leilisard900

leilisard900

دوربین کوچک مخفی را کجا مخفی کنیم ؟

مهمترین چیز این است که دوربین جاسوسی را در مکانی قرار دهید قیمت دوربین مداربسته مخفی که هیچ کس متوجه آن نشود. به نظر راحت تر از آنچه هست است. اگر برای اولین بار است که این کار را انجام می دهید، ممکن است انتخاب نقطه مناسبی که می خواهید دوربین را در آن راه اندازی کنید، دشوار باشد. در این مقاله نکاتی را برای بهترین مکان ها و راهنمای کامل راه اندازی دوربین مخفی در اتاق خواب به شما ارائه می دهیم.

    «دوربین جاسوسی را در جایی که با رنگ آن مطابقت دارد نصب کنید. به عنوان مثال، دوربین های فیلمبرداری مشکی دوربین مخفی کوچک را از کجا تهیه کنیم برای دیوارهای تیره و دوربین های سفید برای دیوارهای روشن مناسب هستند. وسایلی را در جایی نصب نکنید که دوربین دید بدی دارد. به عبارت دیگر، شما این خطر را دارید که نتوانید همه اتفاقات را ببینید، اما آیا تماشای تنها بخشی از منطقه حفاظت شده فایده ای دارد؟

چرا می خواهید دوربین را در اتاق خواب پنهان کنید؟

امروزه وجود دوربین مخفی در خانه غیرعادی نیست دوربین بیسیم کوچک و اتاق خواب نیز از این قاعده مستثنی نیست. با پیشرفت تکنولوژی، تقاضا برای چنین چیزهایی رایج است. اینها برخی از رایج ترین دلایلی هستند که چرا افراد ترجیح می دهند دوربین های مخفی را در اتاق خواب قرار دهند.

    بخشی از نظارت خانگی
    برای اینکه ببینند آیا شریک زندگی آنها به آنها خیانت می کند یا خیر
    نظارت بر کودکان
    برای اینکه مراقب پرستار بچه باشم

همچنین ممکن است بخواهید بدانید این دوربین های جاسوسی چه مدت می توانند ضبط کنند؟ اگر بله، مقاله دوربین های مخفی چقدر می توانند ضبط کنند را بررسی کنید.
چگونه دوربین را در اتاق خواب نصب و وصل کنیم؟

فرآیند نصب گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد، به خصوص وقتی صحبت از اتاق خواب می شود. برای راه اندازی ودوربین کوچک مخفی  نصب صحیح دوربین مخفی در اتاق خواب باید مراحل زیر را انجام دهید:

    دوربین جاسوسی مناسب را انتخاب کنید
    مکان مناسبی را برای پنهان کردن آن پیدا کنید
    مطمئن شوید که دوربین طوری تنظیم شده است که دید (زاویه) دوربین کوچک بیسیم خوبی از اتاق داشته باشد
    دوربین را نصب کنید و مطمئن شوید که با کامپیوتر یا موبایل خود ارتباط خوبی دارید
    امتحانش کن

نکات: در صورت امکان، سعی کنید دوربین جاسوسی را به یک منبع الکتریکی وصل کنید تا یک منبع تغذیه بدون دوربین کوچک وقفه مستقل از باتری داشته باشید. همچنین، یکی از مواردی که باید به دنبال آن باشید این است که یک هارد دیسک در جایی در یک فضای بسته نصب شده باشد تا بتوانید برای مدت طولانی ضبط کنید. دوربین جاسوسی را انتخاب کنید که توانایی خوبی برای ضبط حتی در یک محیط تاریک داشته باشد.
بهترین مکان برای مخفی کردن دوربین در اتاق خواب
بهترین مکان برای مخفی کردن دوربین در اتاق خواب

اگر می خواهید شریک زندگی خود را زیر نظر داشته باشید، مراقب فرزندان خود باشید یا چیز دیگری، دوربین مخفی تنها راه حل است. دوربین مداربسته کوچک در اینجا ما بهترین مکان هایی را که می توانید دوربین مخفی را مخفی کنید تا با موفقیت تمام اعمالی که در اتاق خواب شما انجام می شود را زیر نظر بگیرید، فهرست می کنیم:
1. تلویزیون

امروزه بسیاری از مردم در اتاق خواب خود تلویزیون دارند، پس چرا از تلویزیون استفاده نمی کنند قیمت دوربین فلتی و از آن به عنوان مکانی برای قرار دادن دوربین استفاده نمی کنند؟ به راحتی می توانید دوربین را نزدیک یا روی تلویزیون نصب کنید. با نصب یک دوربین کوچک در بالای تلویزیون می توانید مکان بسیار خوبی برای پنهان کردن آن باشد. البته، باید مطمئن شوید که دوربین به خوبی پنهان شده است و نمی توان به راحتی متوجه آن شد.
2. کامپیوتر (کامپیوتر)

امروزه مردم تمایل دارند در اتاق خواب خود کامپیوتر داشته باشند. امروزه وب‌کم‌ها با رایانه شخصی همراه می‌شوند، بنابراین شما از این مزیت استفاده می‌کنید و به جای یک وب‌کم معمولی، یک دوربین جاسوسی قرار می‌دهید. راه دیگر این است که بلندگوهای استریوی معمولی خود را با اسپیکرهای جدیدی که قبلاً دوربین جاسوسی داخلی دارند جایگزین کنید. هیچ کس شک نمی کند که بلندگوها دوربین دارند و به آنها توجه نمی کنند.
3. قفسه کتاب

اگر در اتاق خواب خود قفسه کتاب دارید، این مکان عالی دیگری برای قرار دادن دوربین جاسوسی است. می توانید به راحتی یک دوربین جاسوسی را در داخل یک کتاب قرار دهید و آن را طوری قرار دهید که دید خوبی از اتاق خواب داشته باشید. امروزه مردم به ندرت کتاب می خوانند و به آن علاقه مند هستند، بنابراین مطمئن باشید که هیچکس به قفسه کتاب توجه نخواهد کرد.
4. اسباب بازی

چرا از خرس عروسکی برای راه اندازی دوربین مخفی استفاده نمی کنید؟ این روش بسیار دوربین فلتی 10 مگاپیکسل متداول است و به راحتی می توانید دوربین جاسوسی را در چشم خرس عروسکی قرار دهید. اگر اتاق خواب کودک باشد، مشکلی نخواهد بود زیرا اسباب بازی های زیادی پیدا خواهید کرد که می توانید حداقل یک دوربین در آنها قرار دهید.
5. آینه

آینه های دو طرفه مخصوصی وجود دارد که می توانید دوربین را بدون توجه به آن پشت آینه قرار دهید. اگر بیشتر به نحوه انتخاب آینه دو طرفه مناسب و نحوه نصب دوربین علاقه مند هستید، مقاله ویژه ای در مورد آن نوشتم: چگونه دوربین را پشت آینه پنهان کنیم. این یک فرآیند کمی پیچیده تر دوربین کوچک رم خور از راه اندازی دوربین از ot است

leilisard900
leilisard900

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋