mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل چیست؟


برای استخدام خدمات کامل، متخصص یا رفتن به داخل خانه؟

سخت ترین سوالات زندگی اغلب تصمیم گیری بین خوب و خوب است. در حالی که ما اذعان می کنیم که هیچ پاسخ "یک اندازه مناسب" برای این سوال وجود ندارد، ما بر روی مزایای یک راه حل خدمات کامل تمرکز خواهیم کرد. آژانس تبلیغاتی

به طور خلاصه، یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل زمانی بهترین کار را انجام می دهد که عناصر مختلف یک کسب و کار برای کمک به یکدیگر اهرم و هم افزایی شوند. در Epic Marketing در یوتا، ما 12 سال گذشته را صرف تکمیل نحوه استفاده از هر منبع در هر بخش مربوطه کرده‌ایم.

اگر به این دلیل اینجا هستید که از مزایای یک راه حل خدمات کامل متقاعد نشده اید، می خواهم عبارات زیر را به عنوان سؤالات درست یا نادرست تصور کنید:

• استراتژی اجتماعی شما می تواند برای تقویت کمپین های SEO و PPC شما مورد استفاده قرار گیرد.
• کمپین های پست چاپی و مستقیم شما می توانند به صورت پشت سر هم برای بهبود طراحی وب یا کمپین های بازاریابی ایمیلی شما کار کنند.
•تحلیل های وب شما می تواند با جزئیات بیشتر مشخص کند که جمعیت شما چه کسی است و کدام کمپین باید کدام مخاطب را هدف قرار دهد.

حتی اگر فکر می کنید فقط یکی از این اظهارات نادرست است، آیا دوست ندارید آژانس تبلیغاتی یوتا شما باور کند که آنها درست هستند؟ قیمت طراحی سایت در اصفهان

کارشناسانی که از آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل حمایت می کنند

 

آژانس تبلیغاتی در یوتا

 

«[آژانس‌ها] ارائه خدمات خود را به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود متنوع نمی‌کنند. این یک مشکل برای اکثر آژانس‌هایی است که به شدت تک‌بعدی باقی می‌مانند... اگر ما فقط موارد ضروری را ارائه دهیم، مجبور می‌شوند چندین فروشنده را برای تکمیل پروژه استخدام کنند و هیچ مشتری نمی‌خواهد کار و ناامیدی بیشتری را به ظرف خود اضافه کند.

جینا رودریگز، متخصص بازاریابی دیجیتال در Keenability –

«[یک آژانس خدمات کامل] در درازمدت به مشتری منفعت می‌رساند، زیرا آنها می‌توانند مدیران حساب و افراد کمتری برای ایمیل داشته باشند... نه تنها این کار را برای مشتری، بلکه برای آژانس نیز آسان‌تر می‌کند - به خصوص اگر آژانس باشد. وب سایت را مدیریت می کند زیرا تیم سئو، مدیر رسانه های اجتماعی و نویسنده محتوا برای موفقیت باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

مارک مولرن، رئیس بازاریابی دیجیتال در iCrossing (منطقه شرق) –

او گفت: «در ابتدا، دیجیتال جدید و مجزا بود و مجموعه‌ای متفاوت از مهارت‌ها بود که باید توسط متخصصان مورد توجه قرار می‌گرفت. "اما اکنون به سرعت به سال 2017 و ... همه چیز در حال رخ دادن است ... در قیف دیجیتال و داشتن یک مشتری که هر مرحله از آن را درک می کند، ارزش واقعی دارد."

تبلیغات بر اساس اعداد

<h2class=”h3″ >آمار آژانس تبلیغاتی

طبق آمار Statista، ایالات متحده از نظر طولانی، بزرگترین بازار تبلیغات در جهان است. در سال 2015، تقریباً 190 میلیارد دلار آمریکا برای تبلیغات در ایالات متحده هزینه شده است. این رقم بیش از دو برابر مبلغی است که برای تبلیغات در چین هزینه شده است.

پیش بینی می شود که تا سال 2018 ایالات متحده مجموعاً حدود 220،000،000،000 دلار برای تبلیغات رسانه ای سرمایه گذاری کند. این افزایش نزدیک به 40 درصد از سال 2011 است.

از بدبختی هر تبلیغ‌کننده، این افزایش عظیم در هزینه‌های تبلیغاتی با هدایایی همراه است:

بازاری که به طور فزاینده اشباع شده است
چشم انداز رقابتی تر
این دو بدبختی با هم کار می کنند تا کمپین های تبلیغاتی شما را دشوارتر کنند، بنابراین آیا نباید هر رسانه، کمپین و فردی را نیز با هم کار کنید؟

چیزی که در جای دیگر پیدا نخواهید کرد
آژانس تبلیغاتی یوتا

چه یک کسب و کار در سطح سازمانی باشید یا یک فروشگاه آجر و ملات، ما مجموعه ای از نتیجه گیری های قطعی در مورد اینکه چرا خدمات کامل تقریبا همیشه راه حل مناسب برای کسب و کار شما است، داریم. در اینجا فقط چند مورد است.

1. هیچکس علاقه مندی ها را بازی نمی کند
"اگر تنها ابزاری که در اختیار دارید چکش است، راه حل هر مشکلی کوبیدن به میخ است."
- مایک تیزدیل، مدیر برنامه ریزی Harvest

هر آژانسی یک چیز مشترک دارد: آنها می خواهند کسب و کار شما را حفظ کنند. با در نظر گرفتن این هدف، یک آژانس خدمات کامل این ظرفیت را دارد که نسبت به خدمات بی‌طرف و نسبت به نتایج جانبدارانه عمل کند. آنها علاقه مند هستند که راه حلی را به شما ارائه دهند که کارآمد باشد تا بتوانند شما را به عنوان مشتری حفظ کنند.

از آنجایی که آژانس‌های خدمات کامل فقط در سئو یا فقط روابط عمومی کار نمی‌کنند، می‌توانند بهترین راه‌حل (ها) را برای درمان بیماری‌های تبلیغاتی یا بازاریابی شما تشخیص دهند.

2. قبل از اینکه با یک رابطه موافقت کنید، قرار ملاقات بگذارید
با یک آژانس خدمات کامل، می توانید از یک سرویس یا همه آنها استفاده کنید. شما می توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا خدمات رسانه های اجتماعی یا توسعه وب را می خواهید قبل از اینکه ماشه خرید رسانه ای را انجام دهید، سئو را امتحان کنید.

خدمات تخصصی تأثیر زیادی بر تیم های فروش یا رشد آنها برای ساختار قراردادهای خود در طول 6 ماه یا یک سال دارد. تعهدی که ممکن است از قبل از آن مطمئن نباشید با علائم دلاری حتی بزرگتر همراه است.

در اینجا، مشتریان ما ماه به ماه صورتحساب دریافت می کنند و هزینه خدمات را بر اساس نیاز پرداخت می کنند. این نوعی استقلال است که باعث می شود مشتریان ما برای قرارهای دوم و سوم بازگردند. آنها با ما می مانند زیرا آنها نه به این دلیل که ما آنها را مجبور کرده ایم.

3. تک همسری بازاریابی
این جایی است که اولویت شخصی شما تعیین می کند که کدام راه حل برای شما مناسب است. با هر نمایندگی، هر محصول یا خدمات شخص ثالث، یک رابطه جدید نیز وجود دارد. تصمیم گیری به اینکه به چه خدماتی نیاز دارید و چگونه می خواهید آنها را مدیریت کنید، تعیین می کند که کدام مدل برای شما مناسب است.

FULL-SERVICE آژانس تبلیغاتی MODEL
آژانس بازاریابی کامل یوتا

گزینه تخصصی
آژانس تبلیغاتی خدمات کامل در یوتا

مدل خدمات کامل به منظور کاهش و بهینه سازی است:

•هزینه: آژانس‌های خدمات کامل تقریباً همیشه مدل‌های قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیری دارند که هزینه‌های خود را بر اساس «هرچه بیشتر بسته‌بندی کنید، بیشتر پس‌انداز می‌کنید» را اصول می‌کنند.

•زمان گفتگو: با یک آژانس خدمات کامل، این اختیار را دارید که به همان اندازه که دوست دارید مشارکت داشته باشید. از آنجایی که شما یک رابطه را به جای چندین رابطه مدیریت می کنید، زمان بیشتری برای اختصاص دادن به آژانس خدمات کامل یا سایر پروژه های موجود در لیست کارهای خود دارید.

•گزارش‌دهی: در Epic Marketing، ما هر آنچه را که در مورد همه خدمات خود نیاز دارید در یک گزارش ادغام می‌کنیم. پس از تقریباً 12 سال (144 ماه گزارش) ما معیارهای بیهودگی را پشت سر گذاشتیم و بر گزارش KPIهایی که برای کسب و کار شما مهم است تمرکز کردیم.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋