زندگی زیباست

زندگی زیباست

مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فواید شگفت انگیز طلا برای خانم ها!

فواید شگفت انگیز طلا برای زنان!

 ارتباط طلا با سلامتی

طلا از قدیم در رابطه با سلامت انسان نقش مهمی داشته واز طرفي برای خانم ها فوايد زيادي داره.مثلا ناهنجاری های غددی و عصبي رو از بين مي بره و فشار عصبي رو کاهش مي ده. طلا فشار خون رو پايين میاره ولي نقره عملکرد عکس داره. طلا به رفع بيماری هاي قلبي بسيار کمک مي کنه و در گذشته در طب سوزني در بعضي نقاط بدن از طلا و در بعضي ديگر از نقره استفاده مي کردن.
علت علاقه خانم‌ها به طلا علاوه بر زيبايي و خواص درماني، "پس‌انداز امن بودن" هست.طلا بعنوان سلطان فلزات از ارزش بالايي نسبت به فلزات ديگر برخوردار هست.

خواص طلا برای زن

در گذشته‌هاي نه چندان دور وقتی که زني به دليل ترس و يا وحشت غش مي‌کرد و يا فشار خونش پايين مي‌ اومد براي درمان تکه طلايي مثل گردنبند، انگشتر و يا دستبند طلايي در ظرف آب مي‌انداختن و و به خورد فرد مي‌دادن تا بهبود پیدا کنه  که خیلی هم تاثيرگذار بود. پزشکان از طلا بعنوان پايداری در برابر خوردگي اعضاي بدن استفاده مي‌کنن. وقتی که طلا درون بدن قرار بگيره هيچ گونه واکنشی نشان نمیده.

اشعه هاي طلا نقش منفي بر روي هورمون هاي جنسي مردان داره درحالي که اشعه هاي عنصر «نقره» بر مردان و زنان چنين تأثيري نداره. رسول اکرم(ص) قرن ها پيش درباره اين موضوع فرمودند: طلا براي مردان امتم حرام و براي زنان امتم حلال است؛ اين مطلب ميزان اهميت و فايده احکام اسلامي را ثابت مي کنه.

افزایش شور نشاط در روانی با طلا!

اگر همیشه احساس بی حالی و افسردگی میکنید، طلا حس و حال شما رو بهتر میکنه چون دارای تاثیرات مثبتی هست که می تونه بر مشکلات روحی و روانی درون بدن یا ذهن غلبه کنه. این تاثیرات یا انرژی مثبت، ارتعاشات گرم و تسکین دهنده ای را در داخل بدن به جریان میندازه که رگ های خونی رو شل کرده و توزیع اکسیژن به سلول ها را تقویت میکنه. با افزایش جریان اکسیژن در بدن، انجام کارهای روزمره راحت تر میشه. گردش خون خوب جنبه مهمی در پیشگیری از بیماری ها داره بخاطر همین امروزه بسیاری از افراد جواهرات طلا رو مستقیماً بر روی پوست خود استفاده میکنن.

فواید طلا برای خانم ها- خرید طلا|  نی نی سایت

 کاهش استرس و اضطراب

زندگی سخته و بعضی اوقات، ممکنه احساس کنین که انجام هیچ کاری مفید نیست. طلا می تونه بر روحیه بد و استرس زا غلبه کنه. طلا نه تنها برای بهبود وضع روحی و کاهش استرس خوبه بلکه اعتماد بنفس بالایی هم میده.

 افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن

 همه دوست دارن همیشه سالم باشن ، اما این واقعا کار راحتی نیست. پاتوژن ها و عوامل بیماری زا همیشه در اطراف شما وجود داره . طلا ایمنی بدن روتقویت می کنه به همین دلیل خانم ها در بیشتر طول عمرشون طلا استفاده میکنن. این خانم ها معمولا سلامتی بالایی دارن و کمتر به بیماری ها مبتلا میشن.

 خواص طلا از نظر علمي

توصیه میشه افرادي که داراي زخم معده يا بيماري هاي معده هستن از طلا و کسانی که عصباني و تند خو هستن از نقره استفاده کنن.اگر حلقه ي طلا بر روي انگشت دستتون سياه ميشه نشان دهنده ي بيماري هست و حتما برای چکاپ به پزشک مراجعه کنین.
 

زندگی زیباست
زندگی زیباست مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋