدیل شونده هستند که هم قابلیت اتصال به کامپیوتر و هم گوشی موبایل را دارند.

موارد استفاده از دوربین اندسکوپی صنعتی

باید توجه داشت که این کالا یک دوربین شلنگی آندوسکوپی صنعتی یا اصطلاحا چشم مار Snake Eye است و کاربردهای پزشکی جهت اعضای درونی بدن برای آن ممنوع است. با توجه به این نوع کاربرد می توان از آن در مواردی گوناگون و گسترده استفاده کرد مانند بازرسی انواع لوله های درون خانه و اماکن تجاری و اداری، دیدن زاویه های غیر قابل مشاهده درون هواکش ها و قطعات خودرو و موتور ماشین و تعمیرکاری دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی، دیدن انواع مدارات الکترونیک بدون باز کردن دستگاه های آزمایشگاهی و الکترونیک حساس، بررسی و بازرسی انواع بسته های پستی ، گمرک، پالت ها در فرودگاه ها و کشتیرانی ها، تهیه مستند و فیلم از جانوران و محیط زیست و لانه های زیر زمینی و لانه های پرندگان و... حفاری های گوناگون و آزمایش های مربوط به معادن و .. دیگ بخار، زیر آب، غارنوردی و عملیات امداد و نجات حوادث طبیعی مانند زیر آوارماندگان سیل و زمین لرزه و ... برداشتن اشیا آهنگی با سری آهنربایی و گیره قلاب دار.

دوربین آندوسکوپی شلنگی لوله ای

ویژگی‌های فنی و امکانات دوربین لوله ای

دوربین اندوسکوپی چشم ماری با 2 متر طول کابل ( قابل افزایش تا 4 متر با استفاده از کابل افزایش طول USB )

دوربین شلنگی آندوسکوپی ضد آب واترپروف دارای استاندارد IP67 پایداری و تحمل حداکثر نیم ساعت در ژرفای 1.5 متری آب

دارای 6 عدد لامپ و چراغ ال ای دی LED SMD تعبیه شده در کنار لنز دوربین جهت روشنایی اطراف جسم و اشیا مورد نظر

دارای سری آینه پریسکوپ با زاویه دید 90 درجه + گیره آهنربا دار + گیره قلاب دار

دارنده ی دوربین 1/6 با بیش از 300 هزار پیکسل VGA COMS رزولیشن 640*480 با کیفیت مناسب 24 بیت

دارای فیش 2 کاره متغییر جهت اتصال به USB کامپیوتر و لپ تاپ و میکرو USB گوشی موبایل و تبلت OTG

امکان مشاهده تصاویر زنده و یا ضبط ویدیو از طریق نرم افزار و اپلیکشن مخصوص

پشتبانی از ویندوز و موبایل های اندرویدی دارای توانایی پشتیبانی از فناوری OTG

دمای کارکرد استاندارد 0 تا 60 درجه سانتی گراد

اقلام درون بسته بندی مدل کامپیوتری/موبایلی

در درون بسته بندی این نوع از دوربین شلنگی چند قلم کالای کاربردی دیگر وجود دارد که در زیر به کارایی هر کدام از این موارد اشاره خواهد شد:

  • آینه پریسکوپ : از این آینه قائم برای دیدن زاویه 90 درجه استفاده می شود. بخش هایی از اماکان غیرقابل دسترس هستند که با دوربین با زاویه مستقیم قابل دیدن نیستند. با استفاده از این قطعه که شامل یک آینه پریسکوپی است می توان زاویه دید 90 درجه ای داشت.
  • گیره آهنربا دار: یک گیره بسیار کاربردی است. این گیره فلزی خاصیت آهنربایی دارد و می تواند در صورت نیاز قطعه آهنی که درون سوراخ و... افتاده را همراه با دوربین بالا بیاورند.
  • گیره قلاب دار: این گیره نیز بسیار کاربردی است. سر این گیره که می تواند به دوربین لوله ای متصل شود این امکان را به کاربر می دهد که در صورت نیاز شی و جسم درون حفره یا... را با گیره بالا بیاورد.

سیم حالت پذیر دوربین لوله ای آندوسکوپی ضد آب چراغدار

این کالا دارای سیم حالت پذیر است. انواع دوربین آندوسکوپی دارای سیم های نرم یا سیم های حالت پذیر هستند. روشن است که سیم های حالت پذیر را می توان پیش از استفاده به حالت مورد نظر درآورد و تا زمانی که فشار زیادی به سیم وارد نشده باشد دوربین در همان حالت باقی خواهد ماند. در تصویر برداری هوایی این ویژگی بسیار کاربردی است در صورتی که در انواعی که سیم نرم دارند این کار بسیار سخت خواهد بود.

افزایش طول با کابل افزایش USB

برای افزایش طول و متراژ کابل و سیم دوربین شلنگی آندوسکوپی چراغدار می توان از یک عدد کابل افزایش طول یو اس بی بهره برد. در صورت نیاز می توانید یک عدد کابل افزایش طول USB که دارای یک سر پورت کانکتور مادگی USB و یک سر کانکتور نری USB است را از بخش پایین همین صفحه و قسمت لوازم جانبی همزمان به سبد خرید خود بیافزایید تا دست کم متراژ و بلندای سیم این کالا را به 4 متر برسانید. Endoscope Snake eye Inspection Camera

آموزش نصب دوربین اندسکوپی روی کامپیوتر USB

پیش از این اشاره کردیم( دوربین شلنگی آندوسکوپی ) که این محصول از هر دو حالت پورت USB رایانه و گوشی موبایل پشتبانی می کند و در انتهای سیم دارای یک فیش تبدیل شونده است که می تواند در حالت USB یا میکرو USB قرار بگیرد. برای راه اندازی این دوربین روی لپ تاپ و کامپیوتر کافی است:

نخست کامپیوتر را روشن کرده و ویندوز آغاز کنید. این نرم افزار را بارگیری و نصب کنید نرم افزار AMCAP

فیش متغییر را روی حالت USB قرار دهید و وارد پورت USB کامپیوتر و لپ تاپ کنید.

سپس با وارد کردن کانکتور نری USB دوربین به کیس کامپیوتر و لپ تاپ تصویر مورد نظر بر روی صفحه نرم افزار با کیفیت بالا مشاهده خواهد شد و امکان دیدن