مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

آیا کوینکس ایران را تحریم کرده است ؟

این سوالی است که اکثر کاربران با توجه به اتفاقات اخیر مبنی برشناسایی و مسدود سازی اکانت کاربران ایرانی در صرافی بایننس ، از من داشته اند.
پاسخ این است که بزرگترین مزیت صرافی کوینکس برای ما ایرانیها و همچنین کشورهای تحریم این است که با فعالیت کاربران این کشورها مانند ایران، عراق، سومالی، یمن، کره شمالی، سودان و... هیچ مشکلی ندارد و حتی میتونید مدارک ایرانی ارسال کنید و احراز هویت کنید و حتی شماره تلفن ایران قرار دهید.

کوینکس چیست ؟

کوینکس یک اکسچنج و یا صرافی بین المللی برای ارزهای رمزنگاری شده (ارز دیجیتال) است که در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تأسیس شده.
در حال حاضر کارمزد و یا همان فی (Fee) معاملات در صرافی کوینکس 0.12% (دوازده صدم درصد) از حجم معاملات است. یعنی به ازای هر 10$ از شما 0.012$ (حدود 1 سنت) دریافت میکند.

صرافی کوینکس رمز ارز خودش را هم دارد که به اسم CET در خود اکسچنج خرید و فروش میشود. در صورتی که این رمز ارز را خریداری کنید و در کیف پولتان نگهداری کنید فی صرافی کوینکس از 50% کمتر میشود و فی صرافی را از همین ارز CET برداشت میکند. یعنی به جای اینکه از شما 1 سنت بابت هر 10 دلار کم کند، این 1 سنت را از ارز CET کم میکند.

جهت ثبت‌نام در کوینکس اینجا کلیک کنید

❇️لازم به ذکر است امکان دارد در آینده قوانین کوینکس نیز تغییر کند و شما باید همواره مراقب سرمایه های خود باشید و میزان دارایی زیادی را در صرافی ها نگهداری نکنید.

 

. . .

صرافی معتبر و مطمئن غیر از کوینکس کجاست؟

صرافی کوکوین Kucoin از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که ایرانیان زیادی در آنجا مشغول ترید و خرید ارزهای جدید و سودده هستند. این صرافی درحال حاضر با معملات افراد ایرانی مشکلی ندارد. بهتون پیشنهاد میکنم حتما ثبت‌نام کنید و اونجا حساب داشته باشید چرا که در آینده ممکن است این صرافی اجازه ثبت‌نام افراد داخل ایران را ندهد.

جهت ثبت نام در kucoin با تخفیف کارمزد اینجا کلیک کنید
جهت خرید تتر USDT و انتقال به صرافی kucoin یا coinex به همراه کد تخفیف اینجا کلیک کنید

 

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋