lolehbazkoni.org

lolehbazkoni.org

لوله بازکنی تهران با خدمات فنی شایان

تهران یک کلان شهر است و قاعدتاً مشکلات روزمره آن هم کلان و بزرگ است. یکی از مشکلات عدیده و عمده ی همشهریان عزیز در شهر تهران، انسداد لوله های فاضلاب و پر شدن چاه است که خدا را شکر با انجام عملیان اتصال فاضلاب خانگی به فاضلاب شهری، تا حدودی مشکل پر شدن چاه مرتفع شده اما هنوز هم برخی از شهروندان تهران با این مشکل دست به گریبانند و ما نیز تماس های زیادی در رابطه با لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران دریافت می کنیم.

چون گروه لوله بازکنی تهران با خدمات فنی شایان، بعد از سالها کسب تجربه و مشتری مداری، توانسه اعتماد خیلی از شهروندان تهرانی را به دست بیاورد و به لطف خدا، گره ای از کار ایشان باز کند.

عمده ترین مشکلی که متناسب با تخصص ما در کلانشهر تهران وجود دارد، گرفتگی لوله هاست که اکثراً مربوط به فاضلاب سینک، حمام، روشویی، ظرفشویی، کفشوی آشپزخانه و… می شود.

که اصلی ترین عاملی که گروه لوله بازکنی شایان را از دیگر همکاران محترم متمایز کرده، تشخیص صحیح عامل یا عوامل گرفتگی لوله و فاضلاب هاست. مثلاً نوع گرفتگی لوله ظرفشویی با حمام و توالت کاملاً متفاوت بوده و راهکار گشایش انسداد آنها نیز با هم فرق دارد.

فاضلاب ظرفشویی ممکن است بر اثر روغن باقیمانده از ظروف، تفاله چای و پسماند غذایی در زمان شستشو مسدود گردد و فاضلاب حمام و توالت بر اثر تجمیع مو، تیغ های ژیلت، دستمال کاغذی، فضولات و… مسدود شود و این تفاوت در دیگر بخش های فاضلاب نیز به همین ترتیب است.

خدمات لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه چیست؟

احتمال دارد که شما که خواننده این متن هستید هم دچار مشکل گرفتگی لوله یا پر شدن چاه شده و خدمات لوله بازکنی شایان را برای حل مشکل خود انتخاب کرده باشید.

ما سعی می کنیم برای رفاه حال شما و کمک به سبد اقتصادی خانواده های تهرانی، از ویدئو های آموزشی بیشتری استفاده کنیم اما فی الحال سعی می کنیم این توضیح را خدمتتان عرض کنیم که خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود.

لوله بازکنی تهران

خدمات لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه یک فعالیت گسترده است که امورات بسیاری را شامل می شود. برای نمونه می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • خروج انواع اشیاء که سبب انسداد فاضلاب گردیده
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع انسداد و بر طرف کردن مشکلات انواع لوله ها
  • از بین بردن رسوبات لوله و جرم گیری
  • تشخیص فرسودگی چاه
  • حفر چاه جدید
  • تخلیه چاه
  • رفع انسداد لوله هایی نظیر ناودان، آشپزخانه، حمام، توالت و…
  • تخلیه چاه با تانکرهای متناسب با حجم چاه
  • استفاده از پمپ های کف کش و لجن کش
  • استفاده از انواع مختلغ دستگاه های فنر زنی
  • استفاده از دستگاه های پمپ و دیگر دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نظیر فنرهای فولادی و واتر جت ها و…

که با درخواست صاحب کار، بخش اعظمی از این خدمات با نصب دوربین و تماشای بطن کار توسط ایشان انجام می گیرد.

دستگاه های لوله بازکنی چیست؟

دستگاه های لوله بازکنی نمونه های مختلفی دارند که به برق شهری متصل می شوند. این دستگاه ها مجهز به فنر هایی هستند که با سر دریل مجهز هستند. استفاده از دستگاه لوله بازکنی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن گرفتگی لوله ها است. فنرهای لوله بازکنی انواع مختلفی دارند که به شکل دستی و برقی در سطح بازار موجودند.

 

ممکن است گرفتگی برخی لوله ها احتیاج به استفاده از دستگاه واتر جت داشته باشد که روش کار با این دستگاه ها بسیار منحصر به فرد است و ما تلاش خود را می کنیم که یک ویدئوی آموزشی در همین راستا برای آگاهی بیشتر شما تهیه کنیم.

استفاده از واتر جت در صنعت لوله بازکنی یکی از ایمن ترین روش هاست و هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب نخواهد زد و با استفاده از جریان آب پرفشار در لوله ها، انسداد و گرفتگی را از بین می برد.

گرفتگی لوله های فاضلاب چگونه صورت می گیرد؟

تا به حال به قطر لوله های فاضلاب منزل خود توجه کرده اید ؟

قطر لوله های فاضلاب به اندازه ای کوچک است که گویا تنها برای هدایت آب و مایعات به سوی چاه طراحی شده اند و قادر به خروج آشغال های رایج ما تهرانی ها که در سینک و توالت و حمام و… رها می کنیم نیستند.

ضمن اینکه این لوله ها در بخش های مختلف ساختمان دارای خمیدگی هستند که معروف ترین این خمیدگی ها سیفون است. سی درجه، پانزده درجه و… هم از دیگر نواحی خم خوردگی لوله ها به شمار می روند و تمام این نواحی، بهترین جا برای گیر کردن چربی، مو، آشغال، تفاله چای، پسماند غذایی و… هستند.

راهکار رفع مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب

انسداد لوله های فاضلاب به هر دلیلی که اتفاق بیفتد، در قدم اول پیشنهاد میدهیم که قبل از تماس با لوله بازکنی شایان، روش زیر را امتحان کنید :

استفاده از چاه بازکن دستی

استفاده از تلمبه های قدیمی که بهتر است در قدم اول توسط خودتان انجام بگیرد. چون در مواردی که انسداد خفیف باشد، گره گشای خوبی است.

استفاده از محلول های شیمیایی قوی

در این روش از محلول های اسیدی برای باز کردن لوله های مسدود استفاده می کنند که علیرغم مفید بودن، معایبی از جمله خوردگی لوله ها را نیز در پی دارد.

بکارگیری ژنراتور لوله بازکنی

این شیوه در موارد انسداد شدید لوله ها بکار گرفته می شود و بایستی توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود

استفاده از دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا یا چاه بازکن برقی با ایجاد فشار هوا منجر به رفع انسداد لوله ها می شود و روش دیگری است که توسط پرسنل شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه انجام می پذیرد.

lolehbazkoni.org
lolehbazkoni.org

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋