mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چرا عکاسی تجاری برای موفقیت یک تجارت ضروری است

عکاس حرفه ای به جوانان در استودیو آموزش می دهد.
ایجاد هویت برند بصری متمایز و حرفه‌ای برای موفقیت در محیط دیجیتال امروزی، با تاکید بر پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی سنگین، حیاتی است. به این واقعیت اضافه کنید که امروزه بسیاری از خریداران حتی خریدهای بزرگ را صرفاً از طریق تصاویری که در وب می بینند انجام می دهند و به راحتی می توان متوجه شد که چرا عکاسی تجاری در سال های اخیر چیزی شبیه به رنسانس را پشت سر گذاشته است. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

در سراسر صنایع، شرکت های آینده نگر در حال ارتقای بازی عکاسی خود هستند و با بهره گیری از کیفیت رو به رشد عکس های استوک شروع می کنند. در همین حال، بهبود روزافزون دوربین‌ها و نرم‌افزارهای ویرایش عکس به این معنی است که صاحبان برند با زمان و علاقه در موقعیت مناسبی قرار دارند تا دست خود را در گرفتن عکس‌های خود امتحان کنند.

 

گفته می‌شود، در بیشتر موارد سرمایه‌گذاری روی عکس‌های تجاری حرفه‌ای و شخصی‌شده، سرمایه‌گذاری است که مطمئناً سودهای پایداری را هم در رشد کسب‌وکار و هم در رضایت مشتری فراهم می‌کند. در اینجا نحوه

اولین تاثیر فوق العاده ای داشته باشید

عکس‌ها چه به صورت آنلاین یا آفلاین دیده شوند، اغلب بخشی از اولین تعامل مشتری با یک شرکت است. عکس‌های حرفه‌ای به کسب و کار شما کمک می‌کنند تا تاثیر خوبی داشته باشد و حتی ممکن است به تبدیل افراد به مشتری کمک کند. شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ملیسا گرانت، مشاور مستقل و مدیر ارشد سابق Deloitte، توضیح می دهد که حفظ همه چیز در مورد مشتری هدف واقعی است. او می‌گوید: «از آنجایی که همه چیز بسیار غنی از رسانه است، انتظار مصرف‌کننده کیفیت است.» این بدان معناست که سطح کیفی بالا نیز برای رقابتی بودن الزامی است.

به عبارت دیگر، قرار دادن بهترین قدم خود با چیزی شبیه به یک عکس چشم نواز، فقط به چیزی که برای جذب مشتریان بالقوه نیاز است نیست. در بازار امروز، این در مورد پاک کردن نوار بالاتر مورد نیاز برای حفظ آنها است. گرانت می‌گوید: «شما می‌خواهید با مخاطبان خود به گونه‌ای همذات پنداری کنید که همان پیامی را که می‌خواهید با برندتان ارائه دهید در آنها تحریک شود.

فروش تجربه
مهم نیست که کسب و کار شما چه چیزی می فروشد، عکس ها محصولات و خدمات شما را به گونه ای نشان می دهند که کلمات نمی توانند.

در یک محیط تجاری، عکاسی تجاری به شما امکان می دهد به جزئیات، سطح سلیقه و حرفه ای بودن توجه کنید - عناصری که عکاسی آماتور یا با کیفیت پایین به سرعت در معرض خطر قرار می گیرد.

و وقتی نوبت به خرید یا عدم خرید می رسد، مشتریان به این عناصر برای کمک به تصمیم گیری خود نیاز دارند. به عنوان مثال، امکان بزرگنمایی و دیدن جزئیات محصول یکی از راه‌هایی است که می‌توانید مشتری را وادار کنید تا مرور را پشت سر بگذارد و روی «افزودن به سبد خرید» کلیک کند.

از سوی دیگر، عکس‌های با کیفیت پایین می‌توانند به این معنی باشند که تمام دوخت‌های دقیق بالش‌های دست‌ساز شما یا جزئیات پر زحمت در نقاشی‌تان با نگاه دقیق‌تر به پیکسل‌های مبهم تبدیل می‌شوند، محصول شما را کم ارزش می‌دانند و فرصت‌های فروش را از دست می‌دهند.


فتوشاپ
بسازید. ایمان داشتن. فتوشاپ.

بیشتر بدانید

برند خود را بسازید
ایجاد یک کسب و کار فقط فروش خدمات یا محصول به مشتریان نیست. این در مورد ایجاد هویت برند است که قادر به توسعه و حفظ روابط با مخاطبان هدف خود باشد.

عوامل ایجاد برند عبارتند از عناصر خوش ساخت مانند بیانیه ماموریت، نام و شعار، لوگو، و تعریف واضح از محصولات شما و همچنین مخاطبان مورد نظر مشتریان. هدف: ایجاد برندی که مخاطبان در هر جایی آن را بشناسند.

با این حال، این تنها زمانی کار می‌کند که عناصر و سبک‌های بصری ثابتی را در دستگاه‌های دیجیتال و چاپ به افراد ارائه دهید. با کار با یک عکاس حرفه‌ای که می‌تواند به ایجاد سبک و خلق و خوی برند شما کمک کند، شما فقط مجموعه‌ای از تصاویر مارک تجاری را ایجاد نمی‌کنید که مطمئناً تأثیرات خوبی بر جای می‌گذارد و تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد. شما همچنین گام مهمی در جهت حفظ هویت برند خود بردارید. در مقابل، به شدت به عکس‌های آماتوری تکیه کنید و در معرض خطر افشای یک داستان برند بصری نامنسجم هستید.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋