زندگی زیباست

زندگی زیباست

مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

چه لباس هایی از مد افتاده اند؟

چه لباس‌هایی از مد افتاده؟

لباس‌های از مدافتاده!

وقتی می‌خواین برای خرید لباس اقدام کنید، بهتره اول از هر چیز ببینید چه لباس‌هایی از مد افتاده و چه لباس‌هایی در حال حاضر مده. بعضی موقع یه استایلی رو مد نظرمون داریم و برای خرید اون اقدام می‌کنیم. در دنیای امروز که تقریباً مد لباس به سرعت تغییر می‌کنه، ممکنه براتون این اتفاق بیفته که استایل مد نظرتون هم از مد افتاده باشه. پس بهتره قبلش کمی هم دنیا مد و لباس رو هم بررسی کنید.

لباس‌های از مد افتاده که بهتره ازشون استفاده نکنید!

شاید براتون جالب باشه یه سال پیش لباسی رو خریده باشید، خیلی هم ازش استفاده نکردین و متوجه بشید که دیگه از مد افتاده. با این حال برخی از لباس‌ها چندین ساله که دیگه مد نیستن و پوشیدنشون نه تنها خوش استایلتون نمی‌کنه بلکه شما رو یه فرد دمده نشون می‌ده. برخی از موارد رو در ادامه بررسی می‌کنیم.

شلوارهای تنگ و چسبان

اگر می‌خواین بدونید که چه لباس‌هایی از مد افتاده اولین موردی رو که بهتره کنار بذارین شلوارهای چسبانه. حتی توی جامعه هم می‌بینید که اکثرا شلوارهای گشادتر نسبت به سال‌های قبل استفاده می‌کنن. مهم نیست جنس شلوارتون جین، کتان یا پارچه‌ای باشه در هر صورت قید شلوارهای تنگ رو بزنید و بی خیالشون بشید.

کفش کتونی لژ دار بلند

در بین کفش و لباس‌های از مد افتاده، کتونی‌هایی که لژ بلند دارن هم قرار گرفتن. البته این کفش‌ها خیلی هم پرطرفدار نبودن. با این حال اگه از این کفش‌ها قبلاً خرید کردین حالا وقتشه که کنارش بذارین و دیگه ازش استفاده نکنید. بهتره ببینید چه لباس‌هایی مده و چه کفش‌هایی رو می‌تونید جایگزین کنید.

مدل لباس و شیک پوشی

تیشرت‌هایی با طرح‌های شلوغ بین انواع لباس‌های از مد افتاده

چند سالی بود که بازار تیشرت‌ها پر شده بود از انواع تیشرت‌های رنگی و با طرح‌های شلوغ مثلاً طرح هاوایی. اگر عاشق این تیشرت‌ها بودین، حالا دیگه بهتره بدونید که مد لباس اونا رو کنار گذاشته و باید باهاشون خداحافظی کنین. اصول شیک پوشی در حال حاضر می‌گه که برای انتخاب تیشرت باید سراغ تیشرت‌های ساده و حتی تک رنگ برید.

لباس‌های خزدار و خداحافظی با مدل لباس

احتمالاً اگه سری به فروشگاه‌های مختلف بزنید، متوجه می‌شین که لباس‌های خزدار دیگه جایگاهی ندارن و حتی ممکنه اصلاً دیده نشن. در بین لباس‌های از مد افتاده هم پالتوهای خزدار رو باید جای بدین. اگر فکر می‌کنید هنوز به لباس‌های خزدار علاقه دارین، بهتره بدونید که چه لباس‌هایی از مد افتاده و خز هم در واقع خیلی خز شده!

لباس خز یا پوستین | نساجی  خز در بین لباس‌های از مد افتاده

تاپ چسبان و اکثر مدل‌های دکلته

بیشتر تیشرت و تاپ‌هایی که در حال حاضر استفاده می‌شن، گشاد و در اصل حالتی لش دارن. دیگه استفاده از یه تاپ چسبان و ساده خیلی جذاب نیست. سرشانه‌های برهنه و مدل‌های دکلته هم کم‌کم دارن در دنیای مد لباس کمرنگ می‌شن و علاقه جمعی بهشون کمتر می‌شه.

استفاده بیش از حد از جین در مد لباس

در جواب سؤال چه لباس‌هایی از مد افتاده بهتره استفاده بیش از حد از جین رو هم جای بدین. استفاده از ست‌های جین دیگه اصلاً جذاب نیست و دنیای مد داره کمتر ازش استفاده می‌کنه. پس بهتره شما هم کم‌تر استفاده کنید. البته می‌تونید یه کت جین رو روی یه شلوار کتان بپوشید یا یه تیشرت معمولی رو روی یه شلوار جین مد روز کنید. با این حال استفاده از کت و شلوار جین اصلاً  بهتون توصیه نمی‌شه به خصوص اگه شیک پوشی براتون یه دغدغه مهمه.

با لباس‌های از مد افتاده چه کنیم؟

بررسی تاریخ مد لباس نشون می‌ده که به صورت دوره‌ای ممکنه لباس‌هاتون دوباره قابل استفاده بشن. به خصوص اگه نو و تازه باشن. با این حال بهتره وسوسه نشین اونا رو برای مدت طولانی نگه دارین. این دوره زمانی ممکنه اونقدر طولانی بشه که کوهی از لباس رو توی کمدهاتون جای بده. پس می‌تونید اونا رو به افراد نیازمند ببخشید یا به افرادی بدین که خیلی خودشون رو درگیر مد لباس نمی‌کنن. اینطوری با کمدی خلوت‌تر و با لباس‌های شیک‌تر برخورد می‌کنید.

زندگی زیباست
زندگی زیباست مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋