مهدی مهران

مهدی مهران

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو در مشهد با داشتن 13 سال سابقه کاری در این حوزه پر رقابت و همکاری با برندهای پرطرفدار مشهد و ایران، mahdimehr1.ir

تکنیک‌هایی برای افزایش سرعت وبسایت

 

 

داشتن یک کسب و کار آنلاین یکی از ویژگی هایی است که یک فرد موفق باید در زندگی دیجیتال امروزی از آن استفاده کند. با این حال، توسعه یک کسب و کار آنلاین شامل دو بخش مختلف است که می توان فهرست کرد: شبکه های اجتماعی، داشتن وب سایت از جمله این روش ها هستند. با این حال، داشتن یک وب سایت خوب نیاز به ویژگی های مثبت زیادی دارد که بر سئوی وب سایت تأثیر می گذارد. یکی از این روش ها مربوط به سرعت وب سایت می باشد که در این مقاله به معرفی چند روش در این زمینه می پردازیم پس با ما همراه باشید.


سرعت وب سایت چگونه با موفقیت کسب و کار ارتباط دارد؟


سرعت وب سایت یکی از دغدغه های مهم و حیاتی بسیاری از مشاغل امروزی است اما خوب است بدانید که سرعت وب سایت عامل مهمی است که مستقیماً بر موفقیت شما تأثیر می گذارد اما علت این اقدام چیست؟ یکی از عوامل اصلی در این زمینه ارتباط مستقیمی با بحث اصلی ما یعنی سرعت یعنی موتور جستجوی گوگل دارد گوگل به این موضوع توجه زیادی دارد و شما باید آن را مهم بدانید

همچنین اگر علاقمند به اطلاعات بیشتر بودید می توانید مقاله تاثیر سرعت سایت در سئو از شایعه تا واقعیت2022 را بخوانید.
با توجه به تحقیقات اخیر از این فرآیند، مشخص شده است که کاربران مدتی صبر می کنند تا یک صفحه به طور کامل بارگذاری شود، بنابراین اگر سرعت صفحه شما پایین است; کاربر از انتظار طولانی خسته می شود و بلافاصله صفحه را ترک می کند. حال در نظر بگیرید که آیا رقبای شما نیز به این عامل مهم در وب سایت خود توجه کرده اند یا خیر. بنابراین، در صورت عدم رعایت این موضوع، نمی توانید بخش قابل توجهی از کاربران رومینگ اینترنت را به وب سایت خود جذب کنید.
سرعت وب سایت چه ارتباطی با موفقیت کسب و کار دارد؟
تأخیر در بارگذاری صفحه چقدر بر از دست دادن کاربران تأثیر می گذارد؟

بر اساس آخرین تحقیقات متخصصان این حوزه، موتورهای جستجو آماری در این زمینه در اختیار جامعه سئو قرار داده اند و دریافته اند که هر ثانیه تاخیر شرایط زیر را برای شما به همراه دارد:
7٪ نرخ تبدیل کمتر از کاربران به مشتریان
کاهش 16 درصدی رضایت مشتری
11٪ بازدید کمتر از صفحات وب سایت شما
با توجه به این اعداد، خواه ناخواه وارد بازی رقابت ها و مکان های پر سرعت می شوید. یکی از دلایلی که باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشید، توقع بالای کاربران از صفحه وب سایت است. امروزه کاربرانی که در وب گردی می کنند به مسائل کوچکی توجه می کنند که یکی از آنها سرعت وب سایت است که در سئوی سایت نیز کار می کند.
با توجه به حضور رقبای زیاد در اینترنت و فراوانی این موضوع، اگر مشتریان احساس کنند که وب سایت شما در موضوعی نقطه ضعف دارد، بلافاصله وب سایت شما را ترک کرده و شما را با رقیب خود مقایسه می کنند که کم نیست. محوطه؛ تغییر می کند


منظور از سرعت بالا دقیقا چیست؟


در این زمینه پارامترهایی وجود دارد که کارشناسان سعی می کنند ایده آل ترین حالت یک وب سایت را با تمام شرایط تعریف کنند. اما بهتر است بدانید که صنعت وب در زمینه بهینه سازی وب سایت پیشرفت زیادی داشته است و امروزه سرعت اینترنت مانند گذشته نیست. بنابراین، زمان عادی برای بارگذاری یک سایت 1 ثانیه است. این بهترین راه برای بارگذاری یک وب سایت است.


اما از طرف دیگر ممکن است برخی از سایت ها به دلایلی این محدودیت زمانی را رعایت نکنند زیرا استاندارد زمانی این وب سایت ها بین 1 تا 3 ثانیه است. به همین دلیل اگر دانلود شما حتی 3 ثانیه طول بکشد مشکلی در روند کار ایجاد نمی شود.


حالت دیگر این است که بارگذاری وب سایت شما بین 3 تا 7 ثانیه طول بکشد که در این صورت مشکلی نخواهید داشت. اما بهتر است بدانید که میزان ترافیک و بازدید مشتریان از وب سایت شما کمترین نرخ ممکن را به خود اختصاص می دهد. اما حالت دیگری وجود دارد که کار را بسیار سخت می کند، بیش از 10 ثانیه طول می کشد. اگر وب سایت شما در این وضعیت بارگذاری می شود، بهتر است بدانید که در آینده نزدیک با سیل عظیمی از مشکلات کاربران و موتورهای جستجو مواجه خواهید شد.


راه های افزایش سرعت سایت وردپرس چیست؟


اکنون که می دانید چگونه می توانید با استفاده از سرعت وب سایت رضایت کاربران خود را جلب کنید، بهتر است راه های افزایش سرعت وب سایت وردپرس را ذکر کنید. برای این قسمت با ما همراه باشید:
اولین قدم برای اینکه بتوانید سرعت وب سایت خوبی داشته باشید، داشتن یک هاست خوب است. در این زمینه بهتر است یک شرکت خدمات هاستینگ خوب انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:
سیستم مدیریت محتوایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید باید در بهترین حالت باشد. در برخی شرایط، وردپرس ممکن است بهترین انتخاب باشد.


یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که یک قالب خوب برای وب سایت وردپرس خود انتخاب کنید. این مدل باید از هر نظر بهبود یابد و در کمترین زمان بارگذاری شود. بهتر است مدل مورد نظر را در مدت زمان کوتاهی بارگیری کنید.


راه حل دیگر این مشکل نصب نکردن افزونه های غیر ضروری است.
آخرین راه حل این است که از یک سیستم کش برای پاک کردن فایل های کش و بهبود سرعت وب سایت خود استفاده کنید.

 

مهدی مهران
مهدی مهران کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو در مشهد با داشتن 13 سال سابقه کاری در این حوزه پر رقابت و همکاری با برندهای پرطرفدار مشهد و ایران، mahdimehr1.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋