mahdiehkhoshroei

mahdiehkhoshroei

از 17 سالگی نویسندگی رو شروع کردم الان نزدیک به 7 سال هست دارم مقالات مخلف در سایت های مختلف انتشار میدم، با نظراتتون به بالا کیفیت مقالات کمک کنید.

راه های بازاریابی برای وکالت

روشهای سنتی افزایش جذب موکل

اکثر وکلا از طریق ارجاع و شبکه‌‌سازی موکل جذب می‌کنند. هر طریقه جذب موکل شامل ایجاد شهرت و برقراری ارتباط خوب با موکل می‌شود. کسب شهرت، وقت گیر است؛ پس زود ناامید نشوید. برای پاسخ به این سوال که چگونه موکل را جذب کنیم؟ بیایید با چند روش سنتی جذب موکل آشنا شویم.

 

 

1. حوزه‌ی عملکرد گسترده‌تر

هر چقدر که به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در زمینه‌های بیشتری تخصص داشته باشید و خدمات حقوقی گسترده‌تری را ارائه دهید، به طیف وسیع‌تری از مشتری‌ها دسترسی خواهید داشت. گسترش دامنه‌ی فعالیت در موسسه‌ی حقوقیتان از اهمیت بالایی برخوردار است و راهی عالی برای جذب مشتری‌های بیشتر است.

 

2. استفاده از نظرات مشتری‌های قبلی

استفاده از نظرات مشتری‌های قبلی فرصتی مطلوب برای جذب مشتری‌های جدید و اعتمادسازی است. به خاطر داشته باشید که 92 درصد از مشتری‌ها قبل از یافتن وکیل ابتدا نظرات مشتری‌های قبلی را بررسی می‌کنند تا بتوانند تصویری از عملکرد یک سازمان یا موسسه به دست آورند. برای دریافت نظرات مشتری، نشان دهید که چقدر برای بازرخوردهایشان ارزش قائلید. با انتقادات و نظرات منفی هم به شکلی مثبت برخورد کنید. عذرخواهی کنید و هرچقدر می توانید برای رفع مشکل تلاش کنید. 

تکنیک‌‌های افزایش مشتری برای وکلا و مشاورین حقوقی

1. وب‌سایت

امروزه افزایش مشتری وکلا و مشاورین حقوقی دقیقا همانند بسیاری از کسب‌وکارها وابسته به طراحی یک وبسایت خوب است. برای 87 درصد مشتریان بالقوه، وب‌سایت اولین نقطه‌ی تماس است و باکیفیت‌ترین سرنخ‌ها را برایتان فراهم می‌کند. یک وب‌سات حرفه‌ای و کامل مشتری‌ها را متقاعد می‌کند تا از خدمات یک موسسه حقوقی توانمند استفاده کنند. باید اطلاعات دقیقی در ارتباط با فعالیت‌هاییتان و دستاوردها، افتخارات و مدارک تحصیلی را را در وب‌سایت درج کنید. طراحی وب‌سایت هم مهم است. وب‌سایت را مثل یک فروشگاه در نظر بگیرید. هرچه جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر باشد، مشتری بیشتری جذب خواهید کرد. به علاوه سایت باید با موبایل هم سازگار باشد.

2. بازاریابی محتوا

ارائه مقالات سودمند و مفید در وب‌سایت به مشتری‌های بالقوه نشان می‌دهد که موسسه‌ی حقوقیتان در ارتباط با موضوعات و زمینه‌های حقوقی کاملاً به‌روز و دارای صلاحیت بالا است. اینگونه بهتر می‌توانند به موسسه حقوقی‌تان اعتماد کنند. مهم‌ترین کاری که برای جذب مشتری موسسه های حقوقی می‌توانید انجام دهید، جلب اعتماد آنهاست. بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 43 درصد از وکلا و مشاورهای حقوقی به دلیل مقالاتی که در وبلاگ خود ارائه می‌دهند، می‌توانند مشتری‌های خود را حفظ کنند.

3. بهینه‌سازی موتور جستجو

بدون مخاطب، داشتن وب‌سایت حرفه‌ای و مطالب مفید هیچ فایده‌ای ندارد. بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری وکلا و مشاورین حقوقی است. استفاده از این شیوه باعث می‌شود مطالبی که می‌نویسید بیشتر دیده شود. بهینه سازی موتورهای جستجو باعث جذب ترافیک به وب‌سایتتان خواهد شد. وقتی مشتری بالقوه به دنبال اطلاعات در ارتباط با وکیل یا مشاور حقوقی مجرب است، وب‌سایتی که از لحاظ سئو بهنیه‌سازی شده باشد، مشتری‌ها را به وب‌سایتتان هدایت می‌کند. 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونه برای وکالت تبلیغ کنیم؟ (جذب موکل بیشتر) هستید؛ کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر و کامل تری در اختیارتان قرار گیرد.

mahdiehkhoshroei
mahdiehkhoshroei از 17 سالگی نویسندگی رو شروع کردم الان نزدیک به 7 سال هست دارم مقالات مخلف در سایت های مختلف انتشار میدم، با نظراتتون به بالا کیفیت مقالات کمک کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋