m.k _samadnejad

m.k _samadnejad

سایت چیست؟

در دنیای امروز وبسایت ها نقش مهمی در کسب و کار ما دارند. اینکه چه وبسایتی مطابق با کسب و کار ما برای ما میتواند مفید باشد را در ادامه با هم خواهیم دانست.

از انواع وبسایت ها میتوانیم به وبسایت های شرکتی، شخصی، فروشگاهی، ساختمانی یا املاک و ... اشاره کنیم.

سایت های شخصی سایت هایی هستند که شخص حقیقی برای معرفی خود یا توانمندی های خود از آن ها استفاده میکند. به عنوان مثال یک فرد که بصورت جدا از آتلیه عکس برداری میکند، یا شخصی که  به صورت فریلنسری طراحی سایت میکند.  این اشخاص به هیچ شرکت یا سازمانی وابسته نیستند و کارهای خود را بدون دالشتن شرکت یا دفتر انجام میدهند. سایت های شخصی دقیقا به درد این افراد میخورد. آنها میتوانند بیوگرافی، رزومه، نمونه کارها و اطلاعات تماس خود را در این سایت ها به اشتراک بگذارند.

سایت های فروشگاهی از قبیل سایت هایی هستند که پس از طراحی اقدام به فروش اینترنتی میکنند. امروزه  سایت های فروشگاهی نقش به سزایی در فروش و کسب درآمد دارند. چرا که اکثر خرید هایی که آنلاین انجام میدهید یک آنلاین شاپ است و بعضا بدون یک مکان ثابت مانند دفتر کار یا مغازه میباشند. یکی از محاسن داشتن سایت فروشگاهی نیاز نداشتن به مغازه یا دفترکار است. همچنین فروشگاه هایی که حضوری هستند نیز میتوانند یک فروشگاه آنلاین نیز داشته باشند تا علاوه بر فروش حضوری، از فروش آنلاین نیز بهره مند شده و از طریق همین فروش زیاد سود زیادی عاید آنها خواهد شد.

 سایت های شرکتی  مختص به کسانی است که کسب و کارآنها حقوقی است. به عنوان مثال یک شخصی که کارخانه یا شرکت داشته باشد و هدف آن از ایجاد سایت، ارائه کاتالوگ و لیست محصولات،  بیوگرافی و مجوز های شرکت، و اطلاعات تماس و نحوه خرید از شرکت است. برای اینکه بیشتر در این باره گفتگو کنیم یک شرکت را در نظر بگیرید که کار کاغذ های دیواری را انجام میدهد. این شرکت باید کاتالوگ یا محصولات خود را در حالت غیر قابل فروش در سایت خود بارگذاری کند. به عنوان مثال فروش کاغذ دیواری میتواند در حالت قسط باشد، یا کاغد دیواری را نمیتوان در ابعاد کوچک از یک شرکت بزرگ خریداری کرد. این شرکت اطلاعات کاغد های دیواری خود اعم از متراز هر رول، تعداد رول در کارتن، جنس، ضخامت، و شرایط خرید و فروش محصول را در سایت بارگذاری کرده و الز طریق سایت بازاریابی انجام میدهد.  مشتریان برای سفارش میتوانند به راحتی کاتالوگ را مطالعه کرده و سپس از طریق شماره های تماس یا آدرس حضوری اقدام به خرید از این شرکت کنند تا بعد ها به صورت خرده فروشی کسب درآمد داشته باشند. هر چند که خرده فروشان نیز میتوانند وبسایت خود را داشته باشند.

سایت های دیگری هم هستند مانند سایت های ساختمانی که یک شرکت  که کارآن ساخت و ساز است میتواند از روند کارهای ساختمان ها و واحد های خود از صفر تا 100 در آن بارگذاری کنند تا در صورت نیاز به مشتریان خود ارایه دهند. سایت هایی مثل سایت های رزرواسیون که مشتری برای انجام خدمات یک تاسم را برای خود رزرو کند همانند خدمات کارواش یا یک آرایشگاه. از این طریق مشتری وارد سایت شده، تایم مورد نظر خود و خدمات مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با پرداخت مبلغ به عنوان بیعانه، تایم برای ایشان رزرو خواهد شد.

سایت هایی از قبیل گردشگری که اطلاعات مهم و مفید مکان های گردشگری را در آن قرار میدهند یا سایت های املاک که میتوانند اطلاعات ملک های فروشی یا اجاره ای را در آن قرار دهند تا مشتریان به راحتی در سایت خانه های مورد نظر را دیده و سپس اقدام به مراجعه حضوری به املاک را داشته باشند. از این طریق هم وقت مشتریان بیش از حد تلف نخواهد شد و هم توضیحات کامل را میتوانند به همراه تصاویر مورد نظر در سایت املاک داشته باشند.

یکی از بهترین تیم های طراحی سایت گروه دیجیتال مارکتینگ آسا میباشد. شما عزیزان میتوانید برای سفارش سایت های مورد نظر خود هم سایت های فروشگاهی، شرکتی و شخصی و هم سایت های املاک یا گردشکری و رزرواسیون و ... از طریق سایت ها اقدام به سفارش کنید. تیم دیجیتال مارکتینگ آسا در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه وبسایت مورد نظر شمارا طراحی میکند و شما میتواند به کسب و کار خود اعتبار بیشتری دهید.

m.k _samadnejad
m.k _samadnejad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋