دوربین مداربسته مخفی چیست ؟؟؟؟؟

دوربین مداربسته کوچک
دوربین مداربسته کوچک

 

دوربین مداربسته جاسوسی چیست؟

 

اولین کسانی که ایده ی استفاده از دوربین و تصویر جهت جاسوسی و عکسبرداری مخفیانه به فکرشان رسید سرویس های جاسوسی غرب و شرق بودند. دوربین مدار بسته با نام دوربین نظارتی مخفی و دوربین جاسوسی نیز حاضر شده است که به لنز سوزنی نیز مشهور شده اند. دوربین های مدارس مخفی می شود در هر اندازه و شکلی وجود داشته باشد. قیمت دوربین مداربسته از آنجا که از دوربین های مخفی کاملاً ابتکاری و در ابعاد کوچک طراحی می شود و اصالتا از گروه دوربین مدارس Pinhole یا مینیاتوری است و به منظور ذخیره و جمع آوری تصاویر در محیط های مختلف مورد نیاز قرار می گیرد که از آن در هر زمان خرید دوربین مداربسته کوچک استفاده می شود. محيط مجاز نيست دوربین کوچک مداربسته و نيازمند اخذ مجوز از مراجعه به قانون است چرا كه نوع تعرض به حريم شخص شخص شخص مي شود. اما در حال بودن و قیمت دوربین مداربسته کوچک پایین این دوربین از این دوربین استفاده کرده است استفاده شده است.

 

این دوربین ها به دلیل اندازه بسیار کوچکی که دارند ، در هر کجا و مکانی نصب شده اند و تصویر شفاف و باکیفیتی را ضعیف کرده اند. در این مطلب چند نکته کاربردی در رابطه با دوربین مداربسته مخفی بیان بیانیم.البته برخی از آن ها ، اگرچه ابعاد کوچکی دارند ، اما قابل تشخیص نیستند که از این نوع در دستگاههای خودپرداز استفاده می شود تا به خرید دوربین مخفی چهره های شخصی مراجعه كنندگان ثبت كنند تا در صورت بروز جرم و جنایات ، مدرک قابل استنادی برای مراجعه به قضیه در دسترس باشد.

 

دوربین مداربسته مخفی باسیم ، توسط کابلی به دستگاه گیرنده متصل می شود. نوع بی سیم آن می تواند تصاویر ضعیف شود در شعاع محدود منتقل شده و به دستگاه گیرنده برساند.

دوربین مداربسته مینیاتوری یا پینهول پنهان

 

دوربین مداربسته مینیاتوری دوربین هایی با ابعاد دوربین بسیار کوچک بوده اند و به عنوان عنوان دوربین مخفی رم خور مورد استفاده قرار گرفته اند قرار گرفته اند. نام دیگر آنها دوربین پینهول است همچنین به دلیل سایز کوچکشان به سوزنی نیز گفته می شود که رایج ترین نوع دوربین مدارس پنهان هستند و ویژگی بارز و معروف اصلی آنها اندازه کوچک آن است.نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل دوربین مداربسته PinHole به میزان حجم کوچک بدنه (حدود 3 در 3 سانتیمتر) ، لنز کوچک خود و میکروفون جهت صدا از محیط مورد نظر ، این امکان را دارد که در هر کجا که بخواهید حتی از یک حفره 3 میلیون مترری نصب دوربین مخفی در اتاق خواب هم ضریب تصویر را انجام دهید بده

ویژگی های دوربین مینیاتوری:

 

۱) دید در شب: دوربین مداربسته مینیاتوری فاقد قدرت دید در شب IR است. بنابراین در شب نمی توان انتظار تصاویر با کیفیت را از آ÷نها داشت. همچنین در نور کم نیز ممکن است عملکرد مناسبی را داشته باشید به همین دلیل باید از روشنایی محیطی در سطح مناسبتی قرار دهید.

۲) لنز: لنز بکار رفته در دوربین مینیاتوری از نوع ثابت است. در این دوربین ها لنزها با فاصله کانونی ۲ ٫ ۸ میلیون متر با زاویه دید ۱۰۵ و یا ۳ ٫ ۶ میلیون متر با زاویه هستند.

۳) نصب: برای مخفی کردن این دوربین ها می توان آنها را در اشیا دیگر گلدان ، پشت قاب عکس و… پنهان نمود.

دوربین مداربسته لامپی مخفی

دوربین لامپی
دوربین لامپی

 

همانطور که از نام این نوع دوبین مدارس پیدا شد ، قیمت دوربین لامپی ظاهر آن شبیه لامپ های بزرگتر و مصرف شده است و تشخیص آن کار سخت است. در واقع این دوربین مداربسته درون یک نصب دوربین مدار بسته لامپی در منزل پوشش لامپی قرار گرفته است. به دلیل همین عدم تشخیص راحت ، این نوع دوربین جاسوسی می شود. امکانات این دوربین بسیار زیاد است لامپ دوربین دار مخفی و نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد و جزو دوربین های مدرن و پیشرفته می شود.

 

این نوع دوربین با نام های دوربین لامپی ، دوربین لامپی مخفی و لامپ دوربین ارزان قیمت نیز باید تبدیل شود. دوربین مداربسته لامپی ، از نوع چشم ماهی (Fish Eye) است و محدوده دیدی 3660 درجه را در اختیار می کند. این دوربین برای یک سالن حدود ۸۰ متری مناسب است و می توانم تمام این محدوده را به طور کامل تحت پوشش قرار دهم. تنها باید توجه داشت که این نوع دوربین دوربین مداربسته لامپی مخفی ، تنها سیستم مدارس من نیست که محدوده دید وسیع دارد.

دوربین مداربسته لامپی

 

 

 

این نوع از دوربینهای مدارس بدون نیاز به پاور و لوازم جانبی دیگر از حافظه Micro SD پشتیبانی می کند. می توانید با استفاده از یک فلش مموری تصاویر ضبط کنید و می توانید به آسانی با گوشی های موبایل جهت تنظیمات دوربین وصل شوید. دوربین های لامپی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانم آنها را در بازار ایران خریداری کرد.

انواع دوربین مداربسته لامپی

 

دوربین مداربسته لامپی باتوجه به کیفیت تصاویر ، میزان حافظه و… به انواع مختلف تقسیم شده است. از جمله اصلی ترین ترین دسته بندی ها عبارت:

 

۱) دوربین مداربسته WiFi لامپی

۲) دوربین مداربسته لامپی با قابلیت نصب سیمکارت

۳) دوربین مداربسته لامپی دید در شب

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی

 

تغییر بر شکل ظاهری و مخفی بودن این دوربین ها مشخص شده است و ویژگی های خاصی در وجود وجود دارد که باعث ایجاد حساسیت از محیط استفاده می شود. از جمله جمایای دوربین مداربسته لامپی عبارت از:

 

- غیر قابل تشخیص بودن

- قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه

- ضبط صدا توسط میکروفون داخلی

- پخش صدا از طریق دوربین به استفاده از موبایل

- کیفیت بالا تصاویر

- استفاده ضبط صدا

- قابلیت استفاده از کارت حافظه

- قابلیت نصب آسان

- قیمت مناسب

- استفاده از تشخیص حرکت

دوربین های جاسوسی و دوربین مخفی در کجاها امکان نصب وجود دارد؟

دستگاه شنود کوچک
دستگاه شنود کوچک

 

دستگاه شنود

قیمت دستگاه شنود

دستگاه شنود مخفی

دستگاه شنود ریز

دستگاه ضبط صدا

قیمت دستگاه ضبط صدا

از کجا دستگاه شنود تهیه کنیم

خرید دستگاه شنود

بهترین دستگاه شنود

دستگاه شنود حرفه ای

دستگاه شنود مخفی

دستگاه شنود کوچک

اگر دوربین های مدارس ی دیجیتالی که در بازار موجود هستند را باز کنید. متوجه شد که بعد از خارج شدن از بدنه ، دوربین ها خیلی حجم کوچکی دارند و من آن را مخفیانه در هر مکان نصب کرده ام. حتی برخی از آنها مجهز به کیت وایرلس من هستند و نیازی به سیم هم دارند. جدیدا نسل از این دوربین ها به بازار آمده است که در جای خود مموری میکرو اس نیز داشته اند و نیازی در جای دیگری توسط وایرلس ضعیف شده و با یک باتری کوچک یا سرپیچ لامپ.