mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تبلیغات دیجیتال: بهتر از بازاریابی کلاسیک؟

تاثیر تبلیغات دیجیتال را می توان در موفقیت بسیاری از شرکت ها مشاهده کرد. اما آیا معیارهای دیجیتال بهتر از بازاریابی کلاسیک هستند؟ شرکت تبلیغاتی

در این مقاله:

تبلیغات دیجیتال: تغییر جهت در سال های اخیر
سازگاری لازم است
تبلیغات دیجیتال چیست؟
تبلیغات کلاسیک: تعریف و مثال
اینها مزایایی نسبت به اقدامات تبلیغاتی کلاسیک هستند
دیجیتال مارکتینگ چقدر هزینه دارد؟
بازاریابی کلاسیک در مقابل بازاریابی آنلاین: کدام بهتر است؟
نتیجه

 


 

تبلیغات دیجیتال: تغییر جهت در سالهای اخیر

به دلیل رقابت فزاینده، بازاندیشی خلاقانه و نوآورانه هنگام توسعه پیشنهاد خود مورد نیاز است. اما بازاریابی برای دستیابی به گروه هدف خود اهمیت بیشتری دارد. در سال‌های اخیر تغییر جهت داده شده و روش‌های تبلیغاتی مانند رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات پولی عصر جدیدی از بازاریابی را آغاز کرده‌اند.

طبق آمار نوامبر 2022، سرمایه گذاری آلمان در بازاریابی آنلاین بالغ بر 12.14 میلیارد یورو بوده است. در سطح اروپا این افزایش نسبت به سال قبل حداقل 30 درصد است. اما آیا تبلیغات دیجیتال بهتر از بازاریابی سنتی است؟ در این مقاله به این سوال خواهیم پرداخت. بهترین شرکت تبلیغاتی در اصفهان

 

 

 

موارد ضروری به طور خلاصه
بازاریابی دیجیتال در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی کلاسیک، قابلیت اندازه‌گیری و در نتیجه کارایی بیشتری را نوید می‌دهد.
بازاریابی و تبلیغات یک چیز نیستند - اما در این مقاله ما گاهی اوقات از اصطلاحات به عنوان مترادف استفاده می کنیم.
ما یک ترکیب بازاریابی را توصیه می کنیم که معیارهای کلاسیک و دیجیتال را در نظر بگیرد. بسته به شرکت، صنعت و اهداف، تمرکز بر یکی از دو روش از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 

تبلیغات دیجیتالی: سازگاری لازم است

موفقیت یک شرکت تنها با یک ایده درخشان یا استراتژی بازاریابی تعریف نمی شود، بلکه با توانایی سازگاری با روندهای فعلی نیز مشخص می شود. بازاریابی دیجیتال تا حدود سال 2010 هنوز در مراحل اولیه بود و تنها چند شرکت حتی وب سایت یا صندوق پستی ایمیل خود را داشتند. اما در سال های اخیر کاملاً مشخص شده است که شرکت ها در هر اندازه تا چه حد از بازاریابی دیجیتال سود می برند. دستیابی به رسمیت ملی یا حتی بین المللی و پرداختن به گروه هدف خود هرگز به این آسانی نبوده است.

شرکت Quelle نشان می دهد که از دست دادن چنین روندهایی چقدر خطرناک است. این شرکت از شهر باواریایی Fürth بیش از 80 سال با موفقیت در بازار حضور داشت، اما وضعیت تغییر کرد - شرکت همچنان به کاتالوگ اثبات شده Quelle تکیه کرد و روندهای دیجیتال را نادیده گرفت. پرونده ورشکستگی در سال 2009 دنبال شد. مسلماً نمی توان یک پرونده ورشکستگی را به یک اشتباه نسبت داد، اما نادیده گرفتن روندهای بازاریابی فعلی نقش جدی در این مورد داشت.

این مثال عواقب جدی را نشان می دهد که حتی شرکت های مستقر در صورت عدم انطباق با تغییرات با آن مواجه می شوند. انتقال از روش‌های بازاریابی کلاسیک به تبلیغات دیجیتال کاملاً کامل نیست - برعکس - روندهای جدید به طور منظم ایجاد می‌شوند و این امکان ایجاد دامنه خلاقیت بیشتری را فراهم می‌کند، اما فشار در رقابت نیز افزایش می‌یابد.
این تغییر کار می کند و این با نگاه کردن به استراتژی های شرکت ها در هر اندازه مشخص است. اصطلاحاتی مانند "رسانه های اجتماعی" یا "محتوا" ده سال پیش مورد توجه قرار نگرفتند، اما در سال 2023 آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر سبد بازاریابی هستند. طراحی سایت دو زبانه اصفهان

 

تبلیغات دیجیتالی چیست؟
بازاریابی و تبلیغات – برخی از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما معانی متفاوتی دارند. بازاریابی یک فرآیند کل نگر و استراتژیک است که علاوه بر جنبه های تبلیغاتی، تصمیمات اداری و خاص پرسنل را نیز در بر می گیرد. از سوی دیگر، تبلیغات راهی است که شرکت‌ها روش‌های بازاریابی خود را به دنیای خارج منتقل می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ در حال تعریف مجدد فرآیند ارتباطات است و در درجه اول به رسانه های اجتماعی و تبلیغات متکی است.

نمونه هایی از تبلیغات دیجیتال:

پست های رسانه های اجتماعی
تبلیغات فیس بوک
راه حل های دیجیتال ساینیج
کمپین های تبلیغاتی گوگل
نفوذ تبلیغات دیجیتال در حال رشد است و نقش مهمی در بازاریابی پیشنهاد شما دارد. این همچنین امکان آزمایش رویکردهای خلاقانه (مانند گیمیفیکیشن) را افزایش می دهد. چند سال پیش، تعداد بسیار کمی از مردم به این فکر می کردند که تبلیغات خود را به جای یک پوستر روی صفحه نمایش دهند. اما دقیقاً همین تغییرات بود که موفقیت بسیاری از شرکت‌ها را دوباره تنظیم کرد.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋