majorelleir

majorelleir

majorelleir

کافه ای دلنشین و فوق العاده در شهر کرج

 

ساکن شهر کرج هستید و به دنبال یک کافه برای صرف چای و تنقلات می گردید؟ شاید هم یک فضای باز به همراه طبیعت می خواهید که در آن قدم بزنید و نوشیدنی میل کنید. شاید هم می خواهید غذا بخورید و یک رستوران خوب در کرج می خواهید. همه این ها را می توانید در کافه رستوران ماژورل به صورت یکجا پیدا کنید! بهترین کافه کرج را می توان ماژورل دانست چون توانسته علاوه بر پیش نیازهای یک کافه، در رضایت و نظرسنجی های مردمی بهترین امتیاز را کسب کند و تنها نیاز است خودتان یکبار آن را تست کنید تا متوجه شوید.

با ماژورل بیشتر آشنا شوید

کافه ماژورل یکی از بهترین کافه های مهرشهر کرج می باشد که دارای برترین منو در سطح کافه های کرج می باشد. این کافه رستوران با داشتن سال ها تجربه در حوزه کافه و کافه گردانی توانسته ذائقه ی مردم را بشناسد و بر همین اساس منو و نوشیدنی ها و غذایی باب میل دوستداران کافه آماده کند. در این قسمت قصد داریم از منوی کامل این کافه رستوران با شما صحبت کنیم و به بخش صبحانه و منوبار سرد و گرم آن بپردازیم.

صرف صبحانه در بهترین کافه کرج

اگر شما دوست دارید یک صبحانه مفصل را در یک کافه در کرج میل کنید باید تنها انتخابتان کافه ماژورل باشد. کافه ماژورل با بیش از ۲۰ نوع غذای مختلف برای صبحانه، بیشترین تنوع را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

املت

اگر دوست دارید انواع املت را برای صبحانه خود سفارش دهید باید بگوییم که کافه ماژورل دارای املت هایی همچون، املت زیتون، املت بیکن و تخم مرغ، املت بروکلی، املت کینوا، املت گوجه فرنگی و همچنین یک املت مخصوص که با نام املت به سبک ماژورل در منو خود می باشد و می توانید با سفارش آن از طعمی بسیار فوق العاده لذت ببرید.

بستنی به همراه پنکیک

اگر دوست داشته باشید صبح خود را با پنیکیک و بستنی های مختلف شروع کنید در بهترین کافه کرج یعنی کافه ماژورل، می توانید پنکیک با تاپینگ مختلفی از میوه های فصلی و بستنی های مختلف را تست کنید.

عسل کوهی و سرشیر

همچنین در منو صبحانه های سنتی همچون سرشیر با عسل که از بهترین عسل کوهی در آن استفاده می شود، به چشم شما خواهد خورد که می توانید هر کدام که سلیقه شماست را سفارش دهید تا به بهترین شکل برایتان آماده شود و در حضورتان سرو گردد.

انواع بستنی به همراه وافل

می توانید وافل با بستنی را در منوی صبحانه تست کنید که یکی از پرطرفدارترین صبحانه های کافه رستوران ماژورل می باشد. طعم بستنی ها با سلیقه شما قابل انتخاب خواهد بود و می توانید تنوع طعم ها را گارسون مجموعه جویا شوید.

بشقاب سرد مخصوص ایرانی

در کنار این ها یک بشقاب سرد ایرانی در منو وجود دارد که می تواند برای شما عزیزان یک انتخاب خوب باشد، در این بشقاب پنیر تبریزی و انواع میوه هایی همچون، هندوانه، انگور و خیار و گوجه وجود دارد و می توانید به همراه کره حیوانی و مربا و نان سنگک این صبحانه را با قیمت بسیار مناسب نوش جان نمایید.

انواع سردنوش ها در کافه ماژورل

در فصل تابستان یکی از بهترین انتخاب ها می تواند استفاده از نوشیدنی های سردی باشد که در بخش منوبار سرد کافه رستوران ماژورل پیش روی شما قرار گرفته است.

نوشیدنی مخصوص ماژورل

 می توانید در بخش مخصوص ماژورل در منو، بهترین نوشیدنی هایی که به سبک ماژورل و با سلیقه ما آماده می شود را تست کنید. گامورا می تواند یک انتخاب خوب باشد که ترکیبی بسیار خاص دارد و یک طعم و میکس فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع ماکتل ها

سردنوش ها در بخش ماکتل ها در قسمت دیگری از منوبار سرد ما به چشمتان خواهد خورد. همانطور که می دانید ماکتل، ترکیبی از انواع آبمیوه ها به همراه سودا می باشد که اگر به آن علاقه دارید می توانید به این بخش منو مراجعه کنید. در این بخش لیموناد با دو طعم مختلف، موخیتو و دیگر نوشیدنی هایی که به صورت خیلی خاص سرو می شوند در اختیار شما خواهند بود.

نوشیدنی تیکی

یکی از بخش های محبوب در بخش نوشیدنی های سرد کافه رستوران ماژورل را می توان بخش تیکی درینک دانست. این نوشیدنی ها در ظروفی خاص به نام تیکی سرو می شوند و به همین دلیل این بخش با نام تیکی درینک نام گذاری شده است. لیوان ها و ماگ های بسیار جالبی در این بخش وجود دارد که در آن ها نوشیدنی شما علاوه بر طعم فوق العاده، یک ظاهر بسیار خاص خواهد گرفت و با لذتی دو چندان نوشیدنی خود را میل خواهید کرد.

تنوع زیاد در میلک شیک ها

بخش میلک شیک ها در بهترین کافه های کرج معمولا سعی می شود که کیفیتی بالا داشته باشد اما در کافه رستوران ماژورل با تجربه ای فراوان همان طعم فوق العاده ای را به شما خواهد داد که انتخاب همیشگی تان را رقم خواهد زد. اگر شکلات تلخ دوست داشته باشید می توانید شیک دارک مجموعه را سفارش دهید همچنین پنکیک و یا چیز کیک می تواند از دیگر سفارش های شما در این بخش باشد.

اسموتی و انواع فراپه

فراپه و اسموتی در بخش دیگری از منو قرار گرفته اند که با کیفیت ترین میوه ها در آن قرار گرفته و برای شما سرو خواهد شد. اگر عاشق میوه های ترش بر پایه یک لیوان بسیار خنک هستید می توانید وری بری را انتخاب کنید یا اگر میوه های گرم همچون انبه و موز را دوست دارید، اسموتی هاوایی می تواند به همراه پشن فروت یکی از انتخاب های بسیار خوب برایتان باشد.

آبمیوه های متنوع طبیعی

در بخش آخر آبمیوه های طبیعی قرار گرفته اند که بدون هیچ افزودنی در اختیارتان قرار می گیرند و می توانید آن ها را در نظر داشته باشید.

انواع بار گرم در کافه ماژورل

بخش منوبار گرم کافه ماژورل که یکی از بهترین کافه های کرج می باشد دارای ۸ نوع خاص از نوشیدنی می باشد که دست را کاملا برای انتخاب شما باز گذاشته است. در این بخش نوشیدنی های حرفه ای بر پایه اسپرسو را نیز روبرویتان دارید و می توانید بخواهید که نوشیدنی شما بر پایه اسپرسو به همراه شیر باشد یا خیر. همچنین اگر یک طرفدار واقعی قهوه دمی هستید، می توانید بهترین قهوه های دمی را در اینجا نوش جان نمایید.

دمنوش های متنوع و چای

بخش دمنوش در منوبار گرم کافه رستوران ماژورل یک قسمت دوست داشتنی است که می تواند بسیار آرامش بخش و انرژی مثبت باشد. دمنوش هایی همچون گل گاوزبان برای آرامش شما بسیار موثر است و چای زعفران می تواند فرح بخش باشد و شما را از هر نوع افسردگی و حال بد دور کند. در بخش چای و دمنوش شما چهار رایحه با نام فصل های سال را می بینید که می توانید هر کدام را در هر فصلی تست کنید و رایحه های مختلف آن فصل را بچشید و لذت ببرید.

نوشیدنی هایی بر پایه شکلات

در بخش چاکلت و شکلات بار که در منوبار گرم قرار گرفته اند انواع هات چاکلت، وایت چاکلت وجود دارند همچنین بنانا چاکلت که یکی از طعم ها و میکس های فوق العاده بین شکلات و موز می باشد یک انتخاب فوق العاده می تواند برایتان باشد. کارامل چاکلت هم می تواند برای دوستداران کارامل و شکلات یک ترکیب استثنایی باشد و لذت خود را با انتخاب این نوشیدنی ها چندین برابر کنید.

دسرها و کیک ها

در بخش دسرها کیک روز به همراه باقلوا بستنی خودنمایی می کنند می توانید در کنار نوشیدنی هایی که سفارش می دهید این دو را روی میز خود داشته باشید و از آن ها لذت ببرید.

کلام پایانی

همانطور که توضیح دادیم بخش های بسیار مختلفی در منوبارهای کافه رستوران ماژورل وجود دارد. در بین کافه های کرج، کافه ماژورل یکی از خوش ظاهرترین و مجلل ترین ها می باشد. به عنوان بهترین کافه کرج توانسته منوی بسیار فوق العاده و بلندبالایی را برای راحتی و لذت بیشتر شما عزیزان جمع آوری نماید. امیدواریم بتوانید از حضور در این مجموعه فوق العاده بیشترین لذت را ببرید و یک روز استثنایی را تجربه کنید.

 

 

 

majorelleir
majorelleir majorelleir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋