lovinfilm.ir

lovinfilm.ir

لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

معرفی فیلم انفرادی (+معرفی بازیگران) در لوین فیلم

 

فیلم انفرادی اثری در ژانر کمدی محصول سال ۱۳۹۷ است که به تازگی اکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است. این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در تابستان 1397 ساخته شده است.داستان این فیلم درباره مردی به نام امیر است که به دنبال راهی برای پرداخت بدهی های خود می گردد. بازیگران مشهوری چون مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و برزو ارجمند در فیلم ایرانی اینفردا ایفای نقش کرده اند.

موضوع فیلم "انفرادی"

سولو داستان مردی را روایت می کند که به افراد قدرتمند بدهکار است. این مرد با کمک دو دوست دوران جوانی خود شروع به سرقت ماشین کرد و سپس اقدام به سرقت بزرگتر کرد و همین امر آنها را وارد ماجراهایی تلخ و شیرین می کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پول ما را می دزدند، با آن آشپزی می کنند.

صحبت بیشتر در مورد «فردی» جایز نیست. در مورد بازی بازیگران، نه فیلمبرداری، نه جلوه های ویژه و به خصوص موسیقی که تنها کارکرد آن رقصیدن بازیگران بود، نمی توان چیزی گفت. «اینفرادی» در پایین ترین سطح کیفی ممکن ساخته شد که حتی از نظر کیفی با کلیپ های ساخته شده در فضای مجازی قابل مقایسه بود و حتی مطمئن شد که آن کلیپ ها عملکرد بسیار بهتری دارند. فروش اثری مثل «فرد» دلایل سینمایی ندارد; بحث بر سر غم بزرگ اجتماعی است که مخاطب ایرانی را به تماشای چنین آثاری در سینما سوق داده است. با دانلود فیلم انفرادی با لوین فیلم همراه باشید.

https://lovinfilm.ir/دانلود-فیلم-انفرادی/

بازیگران فیلم «انفرادی»

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، علی عامل هاشمی، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه از جمله بازیگران «انفرادی» هستند.

معرفی فیلم انفرادی

فیلم انفرادی قرار است گیشه را منفجر کند، با همین فرض اکران شد و در جریان این فیلم کمدی، دو سه ماشین (از نوع درب و داغان) در آن منفجر می شود و پول خرج فیلم شده است. چون تولیدکنندگان ده ها میلیارد تومان فروش داشته اند. ایمان داشته باش این فیلم بازگشت رضا عطاران به سینما پس از دو سه سال است و کارگردان آن همان کسی است که «دینامیت» را ساخت و آن را پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ایران در دوران کرونا کرد. همه اینها پشت پرده نام فیلم انفرادی است و مخاطب با دیدن این فیلم احتمالاً خودش را نفرین می کند و می گوید: چه بی دقتی دیدم! فیلم انفرادی بی دقت، بی معنی و افتضاح است. با ویجایاتو همراه باشید تا درباره ویژگی های منفی فیلم بیشتر بدانید.

lovinfilm.ir
lovinfilm.ir لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋