lmfyq

lmfyq

روش صحیح شستشو لباس زیر زنانه

مسلما شستشو لباس زیر مساله جدیدی نیست ولی مهمترین نکته، شستشوی صحیح آنها است. همان طور که می دانید لباس زیر های امروزی تکه های بیشتری دارند و در دوخت برخی از آنها از اسفنج و یا پدهای مخصوص استفاده شده است. برای شستشو ؤ نمی توان هر نوع شوینده ای به کار برد و یا حتی از ماشین لباسشویی استفاده کرد.

در صورتی که شستشوی لباس های زیر به درستی انجام نگیرند طول عمرشان کاهش یافته و کیفیت خود را از دست خواهند داد. با توجه به اهمیت این قضیه در این مقاله از فروشگاه لباس زیر دادلی قصد داریم تا شما را با بهترین روش شستشو لباس زیر آشنا کنیم.

 

روش شستن لباس زیر زنانه:

یقینا در مقایسه با لباس زیر نحوه شستشوی لباس زیر ها بسیار راحت تر انجام می گیرد زیرا معمولا به صورت یک تکه است و گیره و یا تکه اضافی ندارد؛ اما نباید در مورد آن نیز بی دقتی شود زیرا شستشوی صحیح لباس زیر به دلیل تماس آن با ناحیه تناسلی حساسیت بیشتری دارد. برای این که بتوانید با استفاده از بهترین روش شستن لباس زیرر زنانه، شستشوی قسمت فاق لباس زیر را انجام دهید بهتر است با دست لباس زیر را بشویید. شستشوی دستی لباس زیر مزیت دیگری هم دارد و آن این که از انتقال آلودگی به لباس های دیگر نیز جلوگیری می شود. شستشو با آب ولرم می تواند عمر لباس های زیر را افزایش داده و از تغییر حالت آنها جلوگیری کند.

طبق گفته مجله نیویورک تایمز بهترین روش برای شستشو لباس زیر و لباس های ظریف، استفاده از شوینده های ملایم و شستن آنها با دست هست.

مراحل شستشو لباس زیر:

در ادامه آموزش شستشو لباس زیر و لباس زیر لازم است در مورد چگونگی شستشوی لباس زیر نیز مطالبی ارائه دهیم. لباس زیر ها دارای تکه های مختلف، بند و گیره می باشند و نسبت به لباس زیر باید با ملایمت و دقت بیشتری شسته شوند. در ادامه مراحل شستشوی لباس زیر را ذکر می کنیم:

1: بستن گیره لباس زیر قبل از شروع شستشوی آن، می تواند از گیر کردن آنها به پارچه قسمت های دیگر جلوگیری کند.
2: برای جداسازی لباس زیر از لباس های دیگر در داخل محفظه لباسشویی، آن را در کیسه مخصوصی که برای این کار وجود دارد قرار دهید.
3: بهتر است برای شستشو از آب ملایم استفاده گردد و دور ماشین لباسشویی نیز زیاد بالا نباشد.
4: اگر برایتان مقدور باشد بهترین گزینه برای شستن لباس زیر ها، بخارشویی آنها است.

هنگام شستن لباس زیر به این نکات توجه کنید:

در صورتی که بر روی لباس زیر لکه ای ایجاد گردد برای شستشوی بهتر و راحت تر آن، بهتر است بلافاصله پس از ایجاد لکه برای شستشوی آن اقدام کنید. برای این منظور می توانید از صابون و یا پودر لباسشویی استفاده گردد و با کشیدن روی هم پارچه لکه را از بین ببرید. این کار را تا از بین رفتن همه آلودگی ها ادامه دهید. البته لباس زیر و مخصوصا لباس زیر ها نباید بیش از اندازه پیچانده و یا کشیده شوند؛ زیرا فرم خود را از دست می دهند.
لباس زیر
قبل از روشن کردن لباسشویی برای شستن لباس های زیر، باید دمای آب و چرخش دستگاه را تنظیم کنید.
پس از شستشو لباس زیر باید سریعا آنها را به فضای آزاد منتقل کرده و تا حد امکان برای خشک کردن آنها از نور آفتاب استفاده کنید.
نحوه شستشو لباس زیر زنانه بسیار مهم است تا بتوان از آسیب به رنگ لباس و بافت آن جلوگیری کرد. این موضوع در مورد لباس های زیری که از پارچه های ظریف تر و یا تور دوخته شده اند بیشتر صدق می کند.

انواع روش های شستن لباس زیر

شستشو لباس زیر به دو روش کلی انجام می گیرد:

1: شستشو لباس زیر در ماشین لباسشویی

برای شستشوی لباس زیر با استفاده از ماشین لباسشویی باید از برنامه ملایم دستگاه برای این منظور استفاده کنید. دقت کنید از شستشوی سریع برای شستن این قبیل لباس ها استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است موجب پارگی و یا سوراخ شدن آنها شود.

قرار دادن لباس زیر در کیسه های مخصوص لباس زیر نیز می توان به حفظ کیفیت آنها کمک نماید. به این روش می توانید لباس زیر های توری و یا دارای بندهای مختلف را به راحتی و بدون کشیدگی و یا پاره شدن بشویید.

2: شستشو لباس زیر به صورت دستی

به اعتقاد بسیاری از بانوان مناسب ترین روش شستشو لباس زیر، شستشوی دستی آنها است. البته در مورد لباس هایی که لکه دار هستند و یا حساسیت بیشتری دارند مسلما شستشوی دستی تنها گزینه مناسب می باشد. لباس زیرهایی که در طراحی آنها پارچه های نازک و یا تور به کار رفته و در حالت کلی جنس ظریفی دارند نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند.

برای شستشوی دستی بهتر است آب ولرم را با مقداری شوینده مناسب در داخل یک لگن ترکیب کرده و لباس ها را به مدت تقریبا 30 دقیقه در داخل این مایع بخیسانید. سپس لباس ها را شسته و آبکشی نمایید.

انتخاب روش صحیح شستن لباس زیر

ایستایی و حالت سینه ها تنها با پوشیدن لباس زیر مناسب تامین خواهد شد. بنابراین اگر فرم مناسبی نداشته باشند تنخور لباس های شما نیز بد فرم خواهد بود. شستشو لباس زیر و لباس زیر به شیوه های نادرست و غیر اصولی می تواند موجب بد فرم شدن لباس زیر ها گردد. در ادامه به چند نکته طلایی در مورد شیوه صحیح شستشو لباس زیر مخصوصا لباس زیر جک دار، پددار و یا اسفنجی لباس زیر اشاره می کنیم: شستشو با دست در مورد لباس زیر ها بهترین روش است.
برای شستشوی لباس های زیر توری به هیچ وجه از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
مدل های بدون پد و راحتی لباس زیر را معمولا می توانید در ماشین لباسشویی بشویید و مشکلی پیش نمی آید؛ اما در مورد لباس زیر های پددار و اسفنجی نباید از ماشین لباسشویی استفاده گردد.
از آب داغ به هیچ وجه برای شستشوی لباس زیر استفاده نکنید؛ آب ولرم بهترین گزینه می باشد.
مراحل شستشو و آبکشی لباس ها را به ملایمت انجام داده و برای شستشو از مواد شوینده ملایم استفاده کنید.
هرگز لباس زیر ها را اتو نکنید زیرا فرم خود را از دست خواهند داد.

برای شستشو لباس زیر بهتر است از چه نوع شوینده ای استفاده شود؟

پیشنهاد می کنیم برای این منظور از مواد شوینده ملایم استفاده کنید؛ زیرا همان طور که می دانید این لباس ها با پوست بدن در تماس مستقیم قرار دارند و شوینده های قوی ممکن است ایجاد حساسیت کنند. برای شستشوی دستی این لباس ها پیشنهاد ما استفاده از شامپو و یا صابون جامد است. اما در صورتی که قصد استفاده از ماشین لباسشویی را دارید استفاده از پودر لباسشویی و یا مایع لباسشویی ملایم می تواند انتخاب بهتری باشد.

برای ضدعفونی کردن لباس های زیر و مخصوصا لباس زیر نباید از سفید کننده و یا وایتکس استفاده کرد؛ زیرا این مواد علاوه بر ایجاد حساسیت، به بافت پارچه این لباس ها نیز آسیب می زنند. استفاده از صابون و یا مایع لباسشویی می تواند علاوه بر شستشوی لکه ها و آلودگی ها، لباس های زیر را ضدعفونی نیز بنماید.

منبع: فروشگاه لباس زیر زنانه

lmfyq
lmfyq

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋