mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پرده ها و پرده های هوشمند: اتوماسیون خانه، دکوراسیون و کارایی

اتوماسیون خانه و طراحی داخلی

<strong>پرده ها و پرده های هوشمند: اتوماسیون خانه، دکوراسیون و کارایی</strong>
در هنگام تصمیم گیری برای ادغام پرده ها و پرده های هوشمند در طراحی یک پروژه، سه جنبه باید در نظر گرفته شود: تنظیم نور طبیعی در داخل اتاق، تطبیق فضا با دمای ایده آل و شبیه سازی حضور افراد در مکانی که خالی. در این زمینه اتوماسیون خانه، دکوراسیون و کارایی دست به دست هم می دهند. خانه هوشمند

این فناوری بر چه اساس است؟

امکان کنترل آنها از طریق یک برنامه کاربردی یا از طریق کنترل از راه دور، این عناصر تزئینی را به دسته هوشمند ارتقا می دهد. چیزی که ممکن است در نگاه اول نامربوط به نظر برسد، ابزاری اساسی برای تنظیم دما یا کنترل میزان نوری است که در یک اتاق می‌خواهید بدون اینکه در آن لحظه در آن حضور داشته باشید.

جالب ترین نکته در مورد این فناوری این است که در برخی موارد می توان آن را برنامه ریزی کرد. بنابراین یک کور می تواند به عنوان یک ساعت زنگ دار عمل کند، در زمان تعیین شده باز شود و نور را به داخل راه دهد، و می تواند دماسنج را در یک دفتر پایین بیاورد و درست در زمانی بسته شود که خورشید روی پنجره هایش منعکس می شود و محیط را بیشتر گرم می کند.

 

جنبه هایی که باید در مورد این ابزار اتوماسیون خانگی در نظر گرفت

اگرچه به نظر می‌رسد پرده‌ها و پرده‌های هوشمند حوزه‌ای ناشناخته هستند، گزینه‌های متنوعی برای هر پروژه وجود دارد. برای انتخاب مناسب برای هر موقعیت، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

طرح. پرده های غلتکی وجود دارد، آنهایی که از نوارهای افقی تشکیل شده اند و آنهایی که به عنوان بسته شناخته می شوند، که می توانند به شکل چین جمع آوری شوند.
کدورت و مواد. بسته به میزان نوری که از خود عبور می دهند، تنوع زیادی وجود دارد.
برنامه ای که با آن کنترل می شود. دانستن اینکه آیا برنامه‌ای که پرده‌های هوشمند با آن کار می‌کنند با گوشی هوشمند مشتری سازگار است یا نه، جنبه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.
باتری کور. مقایسه این قابلیت در بین امکانات مختلف ارائه شده توسط بازار ضروری است تا ببینیم کدام یک به بهترین وجه با نیازهای کاربر مطابقت دارد.
کمک صوتی، متحد بزرگ
مانند بسیاری از جنبه های دیگر، کمک صوتی یک متحد بزرگ است و در این مورد نیز تفاوتی نداشت. توانایی دادن فرمان از طریق صدا و اجرای آن می‌تواند با تکمیل آن با سایر کارهایی که همزمان انجام می‌شوند، سرعت برخی از کارهای روزانه را افزایش دهد.


اگر در مورد پرده های هوشمند یا نحوه ادغام آنها سؤالی دارید، در info@domonova.com خوشحال خواهیم شد به آنها پاسخ دهیم.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋