لهبه لخهلهب

لهبه لخهلهب

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

❤️ ۵ نکته مهم قبل از رزرو هتل در تهران

 

هتل ها در کجای تهران قرار دارد؟

اولین نکته در انتخاب و رزرو هتل در تهران، توجه به منطقه‌ای است که هتل در آن قرار دارد.

 

تریلر فیلم Alice, Darling با بازی آنا کندریک منتشر شد

 

تهران دارای 22 منطقه‌ی شهرداری است که شماره‌های آن از شمال شهر شروع شده و هر چه به سمت جنوب می‌رویم عدد منطقه‌ی شهرداری بزرگ‌تر می‌شود.

 

فهرست برندگان مراسم امی ۲۰۲۲

 

منطقه‌ی یک در شمالی‌ترین نقطه‌ی شهر و منطقه‌ی 20 جنوبی‌ترین بخش آن است. غرب تهران مناطق 21 و 22 را در برگرفته و شرقی‎ترین بخش تهران در منطقه‌ی 4 قرار دارد.

 

باکس آفیس | فیلم ترسناک Barbarian صدرنشین شد

 

پایتخت کشورمان با مساحت 710 کیلومتر مربع آنقدر بزرگ است که شما برای رفتن از شرق به غرب و یا شمال به جنوب آن بیش از یک ساعت در راه هستید. بنابراین هنگام رزرو هتل باید این نکته را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کنید. ابتدا باید بدانید که فعالیت‌ها و رفت‌وآمد خودتان بیشتر در کدام بخش شهر است و سپس تعیین کنید هتلتان را در کجای تهران رزرو کنید.

 

نقدها و نمرات فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

 

C2apture

هتل‌ های منطقه شمالی تهران

شما در مناطق شمالی تهران می‌توانید هتل‌های لوکسی را پیدا کنید که دسترسی آسانی به تفرجگاه‌های شمال شهر دارند. شما با اقامت در یک هتل در شمال شهر به بام تهران، توچال و کاخ‌های دیدنی شهر نزدیک هستید.

 

نقدها و نمرات فیلم The Fabelmans

 

به همین منظور می‌توانید در هتل بلوط تهران واقع در ولنجک، هتل استقلال تهران واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه چمران، هتل هما تهران در نزدیکی میدان ونک، واقع در خیابان شهید خدامی، هتل برج سفید تهران واقع در خیابان پاسداران، هتل دیاموند واقع در محله‌ی فرشته، هتل آزادی در بلوار چمران و هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد اقامت کنید. اگر به دنبال یک هتل فوق لاکچری در تهران هستید

 

بیشتر بخوانید 

لهبه لخهلهب
لهبه لخهلهب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋