Mahdi Mousavi

Mahdi Mousavi

خرید عمده قهوه اسپرسو فوری در اصفهان

قهوه اسپرسو فوری چیست؟


یک شات اسپرسو با فشار دادن آب داغ و تحت فشار از میان دانه های قهوه ریز آسیاب شده و بسته بندی شده درست می شود. نتیجه یک فنجان قهوه ای پر طعم و غنی از قهوه تیره و قوی است.

یک شات قهوه اسپرسو فوری تنها یک اونس مایع است اما حاوی حدود 64 میلی گرم کافئین است. این بدان معنی است که غلظت آن بسیار بیشتر از قهوه سیاه است که به طور متوسط ​​حدود 12.5 میلی گرم در هر اونس است.

اسپرسو معمولاً در فنجان های کوچک و دمیتاس سرو می شود که حدود دو تا چهار اونس مایع را در خود جای می دهد. همچنین عنصر اساسی تمام نوشیدنی‌های اسپرسو، از جمله کاپوچینو، لاته و آمریکایی است.برای تهیه همه نوشیدنی های بر پایه اسپرسو می توانید با خرید عمده قهوه اسپرسو فوری در اصفهان از کیفیت قهوه ها اطمینان حاصل پیدا کنید و همچنین این نوشیدنی های خوش طعم را به راحتی برای خود آماده کنید.

فرهنگ پالایش مدت‌هاست که این نوشیدنی تیره، غنی و عجیب و غریب را احاطه کرده است، هاله‌ای که بدون شک با آغاز قهوه‌خانه‌ها در خاورمیانه در قرن‌های 15 و 16 گره خورده است، زمانی که چنین تأسیساتی متفکران و نویسندگان برجسته روز را به خود جذب کرد. اما حقیقت شگفت انگیز این است که اسپرسو نوآوری اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 است. در واقع، اسپرسو مسلماً اولین نمونه از "فست فود" است که نام آن به معنای سرعت است.

تاریخچه قهوه اسپرسو فوری 

نوشیدن قهوه در قرن نوزدهم در اروپا بسیار رایج بود، اما فرآیند آب جوشانده دم کردن آن، به ویژه برای کارگرانی که در «کافه‌بازی» بودند، سخت و زمان‌بر بود. برای سرعت بخشیدن به تولید آن، مخترع ایتالیایی آنجلو موریوندو در سال 1884 "ماشین بخار جدید برای شیرینی اقتصادی و فوری نوشیدنی قهوه" را به ثبت رساند. به طور خلاصه، او نمونه اولیه دستگاه اسپرسوساز را اختراع کرد، البته دستگاهی که نوشیدنی را فقط به صورت فله تولید می کرد. مخترع و تاجر ایتالیایی، لوئیجی بزرا، برای هدایت فرآیند به سمت سروهای سریع فردی، اولین دستگاه شناخته شده ای را ایجاد کرد که با فشار، بخار و آب داغ از طریق قهوه آسیاب شده به یک فنجان جداگانه وارد می شود تا هر مشتری بتواند تازه ترین دم را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشد. روش ممکن، کاهش زمان دم کردن از چند دقیقه به 30 ثانیه. پس از آن، پتنت های Bezzera در سال 1902 توسط Desiderio Pavoni خریداری شد، که با ابداع دریچه آزاد کننده فشار و میله بخار برای کف کردن نوشیدنی ها با ضربه زدن به بخار ساخته شده سیستم، ماشین آبجوسازی Bezzara را بهبود بخشید. Pavoni و Bezzera با همکاری یکدیگر، دستگاه قهوه جدید خود را به نام Ideale معرفی کردند (زیرا آنها بر دما و فشار «ایده‌آل» برای دم کردن قهوه تسلط داشتند) و محصول سریع جدید خود، caffè espresso را در نمایشگاه جهانی 1906 در میلان معرفی کردند. در اواسط قرن، سیستم‌های اسپرسو استفاده می‌شد که شبیه بسیاری از دستگاه‌هایی بود که هنوز هم استفاده می‌شوند.

 

 

Mahdi Mousavi
Mahdi Mousavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋