maharatgostar.com

maharatgostar.com

بهترین دوره پایتون در اصفهان

در این مقاله به بررسی چرایی توجه جامعه جهانی به استفاده از محیط برنامه نویسی پایتون می پردازیم. کاربرد های برنامه نویسی پایتون به خوبی لزوم یادگیری این محیط برنامه نویسی را مشخص می کند. حال بیایید با هم حوزه های کاربرد برنامه نویسی پایتون را را بررسی کنیم.

 

 

 

  1. توسعه وب  Web Development

پایتون را می توان برای ساخت برنامه های کاربردی وب با سرعت بالا استفاده کرد. اما چرا اینطور است؟ دلیل آن چارچوب هایی است که پایتون برای ایجاد این برنامه ها استفاده می کند. منطق پشتیبان مشترکی برای ساخت این چارچوب‌ها و تعداد زیادی کتابخانه وجود دارد که می‌توانند به یکپارچه‌سازی پروتکل‌هایی مانند HTTPS، FTP، SSL و غیره و حتی در پردازش JSON، XML، E-Mail و ...... کمک کنند.

برخی از شناخته شده ترین این  فریمورک ها در این حوزه جنگو (Django) ، فلاسک Flask)) ، پیرا مید(Pyramid )هستند.

  1. توسعه بازی

از پایتون در توسعه بازی های تعاملی نیز استفاده می شود. کتابخانه هایی مانند PySoy که یک موتور بازی سه بعدی است که پایتون  3 ان را پشتیبانی می کند، PyGame که عملکرد و کتابخانه ای برای توسعه بازی ارائه می دهد وجود دارد. بازی هایی مانند Civilization-IV، Disney’s Toontown Online، Vega Strike و غیره با استفاده از پایتون ساخته شده اند.

  1. یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی از مباحث روز دنیا هستند یادگیری این مباحث برای علاقمندان این حوزه موقعیت های شغلی و مالی خوبی در سراسر دنیا و در رشته های مختلف فراهم می کند . کتابخانه های مورد استفاده در این بخش Pandas، Scikit-Learn، NumPy و ...... هستند.

در این حوزه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ایتدا به سیستم طراحی شده اموزش می دهیم و سپس از ان می خواهیم به جای یک متخصص یا انسان یک فرایند تشخیصی را انجام دهد.

  1. علوم داده و مصور کردن داده ها

داده ها در واقع در حکم پول هستند. اگر بتوانید اطلاعات مفید را از بین انبوهی از اطلاعات استخراج و پردازش کنید در واقع می توانید ریسک ها را کاهش و سودها را افزایش دهید. کتابخانه هایی مانند Pandas، NumPy به شما در استخراج اطلاعات کمک می کنند.

برای تجسم و بصری کردن داده ها کتابخانه‌های داده‌ای مانند Matplotlib، Seaborn را که در ترسیم نمودارها و موارد دیگر مفید هستند، را می توانید استفاده کنید. این چیزی است که پایتون برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده به شما پیشنهاد می دهد.

  1. رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ Desktop GUI

ما از پایتون برای برنامه نویسی برنامه های دسکتاپ هم می توانیم استفاده می کنیم. پایتون کتابخانه Tkinter را فراهم می کند که می تواند برای توسعه رابط های کاربر استفاده شود. ابزارهای مفید دیگری مانند wxWidgets، Kivy، PYQT وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد برنامه های کاربردی در چندین پلتفرم استفاده کرد.

 

موارد ذکر شده در بالا تنها بخش کوچکی از کاربردهای برنامه نویسی به روش پایتون است برای یادگیری پایتون می توانید بر روی اموزشگاه های برنامه نویسی که لینک ان در ادامه قرار داد می شود کلیک کنید:

اموزش پایتون اصفهان

کلاس برنامه نویسی پایتون با مدرک فنی و حرفه ای اصفهان

اموزشگاه برنامه نویسی پایتون اصفهان

maharatgostar.com
maharatgostar.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋