همانطور که بسته بندی تغییر می کند، فرآیندهای خرید یا اطلاعاتی که برای انتخاب یک محصول در نظر گرفته می شود نیز تکامل می یابد. این مهم است که بدانیم مشتریان بالقوه ما هنگام انتخاب یک بسته بندی نسبت به بسته بندی دیگر بر چه چیزی مبتنی هستند. ما دادههای بسیار مرتبطی را در اختیار شما قرار میدهیم که باید هنگام ایجاد استراتژی ارتباطی خود در نظر بگیرید: چاپ دیجیتال بسته بندی در اصفهان
مصرف کننده کمتر و کمتر تکانشگر است. شما محرک های زیادی دارید، بنابراین قبل از خرید به خرید خود فکر می کنید. جلب توجه آنها ضروری خواهد بود تا توجه آنها را جلب کند و تحت تأثیر تحریک بیش از حد رنگها و محصولات قرار نگیرد.
همانطور که قبلا ذکر کردیم، در صورت ایجاد تغییرات در بسته بندی باید مراقب باشیم. مشتری قبلاً یک برند را با یک بسته بندی خاص شناسایی می کند، بنابراین اگر ما آن را به شدت تغییر دهیم می تواند باعث از دست دادن فروش و خریداران شود زیرا آنها محصول را شناسایی نمی کنند. زمانی که می خواهیم دوباره طراحی کنیم، تصویر و ماهیت شرکت باید همیشه وجود داشته باشد. شرکت تبلیغاتی
ضروری است که مخاطبان هدف خود را بشناسیم و بدانیم آنها چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند. با تمام اطلاعات می توانیم بسته بندی موثرتری طراحی کنیم و طرح ساختاری و گرافیکی مناسب را انتخاب کنیم.
یک پیشنهاد بسته بندی پایدار و زیست محیطی می تواند تصویر بهتری برای شرکت ارائه دهد. اگر بستهبندی قابل بازیافت، استفاده مجدد و همچنین استفاده آسان باشد، با مشتریای که نسبت به محیطزیست و ردپای کربنی که خرید آنها در دنیا به جا میگذارد بسیار حساس است امتیاز کسب میکنیم. امروزه گزینه های زیادی برای مواد قابل کمپوست، بازیافت، محلول در آب و غیره وجود دارد.
هدف بسته بندی علاوه بر محافظت، باید همیشه برجسته کردن ویژگی های محصول و برند ما باشد.
اگر یک محصول فصلی در کاتالوگ خود دارید (مثلاً نوقا)، باید خیلی بیشتر روی بسته بندی آن کار کنید. بنابراین، مدت زمان کوتاهی که در فروش است تأثیر کافی ایجاد می کند و سود بیشتری به دست خواهید آورد.
هنگامی که به دنبال متمایز کردن خود از رقبا هستید، تنها به رنگ ها و فونت های برند خود متکی نباشید: طرح ها و قالب های اصلی، بافت های جدید، مواد... تخیل بهترین ابزار شما خواهد بود.
برای تجارت الکترونیک معمولاً از پاکت های کاغذی یا پلاستیکی بازیافتی و جعبه های مقوایی استفاده می شود. مشتری، هنگام باز کردن بسته، بسیار بیشتر شگفت زده می شود اگر به تمام جزئیات بسته بندی توجه کنید تا تجربه خرید بسیار سرگرم کننده تری ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که جعبه گشایی همچنان یک روند رو به افزایش در شبکه های اجتماعی است. اگر بتوانید شرکت کنید، حتی بهتر است! این کمک می کند تا محصولات خود را به مخاطبان بیشتری که ممکن است مشتریان بالقوه باشند، بشناسانید.
بسته بندی دقیق مطابق با تصویر و ارزش های شرکت شما، خریدار را بسیار بیشتر جذب می کند و به شما کمک می کند تا یک تصویر برند قابل تشخیص ایجاد کنید. توجه داشته باشید که بسته بندی را با نوع حمل و نقل و محل فروش (فیزیکی یا آنلاین) تطبیق دهید. داشتن یک استراتژی بازاریابی همسو با بسته بندی به شما کمک می کند اولین تماس را با مصرف کننده برقرار کنید و ارزش افزوده ای خواهد داشت.
اگر می خواهید بسته بندی پایداری داشته باشید که مناسب مخاطبان هدف شما باشد، می توانید با بسته بندی Rovi تماس بگیرید. تیم ما در طول فرآیند به شما مشاوره می دهد و در مورد مواد پایدار مختلفی که می توانید با توجه به محصول و نیاز خود استفاده کنید، به شما مشاوره می دهد. ما متخصص بسته بندی های کاملاً قابل استفاده مجدد و بازیافتی هستیم، شخصی سازی شده و مطابق با نیازهای شما.
پاسخ ها