مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

پیش بینی قیمت بیت کوین ارز دیجیتال با رفتار نهنگ ها

نهنگ کیست ؟

به اشخاص (یا شرکتهایی) که مقدار بسیار زیادی ارز دیجیتال نگهداری می‌کنند نهنگ گفته می‌‌شود.
از آنجا که معمولا مقدار ارز دیجیتالی که نهنگ‌ها نگه‌داری می‌کنند، درصد بالایی از کوین‌های در گردش است، هر گونه حرکت آنها می‌تواند باعث نوسان شدید قیمت‌ها بشود.
افت قیمت معمولاً باعث فروش بیشتر می‌شود.این دقیقاً همان بازی روانی نهنگ‌ها است. هدف نهنگ‌ها این است که با پایین آوردن قیمت، بتوانند دارایی‌های مشابه را با قیمت بسیار پایین تری بخرند. آنها در نهایت پس از بهبود شرایط بازار سود بیشتری به دست خواهند آورد.
در نهایت اگر زمانی بدون یک دلیل مشخص شاهد کاهش بیش از ۱۰ درصدی قیمت در عرض چند دقیقه بودید و برخی از دارایی‌های خود را در مواجهه با این خبر بد فروختید، در واقع شما قربانی این کلاهبرداری شده‌اید.

 

شناخت حرکت‌های نهنگ‌ها از طریق وب سایت ویل آلرت (Whale Alert) :


https://whale-alert.io/

ویل آلرت منبع شماره یک اعتماد و شفافیت در صنعت بلاک چین است. این وب سایت هر روزه میلیون‌ها معامله را ردیابی و تجزیه تحلیل می‌کند.
'گزارش ها شامل تراکنش های بزرگی هستند که معنای واضحی را مخابره می کنند. به طور مثال خروج استیبل کوین ها به معنای برداشت سود نهنگ ها است. خروج بیت کوین یا هر ارز دیگری کمیابی بعدی را نشان می دهد. این یعنی نهنگ ها یا سرمایه داران بزرگتر به افزایش قیمت آن ارز امید دارند. ورود بیت کوین یا هر ارز دیگری به صرافی ها نیز نتیجه عکس دارد. این به معنای این است که نهنگ ها در صدد فروش دارایی های خود هستند. با این حال ورود استیبل کوین ها به حساب صرافی ها نشان فشار خرید است.

برای خرید ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد و واریز سریع، در سایت سرمایکس ثبت‌نام کنید
مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋