mahdiehkhoshroei

mahdiehkhoshroei

از 17 سالگی نویسندگی رو شروع کردم الان نزدیک به 7 سال هست دارم مقالات مخلف در سایت های مختلف انتشار میدم، با نظراتتون به بالا کیفیت مقالات کمک کنید.

بهترین وکیل مهریه در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

روز به روز آمار طلاق و جدایی بیشتر می‌شود و بسیاری از زوجین در معقوله مهریه با مشکل مواجه می‌شوند. این افراد اگر نتوانند خودشان موضوع را حل کنند باید از بهترین وکیل مهریه در تهران کمک بگیرند. وکلایی در تهران هستند که تخصص آن ها برای طلاق و مهریه می باشد و به عنوان وکیل مهریه شناخته شده اند و بسیاری از خانم ها برای گرفتن حق و حقوق خود به این وکلا مراجعه می کنند.

 

قوانین حقوقی مهریه و یا طلاق، سختی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیاز به یک فرد متخصص دارد به کمک او مهریه گرفته شود و پروسه طلاق انجام گردد. موضوع مهریه همیشه نقش پررنگی در طلاق داشته است و مقدار و نوع آن، متفاوت می باشد.

پرونده‌های مربوط به مهریه از جمله پرونده‌های دعوی مالی هستند و دلیل اهمیت آن‌ها را می‌توان از جهت ارزش مالی که دارند درنظر گرفت؛ از همین رو باید بهترین وکیل مهریه در تهران که از تمام قانون‌ها مطلع است را انتخاب کرد تا بتواند پرونده را به درستی پیگیری کند و از حق موکل خود دفاع کند.

باید گفت که در پرونده‌های مربوط به مهریه مسائل و چالش‌های مختلفی پیش می‌آید، از همین رو باید وکیلی که تجربه بالایی دارد را انتخاب کنید، زیرا یک وکیل با تجربه که با موقعیت‌های مختلفی در طول دوران کاری مواجه شده است می‌تواند از پس تمام چالش‌ها بربیاید.

آیا برای دریافت مهریه حتما باید از وکیل کمک گرفت؟

قطعا خیر؛ بسیاری از زوجین در موضوع مهریه با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند و سر نحوه چگونگی دریافت و دادن آن بایکدیگر به توافق می‌رسند. اما در بسیاری از مواقع زوجین به توافق نمی‌رسند و نمی‌توانند خودشان مشکل را حل کنند. در چنین موقعیت‌هایی باید از وکیل مهریه کمک گرفت تا با استفاده از قوانین مشکل در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

نکاتی مهم در خصوص مهریه

  1. مهریه باید دارای ارزش مالی باشد مانند سکه، پول، ملک، طلا، ماشین و غیره
  2. مهریه می تواند انجام یک عمل یا یک فعالیتی هم باشد مانند آموزش حرفه و یا مهارت به افرادی
  3. مهریه به ارث هم می رسد و وراث می توانند نسبت سهم ارثی که دارند، مهریه طلب کنند.
  4. مهریه پس از فوت شوهر به زن تعلق می گیرد
  5. مهریه از هر طلب دیگری برتری دارد و قبل از هرگونه بدهی قابل دریافت می باشد
  6. عواملی مانند رابطه نامشروع، خیانت و غیره تاثیری بر عدم دریافت مهریه ندارد و باز هم مهریه به زوجه تعلق خواهد گرفت
  7. مهریه باید کاملا شرعی و قانونی باشد و از ارزش اقتصادی برخوردار باشد
  8. ملاک میزان مهریه، در زمان عقد نکاح است بدین صورت که اگر مهریه پس از  ازدواج، افزایش پیدا کند فقط در زمان عقد مورد حمایت قرار می گیرد
mahdiehkhoshroei
mahdiehkhoshroei از 17 سالگی نویسندگی رو شروع کردم الان نزدیک به 7 سال هست دارم مقالات مخلف در سایت های مختلف انتشار میدم، با نظراتتون به بالا کیفیت مقالات کمک کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋