novin loole

novin loole

شرکت های معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

 

شاید برای اکثر شما پیش آمده باشد که کف شور پارکینگ یا آشپزخانه منزل شما یا لوله ی سرویس بهداشتی خانه تان دچار مسدود شدن شود در این مواقع اولین فکری که به نظرتان می رسد استفاده از چنته های لوله بازکنی یا صاف می باشد اما به دلیل دت گرفتگی برخی لوله ها رفع مشکل با این محلول ها حل نمی شود. بعد از انجام این کار که به نتیجه نرسیدید تماس با شرکت های لوله بازکنی می باشد اما در این جا مهم است که به کدام لوله بازکن اعتماد کنیم.کدام شرکت را برای رفع مشکل منزلمان انتخاب کنیم!

 

ما در این مقاله چند نوع شرکت معتبر لوله بازکنی که زیر نظر اتحادیه می باشند را به شما عزیزان معرفی می کنیم:

1-شرکت لوله بازکنی نوین: این شرکت دارای ضمانت نامه ی کتبی از اتحادیه ی لوله بازکنی و دارای مجوز کسب از وزارت کار دارد.  خدمات این شرکت به کل مناطق تهران می باشد و شما در هر محل از تهران هستید می توانید با این شرکت تماس بگیرید. تمامی خدمات انجام شده در این شرکت طبق نرخ اتحادیه محسوب می شود و این امتیاز خود را از سایر شرکت های بیواسطه سلب می کند-مشتری می تواند باخیال راحت مشکل رفع گرفتگی و سایر خدمات منزل را با خیال آسوده به این شرکت واگذار کند.

چند مورد ازخدمات شرکت لوله بازکنی نوین:

لوله بازکنی: بازکردن لوله های سخت و سیمانی با دستگاه های بروز و پیشرفته ی لوله بازکنی بازکردن لوله های  پر از سیمان -قیر-رسوبات- و ....به صورت کاملا تضمینی 

تخلیه چاه تهران: تخلیه کردن چاه-سپتیک- و منحول های کارگری-اگوهای فاضلاب با ماشین های بزرگ و کوچک و با پمپ های کف کش سه فاز و ساکشن. 

در آوردن اشیا از چاه فاضلاب:در صوردت افتادن گوشی در چاه توالت-افتادن دستبند در چاه تولت- و... این شرکت با داشتن دستگاه های مخصوص برای در آوردن گوشی از چاه -در اوردن گردنبند از چاه و... مشکل شما را در کمترین زمان ممکن و به صورت تضمینی انجام خواهند داد.

 

 

تشخیص ترکیدگی و لوله کشی : در صورت نم دادن منزلتان به دیوار ها و سقف - زرد شدن قسمتی از دیوار و سقف منزلتان- چکه کردن آب از سقف و کانال کولر و... با این شرکت تماس بگیرید -تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نقطه زن دیجیتالی -تشخیص دقیق محل نشتی یا ترکیدگی لوله در صورت اطمینان از کار تشخیص می توانید همان محل را در حضور سرویسکار بشکافید.لوله کشی جزئی و کلی منزل لوله کشی فاضلاب -لوله کشی آب -تعویض کاسه توالت -تعویض شتر گلو و زانویی -تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

خدمات متنوع و گسترده

تنوع در خدمات ویژگی است که شاید کمتر شرکتی آن را دار باشد. در تهران اغلب افراد تنها فنر زن هستند و به جز لوله بازکنی کار دیگری انجام نمی دهند. نما این مجموعه خدمات زیر را ارائه می دهد.

1. لوله بازکنی با فنر، پمپ تراکم هوا دستگاه واتر جت و...

2. تخلیه چاه با تانکر های 12000لیتری و8000لیتری با پمپ های ساکشن و لجن کش

3. لایروبی چاه توسط مقنی های باتجربه و ماهر به صورت تضمینی 

4. پیدا کردن محل دقیق چاه با استفاده از دستگاه اندوسکپی (دوربین اتصال به کامپیوتر)

5. رفع بوی بد فاضلاب با استفاده از محلول های شیمیایی و غیر شیمیایی

6. رفع نم و رطوبت توسط لوله کش ماهر و با کم ترین کنده کاری ممکن

7. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دیجیتال و نقطه زن به صورت تضمینی و بدون کنده کاری

8. لوله کشی ساختمان به صورت کلی و جزئی تعویض زانویی و شتر گلو و...

و بسیاری دیگر از خدماتی که با نهایت کیفیت انجام می شود.

این ها بخشی از خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی می باشد.شماره ی تماس :09101702050

 

 

2شرکت لوله بازکنی تهران در منطقه ی لوله بازکنی بلوار فردوس

این شرکت نیز در منطقه ی بلوار فردوس می باشد و زیر نظر اتحادیه و مطمئن است آدرس مغازه ی تاسیسات این شرکت در(( بلوار فردوس غرب -پروانه شمالی -کوچه ی دهم- تاسیسات حسینوند)) میباشد مشتریان عزیز می توانند با شماره تماس های 44307274-09196790069 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مغازه بروند و مشکل خود را بیان کنند.

 

 

3شرکت لوله بازکنی تهران در منطقه ی لوله بازکنی خانی آباد:

این شرکت در منطقه ی جنوب تهران قرار دارد که مشتریان جنوب تهران از خدمات این شرکت بهره مند شوند آدرس مغازه این شرکت در(( خانی آباد-خیابان میعاد شمالی -بالاتر از کوچه 54- پلاک 45می باشد)). این شرکت نمایندگی واردات لوله های پلیکا_پلی اتیلن_بوش فیت را دارد.همچنین تمامی خدمات مربوط به لوله بازکنی و لوله کشی که در ابتدای متن ذکر شده است را دارا می باشد. مشتریان عزیز می توانند با کلیک بر نوشته ی گزینه ی 3 بر آدرس سایت و شماره تماس این شرکت دسترسی پیدا کنند.

 

 

 

novin loole
novin loole

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋