amir

amir

بازرگانی صدرا

نمایندگی لوله و اتصالات آذین در تهران

نمایندگی لوله و اتصالات آذین

بازرگانی صدرا به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی لوله آذین سپاهان ( گیتی پسند اصفهان ) بیش از یک دهه فعالیت خود را آغاز نموده است و در تامین، توزیع، اصالت و تضمین کالا نقش خود را ایفا نموده است. این مجموعه قصد دارد تا به صورت رسمی با برند های تولید کننده انواع لوله تک لایه همکاری نماید و نیاز تاسیسات و مکانیک ساختمان در پروژه های استان تهران را برطرف نماید. همواره ما سعی داریم تا با تکیه بر تیم و متخصصین بازرگانی صدرا در این حوزه، بهترین مشاوره را به مشتریان برند آذین لوله مهیا نماییم. بازرگانی صدرا جهت یکپارچه سازی و ادغام خرید مشتریان، نمایندگی لوله نیوپایپ، نمایندگی پوش فیت نیوفلکس و نمایندگی شیرآلات شودر را نیز به مجموعه خود اضافه نموده است. جهت آماده سازی و تامین نیاز مشتریان، سیستم های مدیریت نیاز مشتری و درگاه های ارسال نظرات و پیشنهادات راه اندازی شده است تا از این طریق چگونگی درخواست مشتریان به مدیریت این مجموعه منتقل شود. همواره در نمایندگی لوله و اتصالات آذین سعی شده است بهترین امکانات و برترین متخصصین را برای کنترل و نظارت امورات تعیین نماییم.

لیست قیمت آذین لوله

بازرگانی صدرا نمایندگی لوله آذین در تهران آخرین لیست قیمت لوله آذین را یه صورت روزانه و مستمر آپدیت می نماید. مناسب ترین و ارزان ترین محصولات لوله تک لایه و آذین لوله را می توانید به صورا عمده خریداری نمایید. قیمت های لیست شده مربوط به سال 1402 می باشد و تمامی قیمت ها بدون در نظر گرفتن تخفیف درج شده است . جهت خرید آذین با تخفیف می توانید یا به صورت خرید اینترنتی یا به صورت حضوری و تلفی محصولات خود را سفارش دهید و پس از صدور پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد. نمایندگی فروش آذین لوله در تهران و سایر استان ها انجام می شود و قابلیت ارسال به مراکز و پروژه های صنعتی وجود دارد.

ویژگی های بهترین نمایندگی لوله آذین

در استان تهران و دیگر استان های کشور نمایندگی های متعددی وجود دارد که هر کدام از دیدگاه های مختلف دارای مزیت هایی می باشند و اصل تفاوت ها در این مزیت ها رقم خواهد خورد اما بازرگانی صدرا جهت شفاف سازی نوع عملکرد این نمایندگی ها و شیوه فعالیت صحیح و استاندارد آنها مواردی را بر طبق استاندارد انتخاب نموده است که به شرح ذیل می باشد:

1- موجه و قانونی شمردن نمایندگی از سوی وزارت صنعت و معدن یا ارگان تایید کننده کسب و کار 

2- تاییدیه های رسمی همراه با مدرک مهر شده از سوی شرکت گیتی پسند اصفهان و برند لوله آذین

3- تضمین کیفیت و اصالت تمامی محصولات با درج برند و لوگو مشخص شده از سوی کارخانه تولید کننده 

4- استفاده از سیستم مدیریت مشتری یا کارتابل های مشتری جهت رفاه و سرعت بیشتر فرآیند خرید و فروش

5- استفاده از سیستم های حسابداری نوین جهت صدور سریع پیش فاکتور و بروز بودن قیمت های محصولات آذین

6- ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات به مدت زمان مشخص و پیگیری از جانب نمایندگی برای تمامی مشتریان

7- ارائه تخفیف های ویژه و فصلی همراه با نازلترین قیمت فروش محصولات به مشتریان و صدور فاکتور رسمی

نمایندگی لوله آذین در غرب تهران

لوله آذین به عنوان یک برند شناخته شده در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد که امروز لوله تک لایه آذین را به خوبی می شناسند که جزء اولین شرکت های ارائه کننده لوله های پلاستیکی سفید بوده است. جهت خرید لوله آذین ارزان می توانید به نمایندگی های فروش آذین مراجعه نمایید و اگر در قسمت غرب تهران هستید می توانید به نمایندگی لوله آذین در غرب تهران بروید و با لیست قیمت لوله آذین که در سایت بارگذاری شده است محصولات خود را خریداری نمایید. البته دفتر فروش لوله آذین هم در مرکز تهران و قسمت های حوالی تهران موجود است و جهت دسترسی بهتر می توانید خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد بازرگانی صدرا خرید اینترنتی لوله آذین می باشد که به راحتی و سرعت و بدون اتلاف وقت ممکن می باشد.

amir
amir بازرگانی صدرا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋