مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

حداقل سرمایه برای خرید ارز دیجیتال و بیت کوین چقدره ؟

در رابطه با ارزهای گرون قیمت مثل بیت‌کوین و اتریوم، هر واحد ارزدیجیتال، به زیرواحدهای کوچکتر و اعشاری تقسیم میشه. طبیعتاً قیمت ارز هم به همون نسبت تقسیم میشه. این موضوع امکان خرید ارز دیجیتال با هر سرمایه ای رو فراهم می کنه. پس عملاً حداقل سرمایه‌ای برای ورود به بازار ارزدیجیتال وجود نداره!
ارزهایی که زیر واحد ندارند، قیمت نسبتاً کمتری دارند و هر واحد از اون ارزها با قیمت معقولی قابل خریداری هست.

از طرفی باید در نظر داشته باشید که اگر برای بار اول دارید در بازار کریپتو سرمایه گذاری می کنید، سرمایه‌ی خودتون رو به صورت کامل وارد بازار نکنید.
بهتره در ابتدا با درصد کمی از کل سرمایه‌ای که دارید شروع به کار کنید. بعد از اینکه مهارت کافی کسب کردید، طی چند مرحله ارزهاتون رو خریداری کنید.
فروختن خودرو و ملک برای ورود به بازار ارز دیجیتال،‌یک ریسک بسیار بزرگ و اشتباه است. با بخش کوچکی از سرمایه‌تان که بین ۲تا۵سال بهش نیاز ندارید و درصورت از دست رفتن یا کاهش ارزش، زندگیتون تحت تاثیر قرار نمیگیره، وارد بازار بشید.

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال و تبدیل آنها میتونید از صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر سرمایکس یا نوبیتکس اقدام کنید و بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام ،‌ارز خریداری شده را در کوتاهترین زمان ممکن در کیف‌پول خود دریافت نمایید.

 

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋