ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

دریافت توکن شیبا اینو از طریق فاستینگ

 

توکن شیبا اینو که در همین اواخر سال 2021 از محبوبیت زیادی بین طرفداران دنیای میم کوین ها بدست آورد، با نماد اختصاصی SHIB شناخته می‌شود که بر روی بستر شبکه اتریوم قرار دارد. قطعا با نگاه اول، دریافت رایگان رمز ارزها می‌تواند جذاب باشد، افراد زیادی وجود دارد که به دنبال سایت ها و پلتفرم‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌گردند. در واقع این نوع سایت ها و پلتفرم ها در ازای انجام یک فعالیت مشخص در سایت خود، امکان واریز ارز دیجیتال رایگان را به کاربران خود می‌دهند.

⭐️ 1 سنت شیبا اینو

 

به اینگونه پلتفرم‌ها و سایت‌ها اصطلاحا Faucet می‌گویند. سایت های فاستینگ بسیاری در سطح شبکه های مجازی وجود دارند که با فعالیت در آن‌ها به شما ارز دیجیتال رایگان می‌دهند.

 

سایتهای فاستینگ 

وب سایت‌های به اصطلاح فاستینگ ارز دیجیتال، پلتفرم هایی هستند که در ازای کلیک بر روی لینک های خاص تبلیغات، یا بازی کردن مقدار مشخصی ارز دیجیتال به کاربران خود می‌دهند. نحوه فعالیت در این وب سایت ها بدین صورت است که بعد از ثبت نام، سایت مذکور، لینک های سایت های دیگر را به شما معرفی می‌کند. وظیفه شما کلیک بر روی لینک‌ها و بازدید از صفحات است. به عنوان مثال بر روی هر لینکی که کلیک می‌کنید، 2 سنت پاداش دریافت می‌کنید.

 

دریافت شیبا رایگان در تایم باکس Time Bucks 

امروزه وب سایت تایم باکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های GPT محسوب می‌شود که دلیل آن ارائه فرصت‌های زیاد کسب درآمد ارزی می‌باشد. تایم باکس به کاربران خود این قابلیت را می‌دهد تا با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تماشای اسلایدشوهای آنلاین و تبلیغات، ویدیوها، حل کپچکا و تسک‌های گوناگونی در فضاهای مجازی کسب درآمد ارزی داشته باشند. وبسایت timebucks دارای آستانه پرداخت تقریباً پایین 10 دلاری است که پس از رسیدن به عدد مذکور، قفل تسویه حساب برای کاربران باز خواهد شد. بهتر است بدانید که می‌توانید درآمد به دست آمده خود را در قالب ارزهایی مانند شیبا، بیت کوین و لایت کوین دریافت کنید.

دریافت توکن شیبا در فری کش Free cash

فری کش یکی دیگر از سایت‌های محبوب برای دریافت شیبا رایگان است که مانند تایم باکس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در ازای انجام فعالیت‌های خاصی، پاداشی را دریافت کنند. علاوه‌بر این فعالیت‌ها شما می‌توانید با شرکت در پیشنهادات روزانه وبسایت فری کش، جایزه‌های روزانه دریافت کنید. کاربران می‌توانند پاداش خود را در قالب توکن شیبا اینو، کارت‌های هدیه و Paypal دریافت کنند. فری کش در مقایسه با تایم باکس دارای آستانه پرداخت پی پال 5 دلاری است و برای رمز ارزها حداقل 0.1 دلار در نظر گرفته شده است.

دریافت شیبا در وب سایت پرتو پروفیت Peer 2 Profit

وب سایت پرتو پروفیت یکی از پلتفرم‌های جذاب GPT برای دریافت شیبا به طور رایگان است که کاربران در این پلتفرم قادرند به راحتی درآمد کسب کنند. برای این کار کافی است نرم افزار پرتوپروفیت را روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب کنید. نحوه کار پرتو پروفیت به اینگونه است که پهنای باند مازاد اینترنت کاربر را با مشتریان دیگر به اشتراک می‌گذارد و در ازای آن به کاربران پاداش می‌دهد. در این پلتفرم زمانی که پاداش‌های شما به حداقل 2 دلار رسید، می‌توانید آن را در قالب ارزهای دیجیتال مختلفی دریافت کنید.

شیبا رایگان از وبسایت بایو کوین BuyuCoin

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان شیبا رایگان دریافت کرد، ایجاد حساب در صرافی buyucoin است. برای دریافت شیبا رایگان از این صرافی باید ابتدا کاربران در این صرافی حساب کاربری ایجاد کنند. پس از تکمیل و ساخت حساب کاربری خود باید مراحل احراز هویت را به درستی انجام دهند تا حساب کاربری شما فعال گردد. این صرافی در ازای انجام این مراحل و تکمیل تمامی مراحل ثبت نام در این صرافی به کاربران خود، 80 هزار توکن شیبا به عنوان هدیه به کاربران می‌دهد.

 

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋