m.mahzon

m.mahzon

نکات مهم هنگام خرید بلوز زنانه

 

سایز مناسب برای بلوز های زنانه
اولین نکته در هنگام خرید بلوز زنانه باید به آن توجه کنید، سایز لباس می باشد. برای این منظور بهتر می باشد سایز دور کمر و همچنین دور سینه خود را در خاطر به صورت دقیق داشته باشید و با توجه به گفته های فروشنده در خصوص لباس مورد نظر و یا راهنمای فروش اینترنتی برای خرید آن، اقدام به خرید نمایید.

تناسبات  فصلی
با استناد بر گفته سایت کهن شاپ نکته بعدی که در زمان خرید بلوز زنانه باید به آن توجه داشته باشید، تناسب لباس شما با فصلی است که می خواهید در آن از بلوزتان استفاده کنید. این تناسبات فصلی هم شامل قد لباس و هم شامل جنس به کار رفته در ساخت آن است مثلاً بلوزهای زنانه تابستانی باید کاملاً سبک و خنک و راحت باشند، در حالی که بلوزهای زمستانی باید گرم و دارای ضخامت لازم باشند.

شیک ترین مدل بلوز زنانه

لیست انواع جدیدترین مدلهای بلوز زنانه 

جنس بلوز زنانه
امروزه از پارچه های متعددی برای تولید بلوزهای زنانه استفاده می گردد که از جمله آنان باید به: نخی، کِشی، حریر، بافت، جین، ساتن، توری، تریکو، گیپور و غیره اشاره داشت.

 

نوع استایل بلوز
نکته بعدی که بهتر است در هنگام انتخاب و خرید یک بلوز زنانه مناسب برای خود به آن توجه کنید، نوع استایل بلوز است که نشان دهنده این می باشد که آیا مناسب استفاده بصورت روزمره است و یا اینکه می توان از آن برای مراسمات جدی و تیپ های اسپرت و مجلسی نیز استفاده کرد.

 

طرح بلوز
بطور کلی بلوز  زنانه دارای ۴ طرح جامع با مدل های بی نهایت گوناگون می باشد که این طرح ها عبارتند از: راه راه، چهارخونه، ساده و طرح دار است.

 

بلندی آستین بلوز 
یکی دیگر از نکاتی که حتما باید به هنگام خرید بلوز زنانه به آن توجه کنید، آستین بلند و کوتاه لباس مورد نظرتان می باشد. البته فراموش نکنید امروزه در صنعت مُد، تولید کنندگان از مدل های بسیار جذابی در بخش آستین لباس ها استفاده م نمایند که بهتر است با دیدی کامل در این خصوص اقدام کنید.

 

حالت کلی بلوز 
حالت و فرم کلی بلوزهای زنانه با توجه به اندام هر یک از خانم ها و همچنین تمایل آنها طراحی شده است و بطور کلی یک بلوز زنانه یا معمولی   یا جذب (Slim fit) و یا آزاد (Loose fit) می باشد که انتخاب هر یک از سه مورد فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما خریداران عزیز خواهد بود..

خرید اینترنتی بلوز زنانه

قد بلوز زنانه

نکته بعدی که باید در خرید بلوز زنانه به آن توجه کنید، بلندی لباس می باشد.  قد بلوزها به این صورت است که یا تا بالای زانو هستند یا تا روی باسن یا تا زیر باسن و یا به شکل کوتاه طراحی و تولید می شوند.

m.mahzon
m.mahzon

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋