ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

هک SMS های گوشی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تلفن­های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک کردن از راه دور تلگرام و دسترسی به آن و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند. اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که درمواقعی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد می تواند بسیار کارآمد باشد.

 

هک اس ام اس گوشی دیگران 

از کجا بفهمیم از طریق SMS کنترل می شویم 

  • گوشی خود را دست هرکسی ندهید.

معمولا هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی بر روی تلفن شما دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هرکسی ندهید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

  • رمز مناسب برای گوشی و برنامه های خود قرار دهید

شاید ابتدایی ترین اقدام برای جلوگیری از هک موبایل از طریق شماره تلفن گذاشتن رمز بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی از طریق تلگرام و یا موارد این چنینی باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد، حتما از آن استفاده کنید .

  • از ایمیل های متنوع استفاده کنید.

اگر تا به امروز برای همه کارها و اکانت های خود از یک ایمیل مشابه استفاده می کردید، همین حالا از انجام این کار منصرف شوید. چرا که با قرار دادن یک ایمیل مشابه برای همه اطلاعات خود این امکان را به هکر ها می دهید تا با پیدا کردن تنها یک رمز به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کننند. پیشنهاد ما این است که برای نرم افزار های معمولی که اطلاعات خاصی را در آن ها ذخیره نمی کنید یک ایمیل جداگانه به کار ببرید. همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

📌 خواندن اس ام اس های دیگران

  • استفاده از سوال های امنیتی 

روش معمولی که هکرها برای پیدا کردن رمز افراد استفاده می کنند سوال های امنیتی Security Questions است. یعنی افراد سودجو با داشتن اطلاعات عمومی و عادی شما به جواب سوالات امنیتی و در نتیجه بازیابی و تغییر رمز عبور شما می رسند. در نتیجه از قرار دادن پاسخ آسان و قابل حدس برای این سوال ها خودداری کنید و سعی کنید جواب خیالی به این سوالات بدهید تا قابل پیش بینی نباشند..

  • از اینترنت عمومی استفاده نکنید

استفاده از Wifi آزاد و اینترنت مجانی در مکان­های عمومی ریسک و آسیب پذیری اطلاعات شما را بالا می­برد اگر هم مجبور به استفاده از این نوع اینترنت شدید به هیچ وجه اطلاعات بانکی مانند رمز دوم خود را از طریق آن وارد نکنید چون هک کردن این نوع شبکه اینترنتی برای هکرها کار آسانی است و به راحتی تلفن شما هک می شود.

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋